کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۶۱۰
تاریخ خبر:

شلوغ ترین روزهای کیش

شلوغ ترین روزهای کیش

رپورتاژ آگهی| در همه روزهای سال می‌توانید تبلیغات تورهای جزیره کیش را ببینید. فرقی نمی‌کند که تابستان باشد یا در حال عبور از روزهای سرد زمستانی باشیم؛ سفر به جزیره کیش در همه ماه‌های سال طرفداران خاص خودش را دارد. برخی از مسافران شلوغ‌ترین روزهای کیش را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنند و برای برخی دیگر هم آب‌وهوا و خلوتی جزیره در اولویت است.

 

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین زمان برای سفر به این جزیره تماشایی و رزرو هتل فلامینگو کیش چه وقتی است؛ با ما همراه بمانید. ما در ادامه درباره شلوغ‌ترین روزهای جزیره کیش بیش‌تر با شما صحبت خواهیم کرد.

 

سفر به کیش در تعطیلات نوروزی

 

جزیره کیش در جنوب کشور قرار دارد بنابراین همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید آب‌وهوای این جزیره در بیش‌تر روزهای سال مرطوب و شرجی است. البته که آب‌وهوای خوب کیش یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این جزیره در میان گردشگران به‌حساب می‌آید.

 

جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروزی یکی از شلوغ ترین روزهای خود را سپری می‌کند. این جزیره در تعطیلات نوروز پر از گردشگرانی است که برای تفریح و استراحت به کیش سفر کرده‌اند.

 

تعداد تورهای کیش در این ایام به بالاترین حد خود می‌رسد و بسیاری از هتل‌های جزیره از چند هفته قبل ظرفیتشان برای عید نوروز تکمیل می‌شود. مسافرانی که برای نوروز قصد سفر به جزیره را دارند باید برای رزرو هتل فلامینگو کیش یا سایر هتل‌های جزیره از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کنند؛ در غیر این صورت به‌سختی در این روزها اتاق خالی پیدا می‌شود. آب‌وهوای جزیره در فصل بهار بسیار خوب و معتدل است پس از این نظر مشکلی نخواهید داشت. بااین‌حال اگر آرامش و خلوتی جزیره برای شما مهم‌تر است به شما توصیه می‌کنیم زمان دیگری را برای سفر به کیش انتخاب کنید.

 

سفر به کیش در تعطیلات نوروزی - تصویر 2

 

سفر تابستانی به جزیره کیش

 

هر سال با فرا رسیدن فصل تابستان، جشنواره‌های تابستانی سفر به جزیره کیش آغاز می‌شود. آب‌وهوای جزیره در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی است به همین دلیل آژانس‌های مسافرتی با ارائه تخفیف‌های ویژه تلاش می‌کنند که مسافران بیش‌تری را به این جزیره بکشانند. از طرفی هتل‌ها هم برای جذب مشتری تخفیف‌های خوبی را برای مسافران در نظر می‌گیرند. جشنواره‌های فروش، برگزاری کنسرت‌های تابستانی و ... هم از دیگر روش‌های جذب مسافر در روزهای داغ تابستانی است.

 

با این حال اگر هنوز هم آب‌وهوا برای شما در اولویت قرار دارد؛ ما به شما سفر در اواخر شهریورماه را پیشنهاد می‌کنیم. در شهریورماه هوای جزیره بهتر از روزهای دیگر تابستان است. گرم‌ترین روزهای جزیره متعلق به تیر و مرداد هستند. مسافران بسیار کم‌تری تمایل دارند که در این روزها به کیش بروند. در این ماه‌ها جزیره خلوت‌تر است و شما با بودجه کم هم می‌توانید به جزیره کیش سفر کنید.

 

سفر به جزیره کیش در فصل پاییز

 

آب‌وهوای جزیره کیش در فصل پاییز غیرقابل‌پیش‌بینی است. گاهی اوقات میزان رطوبت هوا در این فصل به 60 درجه می‌رسد و در برخی روزهای دیگر، باران‌های ناگهانی شما را غافلگیر خواهد کرد. البته هوای جزیره در بیش‌تر روزهای پاییز خنک است و دیگر خبری از گرمای طاقت‌فرسای تابستان نیست. همچنین با شروع مدارس بسیاری خانواده‌ها از سفر به کیش در فصل پاییز صرف‌نظر می‌کنند بنابراین جزیره در این فصل کمی خلوت‌تر است.

شلوغ ترین روزهای کیش - تصویر 3

 

هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی هم تخفیفات خوبی را برای مسافران در نظر می‌گیرند. بااین‌حال اگر برای استراحت در ساحل و انجام تفریحات آبی به جزیره سفر می‌کنید، فصل پاییز به‌خصوص آذرماه انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. در برخی از روزهای فصل پاییز امکان استفاده از ساحل و برخی از تفریحات آبی به دلیل آب‌وهوای نامناسب وجود ندارد.

 

سفر به کیش در زمستان

 

در بیش‌تر روزهای فصل زمستان آب‌وهوای کیش بارانی است. اگر می‌خواهید در زمستان به کیش سفر کنید باید قید تفریحات ساحلی یا آفتاب‌گرفتن در ساحل را بزنید. بااین‌حال هوای جزیره در زمستان بسیار خنک و معتدل است. در این فصل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به پیاده‌روی بروید و از قدم‌زدن در جزیره لذت ببرید زیرا دیگر آفتاب سوزان تابستان مانع از لذت بردن شما از گشت‌وگذار در خیابان‌ها و مرکز خریدهای کیش نخواهد شد.

 

دمای هوا در بیش‌تر روزهای فصل زمستان بین 9 تا 21 درجه سانتی‌گراد است. افراد زیادی سفر در اسفندماه را به سفر در ایام نوروز ترجیح می‌دهند بنابراین جزیره در ماه اسفند نیز پذیرای تعداد زیادی مسافر است. آب‌وهوای کیش در اسفند بسیار مناسب است و خبری از باران‌های موسمی در این جزیره نیست.

 

کدخبر: ۵۵۴۶۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر