کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۶۸۵
تاریخ خبر:

خشم زانیار

خشم زانیار

درباره اتفاقات و حواشی کنسرت ایهام، درگذشت همسر علیرضا قربانی و چیزهای‌ دیگر

روزنامه هفت صبح،‌ بهنام مظاهری| دو ویدئو از کنسرت 21 بهمن «ایهام» یا همان بند متعلق به زانیار خسروی در ارومیه منتشر ‌و در یکی دو روز اخیر ‌‌ترند شده است. در ویدئوی اول زانیار روی استیج به سر‌وصدا و خنده ‌‌قسمتی از مخاطبان سالن اعتراض ‌ و با ادبیات تندی با آنها صحبت می‌کند اما در ویدئوی بعدی که منتشر شد، زانیار با افرادی که در تصویر مشخص نیستند در حال درگیری لفظی است.

 

ماجرا از این قرار است که گویا مامورانی روی استیج آمده‌اند و هدف‌شان تعطیلی اجرای زانیار است. زانیار در ویدئو می‌گوید:« من نمی‌دانم از اماکن یا هرجایی که هستید دلیل‌تان را برای لغو اجرا بگویید؟ اصلا شما به چه اجازه‌ای روی استیج هستید؟»

 

زانیار همه اینها را در حالی می‌گوید که میکروفن در دست دارد و صدایش به صورت واضح در سالن پخش می‌شود. همین حرف‌ها مورد استقبال مخاطبان در سالن قرار می‌گیرد و حاضران او را تشویق می‌کنند. او در ادامه به جای اولش بر‌می‌گردد و می‌گوید: «‌کنسرت ما تمام شده بود ولی حالا که اینطور شد 3 آهنگ دیگر هم برایتان می‌خوانم».

 

هنوز مشخص نیست ویدئوی اول به ویدئوی دوم چه ارتباطی دارد و کدام یک به لحاظ زمانی جلوتر یا عقب‌تر اتفاق افتاده اما چیزی که واضح است، این است که زانیار در یکی از ویدئوها لباسش عوض می‌شود که می‌تواند نشان از این باشد که این دو ویدئو حداقل چند دقیقه‌ای با هم اختلاف زمانی داشته باشند.

 

صبح روز بعد از ترند شدن ویدئوها، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به رسانه‌ها گفت:‌ درگیری در کنسرت روز ۲۱ بهمن ارومیه مربوط به اختلاف تهیه‌کننده و موسسه مجری بوده است.

 

رضا علافی افزود: روز گذشته در کنسرت خواننده‌ای با نام هنری ایهام، درگیری بین برخی افراد روی داد که برخی صفحات مجازی نیز به آن واکنش نشان داده‌اند. وی اضافه کرد: این درگیری به علت اختلاف بین مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری و تهیه‌کننده و هنرمندان گروه بوده است.

 

وی اظهار کرد: این درگیری هیچ ارتباطی به ادارات و مراجع صادرکننده مجوز ندارد.  مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: «احتمال ابطال مجوز فعالیت موسسه فرهنگی و هنری متخلف نیز وجود دارد.»با این وجود هنوز علت پرخاش زانیار به برخی مخاطبان حاضر در سالن در ویدئوی اول مشخص نیست و طبیعتا خودش باید در مورد این اتفاقات توضیح بدهد. 

 

فوت همسر علیرضا قربانی هم از حواشی غمبار هفته اخیر موسیقی ایران بود. منیر سادات غیاثی همسر علیرضا قربانی پس از تحمل یک دوره بیماری روز پنجشنبه هفته ‌ درگذشت. قربانی این خبر را در صفحه اینستاگرامش اعلام عمومی کرد.

 

واکنش‌ها و تسلیت‌ها به این خبر بسیار بود. از محمد‌باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تا همایون شجریان و بسیاری از چهره‌های سینمایی و هنری کشور این مصیبت را به علیرضا قربانی تسلیت گفتند. 22 بهمن ماه هم مراسم یادبود ایشان در مسجد جامع شهرک غرب با حضور چهره‌های هنری، ورزشی و سیاسی برگزار شد.

 

قربانی در ماه‌های اخیر یکی از پرکارترین خواننده‌های ایران بود و مدام در حال اجرا و کنسرت‌های متعدد در ایران و جهان بود و حالا با این اتفاق تلخ متوجه می‌شویم با وجود بیماری همسرشان قطعا زیر فشار شدیدی قرار داشته اما با این حال او به تعهدش در قبال مخاطبانش به خوبی عمل کرد. ما هم در هفت‌صبح به ایشان تسلیت می‌گوییم و برایشان آرزوی صبر داریم. 

 

اگر بخواهید از جشنواره موسیقی فجر هم اطلاع داشته باشید، باید به صورت گذرا خدمت‌تان اعلام کنیم که کاهش نسبی قیمت بلیت‌ها، برگزاری بزرگداشت‌ها، اجرای کنسرت‌ها از شمالی‌ترین نقطه تهران تا جنوبی‌ترین نقطه، همه و همه از اتفاقات این دوره از جشنواره موسیقی فجر محسوب می‌شوند.

 

تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای بهمن، سالن سوره، فرهنگسرای ارسباران، کوشک هنر و میلاد نمایشگاه از 23 بهمن ماه میزبان سی و نهمین جشنواره بین‌‎المللی موسیقی فجر می‌شوند.

 

آرون افشار، مسعود صادق‌لو، مهدی احمدوند، آرش و مسیح، سهراب پاکزاد، اشوان، حامد محضرنیا، ناصر زینلی، حمید هیراد، مصطفی راغب و گروه ماکان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و علیرضا طلیسچی، معین زندی، آرمین زارعی، محسن یگانه و حامیم در فرهنگسرای بهمن آثارشان را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.

 

کدخبر: ۵۵۳۶۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر