کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۰۳۰
تاریخ خبر:

مافیا باز!

مافیا باز!

چهره هفته: مریم مومن و درخشش در شب‌های مافیا؛ زودیاک

روزنامه هفت صبح| این چندمین بار است که درباره مریم مومن می‌نویسیم. بازیگری که چندی قبل اولین سریال او در «بانوی عمارت» از آی‌فیلم بازپخش شد و یادمان آورد چه شروع خوبی در این عرصه داشته است. این هفته بار دیگر خانم مومن در مسابقه «شب‌های مافیا؛ زودیاک» دیده شد. کسی که جزو اولین شرکت‌کنندگان این بازی در فصول ابتدایی بود و به دلیل تبحر، مورد توجه قرار گرفت.

 

او در نسخه‌های دیگر مافیا هم شرکت کرد که گاه «خوب» بود و گاه نه. حضور دوباره مومن در مسابقه مافیا مورد توجه پیگیران قرار گرفته است. او در قسمت دوم «شب‌های مافیا‌» نقش کارآگاه بازی را برعهده داشت و یکی از عوامل پیروزی شهروندان شد. هوش و ذکاوت مافیایی، تنها امتیاز مومن نیست. او فن بیان خوبی دارد؛ اغلب تحلیل‌هایش درست است؛ شیوه رهبری را بلد است و استفاده‌ای بهینه از چهره برای رساندن منظور می‌کند.

 

همچنین به این موارد بیفزایید، پاسخ‌های صریح و نیز فریادهای به قاعده که جزو ویژگی‌های مسابقه مافیاست. این خصوصیات باعث می‌شود بازی مافیا برای پیگیران جذاب‌تر شود. «شب‌های مافیا» محصول پلتفرم فیلیمو است که یکشنبه‌ها منتشر می‌شود. مومن سریال تلویزیونی «رویان» را هم آماده پخش دارد.

 

کدخبر: ۵۵۴۰۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر