کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۷۵۳
تاریخ خبر:

تک ستاره‌ها

تک ستاره‌ها

درباره همایون و قربانی و کارلو آنچلوتی.

روزنامه هفت صبح| یک:  ‌هر کنسرت علیرضا قربانی و همایون شجریان،‌ بر ثروت موسیقی ملی ایران می‌افزاید. آن هم در دورانی که از صدها کنسرت ریز و درشت موسیقی پاپ و چهره‌های رسمی‌اش در تالارها و سالن‌ها و صدها تک ترانه  و همه آن آهنگ‌ها و آوازهایی که در رادیو و تلویزیون می‌شنویم چیزی دست این گنجینه را نمی‌گیرد.

 

قربانی و شجریان در دوران سرگرم شدن سالار عقیلی به تبلیغات و مسائل جانبی، ‌تک ستاره‌های هنر امروز ایران هستند. قدرشان را بدانیم. و البته ... و البته آن بخش از موسیقی خودجوش و خانگی که در فضای مجازی در حال جوشیدن هستند و در میانشان کلی صدای بکر و ترانه‌های زیبا و کاورکردن‌های درجه یک پیدا می‌کنید

 

و این افسوس را دارید که این صداها و این ترانه‌ها نه راهی به مارکت سودجویانه موسیقی پاپ و تماشاگران از خود بی خودش پیدا خواهد کرد  و نه فرصتی در تلویزیون  و رادیو پیدا می‌کنند.(چه کسی در تلویزیون می‌خواهد ارزش‌ها و کیفیت این تولیدات خانگی را درک کند و ارج بگذارد؟) در چنین شرایطی باید قدر همایون و قربانی را بفهمیم و بدانیم که جایگزین نشدنی هستند. 

 

دو: رئال مادرید طوری بارسلونا را پرپر کرد که به عنوان یک طرفدار قدیمی  کاتالان‌ها نمی‌توانیم کوچک‌ترین رجز و کری تا آینده‌ای نزدیک داشته باشیم. رئال مادرید آنچلوتی با سبک بازی هجومی‌اش و رهایی شگفت‌انگیزش از مفهوم سیستم (آن‌طور که گواردیولا و کلوپ در ذهن دارند)

 

با تکیه بر خلاقیت و استعداد سازماندهی شده ستارگانش، چشم‌نوازترین فوتبال این روزها را نمایش می‌دهد. مطمئن و دقیق. این رئال مادرید تیمی دوست داشتنی است اگر چه حرکات متظاهرانه  وینیسیوس  یادگاری از همان رئال مادرید اعصاب خرد کن دوره مورینیو است برای ما. 

 

کدخبر: ۵۵۲۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر