کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۷۳۷
تاریخ خبر:

بهترین شهرها برای سفر در عید نوروز؟ + کد تخفیف رزرو اقامتگاه

بهترین شهرها برای سفر در عید نوروز؟ + کد تخفیف رزرو اقامتگاه

رپورتاژ آگهی| با توجه به این که به روزهای پایانی سال نزدیک شده‌ایم و تعطیلات نسبتا طولانی مدتی را پیش رو داریم، اکثر افراد در حال برنامه‌ریزی برای این مدت هستند. اغلب خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را با سفر و گشت‌وگذار سپری کنند. برخی از خانواده‌ها علاقه‌مند به طبیعت‌گردی و رفتن به مناطق بکر هستند و برخی دیگر دوست دارند از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دیدن کنند. رزرو هتل و محل اقامتگاه مناسب یکی از چالش‌های افرادی است که قصد سفر دارند. در ادامه قصد داریم بهترین شهرهای ایرانی و خارجی برای سفرهای نوروزی و همچنین پلتفرم‌هایی را که به‌صورت آنلاین می‌توانید محل اقامت مورد نظرتان را در آن‌ها رزرو کنید، به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم از استفاده از کد تخفیف این پلتفرم‌ها مثل کد تخفیف اتاقک و... غافل نشوید.

 

جذاب‌ترین شهرهای ایران برای سفر

 

اگر در دسته افرادی هستید که شهرهای داخلی را برای سفرهای خود ترجیح می‌دهید در ادامه با ما همراه باشید. ایران دارای جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و مناطق بکر متعددی است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان به یکی از این شهرها سفر کنید.

 

شهرهای ایران - تصویر 1

 

اگر اهل تاریخ هستید و انتخاب شما برای تعطیلات نوروزی سفر به شهرهای تاریخی است پیشنهاد ما به شما سفر به شهرهای اصفهان، شیراز، یزد و کرمان است اما اگر مقصد شما مکان‌های زیارتی است می‌توانید مشهد، قم، جمکران یا شهر ری را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید.

 

در نهایت اگر دوست دارید هیجان را در سفرتان تجربه کنید شهرهای شمالی کشور، شهرهای جنوبی، جزیره‌های کیش و قشم و... بهترین گزینه برای شما خواهند بود. در ادامه برای علاقه‌مندان به رزرو اینترنتی محل اقامت در سفر، پلتفرم‌های مختلفی را معرفی خواهیم کرد.

 

اتاقک

با توجه به این که در تعطیلات نوروز اکثر خانواده‌ها برای گذراندن اوقات فراغتشان، سفر را انتخاب می‌کنند، ممکن است برای پیدا کردن محل اقامت خود با چالش‌هایی مواجه شوند. اتاقک به بهترین شکل ممکن این چالش را برطرف کرده است. شما می‌توانید پیش از سفرتان به وبسایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید و محل اقامت دلخواه را از مدت‌ها قبل رزرو کنید.

 

اتاقک هم‌اکنون در بیش از 250 شهر ایران در حال فعالیت است و کمتر شهری را پیدا می‌کنید که اتاقک، محل اقامتی برای آن ارائه نداده باشد. اتاقک همواره در تلاش است تا اقامتگاه‌هایی ایمن و مقرون‌به‌صرفه را در اختیار شما قرار دهد.
 

شب

دومین پلتفرمی که در زمینه ارائه اقامتگاه به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند، مجموعه شب است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرده و توانسته در مدت زمان کوتاهی در لیست پلتفرم‌های محبوب قرار بگیرد. شما می‌توانید از طریق این مجموعه بدون هیچ واسطه‌ای با مالکین اقامتگاه‌ها گفت‌وگو و در نهایت مناسب‌ترین مکان را رزرو کنید.

 

سایت شب - تصویر 2

وب‌سایت شب برای جذب مشتری بیشتر، تخفیف‌های متعددی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. برای پیدا کردن و استفاده از کد تخفیف سایت شب کافیست به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید. موپُن جدیدترین کدهای تخفیف این مجموعه‌ها را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.
 

میهمان‌شو

به عنوان سومین پلتفرم قصد داریم درباره میهمان‌شو با شما صحبت کنیم. تنوع اقامتگاه‌های موجود در این مجموعه بسیار بالاست. به همین علت شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید بهترین و مناسب‌ترین مکان را انتخاب کنید. در این مجموعه ویلا‌ها و سوییت‌ها از شبی 70 هزار تومان تا 4 الی 5 میلیون تومان وجود دارد.

 

این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به همراهان بیمارانی که برای درمان به شهرهای دیگر مثل تهران سفر می‌کنند ارائه دهد.

 

معروف‌ترین شهرهای خارجی برای سفر

 

اگر برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود سفرهای خارجی را ترجیح می‌دهید در ادامه برخی از شهرها و کشورهای پرطرفدار و معروف را به شما معرفی خواهیم کرد. بسیاری از افراد بر اساس مسافت و فاصله کشور مقصد تا ایران، شهری را برای سفر انتخاب می‌کنند. از کشورهای پرطرفدار و نزدیک به ایران می‌توان به ترکیه و دبی اشاره کرد. سالانه افراد زیادی هم برای تفریح و هم برای خرید این دو کشور را انتخاب می‌کنند.

 

اگر بخواهیم مسافت‌های دورتر و کشورهای جذاب‌تر در قاره‌های دیگر را به شما معرفی کنیم می‌توانیم به شهر پاریس اشاره کنیم. این شهر توریستی در لیست 10 شهر پربازدید در دنیا قرار گرفته است و سالانه افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. لندن به عنوان سومین شهر پربازدید شناخته شده است. اگر از طرفداران تاریخ هستید پیشنهاد می‌کنیم سفر به آتن، وین و رم را از دست ندهید. در ادامه دو مجموعه آنلاین را برای رزرو اقامتگاه در کشورهای دیگر به شما معرفی خواهیم کرد.

 

سفر خارجی - تصویر 3

 

اسنپ تریپ

 

اسنپ تریپ از زمان تاسیس خود به کمک تبلیغات گسترده در فضاهای اجتماعی توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این مجموعه در حال حاضر در دسته پلتفرم‌های فعال در حوزه سفر و رزرو اقامتگاه است. به دلیل وجود تنوع زیاد در لیست اقامتگاه، راحتی در استفاده از این مجموعه، ارائه تخفیف‌های جذاب و...، اسنپ تریپ به یکی از موفق‌ترین سرویس‌های رزرو آنلاین هتل و سوییت در ایران و دنیا تبدیل شده است.

 

فلایتیو

 

فلایتیو از دیگر پلتفرم‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن علاوه‌بر خرید بلیط هواپیما، نسبت به رزرو محل اقامت خود نیز اقدام کنید. این مجموعه این امکان را در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانند به‌راحتی هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه و در نهایت نسبت به رزرو مناسب‌ترین آن‌ها اقدام کنند.

 

این مجموعه نیز به‌منظور افزایش رضایت کاربرانش کدهای تخفیف متنوعی را ارائه داده است. همین‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرتان مراجعه به دسته‌بندی مربوطه در وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است.

 

بیمه‌های مسافرتی

 

بسیاری از افراد برای افزایش ایمنی سفرشان، از بیمه‌های مسافرتی نیز استفاده می‌کنند. خرید این نوع از بیمه به مسافرین کمک می‌کند تا در هنگام وقوع حادثه در کشورهای دیگر، بتوانند خسارتی را دریافت کنند. خدماتی که بیمه‌های مختلف برای کاربرانشان در نظر گرفته‌اند متفاوت است. به‌صورت کلی می‌توان گفت هزینه خدمات دندان‌پزشکی، هزینه‌های خرید دارو، هزینه‌های برگرداندن جسد (در صورت فوت مسافر) و... از هزینه‌هایی است که بیمه‌های مسافرتی تقبل می‌کنند. بیمه بازار یکی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده بیمه‌نامه‌های مختلف است که از طریق آن می‌توانید بیمه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه در نهایت یکی را انتخاب کنید. از آن جایی که بیمه بازار نیز برای افزایش رضایت و فروش خود، کدهای تخفیف جذابی را ارائه می‌دهد، موپُن این کدها را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با استفاده از کد تخفیف بیمه بازار می‌توانید بیمه مورد نظرتان را با پرداخت هزینه کمتر تهیه و سفری ایمن‌تر را تجربه کنید.

 

جمع‌بندی

 

سفر همواره یکی از لذت‌بخش‌ترین روش‌ها برای گذارندن اوقات فراغت است. با سفر رفتن شما با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشورها و شهرهای دیگر آشنا می‌شود. آشنایی با تاریخ و سیاست سایر کشورها، دیدن زیبایی‌ها و طبیعت سایر شهرها و... از دیگر مزایای سفر کردن است. در این بین هرچقدر سفری راحت‌تر و ایمن‌تر را تجربه کنید در نهایت لذت بیشتری از سفرتان خواهید برد. از آن جایی که رزرو اقامتگاه از مسائل مهم و حیاتی است، پلتفرم‌هایی را برای انجام این کار به شما معرفی کردیم. از طریق این مجموعه‌ها می‌توانید به‌صورت آنلاین محل اقامت خود را با استفاده از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز، ارزان‌تر رزرو کنید. 

 

 

کدخبر: ۵۵۴۷۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر