کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۷۱۷
تاریخ خبر:

حذف مهر از شناسنامه برای‌ انتخابات ریاست‌جمهوری

حذف مهر از شناسنامه برای‌ انتخابات ریاست‌جمهوری

احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به علت شهادت شهید جمهور و همراهانش در بازده زمانی محدودی از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور فراهم شد.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات در ابتدا تقویم برگزاری انتخابات را تدوین کرد که در زمان‌بندی مشخص بعد از ثبت‌نام و اعلام صلاحیت‌ها، از 21 خردادماه تبلیغات 6 نامزد آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه با توافق شورای نگهبان هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری همان افراد منتخب در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری به صورت دستی و احراز هویت به صورت الکترونیکی است.

شعبانی کارت‌ ملی و شناسنامه را به‌عنوان مدارک مورد نیاز برای رأی دادن در این دوره عنوان کرد و افزود: از آنجا که احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ ضرورت ضرب مهر در شناسنامه برای انتخابات ریاست جمهوری برداشته شد.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطر نشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، یک‌هزار و 670 شعبه اخذ رأی و بیش از 32 هزار نفر اعضای هیأت اجرایی آمادگی دریافت آرای مردم استان را خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پایان، خاطر نشان کرد: اگر نتیجه انتخابات در مرحله نخست(8 تیرماه) انتخابات روشن نشود مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ 15 تیرماه برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۶۰۷۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر