کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۷۱۶
تاریخ خبر:

آنالیز | فصل دوم شب‌های مافیا؛ زودیاک

آنالیز | فصل دوم شب‌های مافیا؛ زودیاک

درباره گیم‌شو شب‌های مافیا؛ زودیاک و عملکرد شرکت‌کننده‌ها

روزنامه هفت صبح| از روز یکشنبه این هفته، پخش فصل دوم گیم‌شو شب‌های مافیا؛ زودیاک در پلتفرم فیلیمو شروع شد.


منظر اول| شرکت‌کننده‌ها 
سری اول شب‌های مافیا؛ زودیاک باعث شد مخاطبان شناخت کافی از این مسابقه را به دست بیاورند. فصل جدید تغییراتی اندک دارد اما آنچه در چنین محصولاتی، بیش از همه اهمیت دارد، ترکیب شرکت‌کنندگان است.

 

شب‌های مافیا زودیاک با حضور این چهره‌ها کلید خورده است: علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی‌‌فر، آصف آریا، مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق، شهرام قائدی، اشکان دلاوری، امید حاجیلی، ابوطالب حسینی و سروش رفیعی. نکته جالب زودیاک به حضور بیرانوند و رفیعی برمی‌گردد که فوتبالیست هستند و همین جذابیت و تنوع را به همراه دارد.

 

به‌ویژه اینکه هر دو در قسمت اول عملکردی خوب داشتند؛ هرچند رفیعی فرصت کافی نداشت تا قابلیت خود در بازی مافیا را به رخ بکشد. در مقابل، علیرضا بیرانوند فراتر از انتظار ظاهر شد و حتی توانست حریفان را گمراه سازد. اگر گرفتار بدشانسی نمی‌شد، او چهره تمام‌عیار قسمت اول زودیاک لقب می‌گرفت‌.

 

منظر دوم| ساختار 
درباره عملکرد رفیعی و بیرانوند به شکل سربسته توضیح دادیم تا اگر شب‌های مافیا؛ زودیاک را ندیده‌اید، جذابیت آن از بین نرود. دیگر شرکت‌کننده‌ها هم خوب بودند و این نشان می‌دهد با تمرین مناسب پا به مسابقه گذاشته‌اند.

 

همین اتفاق باعث شد شروع فصل دوم زودیاک نظر مخاطبان و علاقه‌مندان را به دست آورد. این‌بار هم گردانندگی مسابقه برعهده محمد بحرانی است. او در ابتدای برنامه اشاره کرد که نقد و نظرات مختلف نسبت به عملکرد خود در فصل اول را شنیده و قول داد، موقع اجرا آنها را به کار گیرد.

 

همین هم شد و بحرانی در مواجهه با شرکت‌کننده‌ها رفتاری ملایم‌تر داشت؛ در عین حال قاطعیت و شوخی را هم چاشنی کارش کرد. مهم‌ترین تغییر سری دوم شب‌های مافیا؛ زودیاک به کارکرد تفنگدار برمی‌گردد. دکور هم عوض نشده و فضای مسابقه‌، با برگ زرد درختان پر شده است.

 

 

 

کدخبر: ۵۵۳۷۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • بی نام

    خواهشا خواهشا خواهشا ابوطالب رو بندازید بیرون

  • بی نام 0

    ابوطالب رو حذف کنید بازی جذاب بشه لطفا

  • محمد

    ادم نبود دیگه ابوطالب رو آوردید