کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۶۱۴
تاریخ خبر:

اولین اتفاق جنجالی در پخش تبلیغات انتخابات ریاست‌ جمهوری

اولین اتفاق جنجالی در پخش تبلیغات انتخابات ریاست‌ جمهوری

برنامه صف اول شبکه یک که قرار بود با حضور محمدباقر قالیباف ساعت 17 و 30 دقیقه پخش شود، با تاخیر زیاد روی آنتن رفت

اولین تیزر تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار بود بر اساس اعلام صدا و سیما ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز  از برنامه صف اول شبکه یک، پخش شود، با تاخیر نسبتا زیاد روی آنتن رفت. 

علت تاخیر در پخش برنامه‌ تبلیغاتی محمدباقر قالیباف براساس زیرنویس شبکه خبر، اعمال برخی اصلاحات توسط نماینده او اعلام شد. 

محمدباقر قالیباف در این برنامه که با تاخیر پخش شد برنامه‌های خود را تشریح کرد: جوانی ما با آغاز بهار انقلاب و مبارزات انقلاب اسلامی همراه بود، در این دوران فعالیت اجتماعی و سیاسی داشتم، در سال ۵۷ زلزله طبس شد که اولین کار جهادی ما در زلزله طبس بود. در ۸ سال دوران جنگ و دفاع مقدس در جبهه بودم، بعد از آن بخش عمده ای از کار در بسیج گذشت و در قرارگاه سازندگی خانم الانبیا مسئولیت داشتیم. بعد از آن فرماندهی هوافضای سپاه را بر عهده داشتم که امروز از قدرت های موشکی دنیا هستیم و بعد هم توفیق خدمت در نیروی انتظامی را داشتیم.

اهم اظهارات قالیباف را در ادامه بخوانید:

- ۱۲ سال شهرداری تهران و همان زمان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت شدم و بعد دوره ای در مجلس افتخار نمایندگی مردم تهران را داشتم و اکنون هم نماینده مجلس دوازدهم هستم.

- مردم امروز شناخت نسبی با من دارند، مخصوصا از زمانی که توفیق خدمت را در نیروی انتظامی و شهرداری شروع کردم.

- ۱۲ سال در شهرداری تهران کار کردم که در طول تاریخ تنها کسی هستم که ۱۲ سال در شهرداری حضور داشتم.

- دکترای جغرافیای سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس دارم و درحال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم. هیچ گاه مشغله کاری بنده باعث نشده است که ارتباطاتم با درس و دانشگاه قطع شود. چندین کتاب تألیف کردم. همین ترم ۱۵ جلسه ترم زمستانی را داشتم و با وجود مشغله کاری، از دانشگاه فاصله نگرفتم.

- از بعد مدیریتی دنبال تحول هستم.

- وقتی در نیروی هوایی خدمت کردم، تلاشم این بود که دنبال تحول باشم در نیروی هوای فضای سپاه تحولاتی در بحث موشکی ایجاد شد.

- شهرک موشکی یکی از شاهکارهای فنی، مهندسی و مدیریتی بود که در آن دوره اتفاق افتاد و پیچیدگی های دارد، موشک های بالستیک از دل زمین شلیک شود، بحث ایمنی آن پیچیده است.

- من معتقد هستم که باید با روحیه تحول کار کرد و فرزند زمانه خویش بود.

کدخبر: ۵۶۰۶۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر