کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۸۹
تاریخ خبر:

اولین رستوران تخصصی وگان رشت گیلان

اولین رستوران تخصصی وگان رشت گیلان

 

انواع غذاهای رنگارنگ گیاهی را در بهترین رستوران وگان رشت تجربه کنید. مجموعه رازقی از اولین رستوران‌های تخصصی وگن (گیاهی) در شهر رشت است. برای مشاهده انواع غذاهای گیاهی تنها لازم است به منوی وگن رستوران به لینک سر بزنید.

 

اولین رستوران تخصصی وگان رشت و گیلان

 

رستوران رازقی شامل 4 شعبه می‌شود و غذاهای فرنگی، ایرانی و گیلکی را با بهترین مواد پخت و سرو می‌کند. شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین غذای دلخواه خود را از مجموعه رازقی سفارش دهید.

 

بهترین رستوران وگن رشت

 

رستوران رازقی نهایت سعی خود را کرده است تا محیطی شیک و کاملا بهداشتی را برای مشتریان خود فراهم کند. پذیرایی توسط برترین کارکنان مجموعه رازقی صورت می گیرد و تمامی غذاها با مواد درجه 1 تهیه می شوند تا شما خاطره‌ای به یاد ماندنی از این رستوران داشته باشید. اگر به دنبال بهترین رستوران وگان رشت هستید، مجموعه رازقی انواع غذاهای متنوع وگن را ارائه می‌دهد. شعبه‌های رستوران رازقی:

 

رازقی اکسپرس:

سفارش غذای بیرون بر در کمترین زمان با بالاترین کیفیت

 

رستوران رازقی رشت:

رستورانی با فضای شیک و دنج برای گردهمایی دوستان و خانواده در گلسار رشت قرار گرفته در بلوار سمیه نبش خیابان 123. بهترین رستوران وگن گیلان در شهر رشت که می‌توانید غذاهای دلخواه خود را به صورت آنلاین یا حضوری تهیه کنید.

 

رستوران پیزریا رشت:

انواع غذاهای فست فود را می‌توانید از رستوران پیزریا تهیه کنید. این رستوران در سه راه گلایل در گلسار رشت واقع شده است.

 

رستوران پیزریا لاهیجان:

شعبه دوم پیزریا در لاهیجان در خیابان کاشف شرقی نبش میدان حشمت که انواع فست فود و غذاهای ایتالیایی را برای شما تهیه می‌کند.

 

انواع غذاهای رنگارنگ گیاهی را در بهترین رستوران وگان رشت تجربه کنید. مجموعه رازقی از اولین رستوران_های تخصصی وگن (گیاهی) در شهر رشت است. برای مشاهده انواع غذاهای گیاهی تنها لازم است به منوی وگن رستو (3)

 

سفارش انواع غذاهای گیلانی و ایرانی در اپلیکیشن رازقی

 

انواع غذاهای گیلانی، ایرانی، فرنگی و بین المللی در مجموعه رستوران رازقی تهیه می‌شود. همچنین، بهترین رستوران گیاهی گلسار رشت است که غذاهای خوش طعم و اصیل را با مواد گیاهی تهیه می‌کند. شما می‌توانید به صورت حضوری در رستوران‌های رازقی یا پیزریا غذای دلخواه خود را سفارش دهید، یا از طریق وب اپلیکیشن رازقی این کار را انجام دهید. در هر کجای رشت که باشید به وسیله اپلیکیشن رازقی می‌توانید در کمترین زمان ممکن سفارش غذای خود را ثبت کنید.

 

وب اپلیکیشن رازقی را می‌توانید در مرورگر خود مشاهده کرده یا اپلیکیشن رازقی را از گوگل پلی یا کافه بازار تهیه کنید. در صورتی که از iOS استفاده می‌کنید، نسخه webapp را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید برای سفارش غذا به صورت بیرون بر یا ارسال با پیک با تلفن‌های تماس رستوران رازقی یا پیزریا تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

 

تنوع غذاهای وگان در بهترین رستوران وگان رشت

 

یکی از مشکلاتی که بسیار از افراد گیاه‌خوار تجربه می‌کنند، انتخاب غذا در رستوران است. زمانی که با دوستان و آشنایان به رستوران می‌روند، تنها مجبور هستند سالاد یا سیب زمینی سرخ شده را انتخاب کنند. هر چند سالاد در انواع مختلفی وجود دارد و گزینه‌ای سالم به شمار می آید؛ امّا زمانی که قصد دارید در رستوران غذا بخورید، دوست دارید غذایی متنوع‌تر و جذاب‌تر را امتحان کنید.

 

مجموعه رازقی با اضافه کردن منوی وگن این امکان را فراهم کرده تا از انواع غذاهای مختلف گیاهی خوش طعم و خوش عطر لذت ببرید. دیگر در جمع دوستان خود را به سالاد محدود نکنید و از لیست طولانی غذاهای گیاهی رستوران رازقی لذت ببرید. این رستوران، اولین رستوران تخصصی وگان رشت و گیلان به شمار می‌آید.

 

انواع غذاهای رنگارنگ گیاهی را در بهترین رستوران وگان رشت تجربه کنید. مجموعه رازقی از اولین رستوران_های تخصصی وگن (گیاهی) در شهر رشت است. برای مشاهده انواع غذاهای گیاهی تنها لازم است به منوی وگن رستو (3)

 

منوی خوش رنگ و لعاب غذاهای گیاهی در رستوران رازقی

 

1. فسنجان شیش انداز (فسنجان گیاهی شامل کدو خورشتی و بادمجان و لوبیا کشاورزی + سبزیجات معطر + گردو)

2. دیپ محمره (گردو-فلفل قرمز-نان خشک شده-روغن زیتون-گشنیز و جوزهندی)

3. لوبیاپلو وگن (لوبیاپلو با سویا)

4. کدو پلو (برنج-کدوتنبل-پیاز-گردو)

5. فیله تندوری وگن (مشابه جوجه تندوری فرآوری گیاهی)

6. فیله زعفرانی وگن (مشابه جوجه زعفرانی فرآوری گیاهی)

7. فیله ترش وگن (مشابه جوجه ترش فرآوری گیاهی)

8. کلم پلو وگن (کلم پلو بدون گوشت)

9. کباب ترش وگن (کباب ترش گیاهی)

10. خورشت قیمه وگن (پروتئین گیاهی فرآوری شده-قارچ-لپه-گوجه و بادمجان سرخ شده-سیب زمینی سرخ شده)

11. خورشت قرمه سبزی وگن (سبزی-پروتئین گیاهی فرآوری شده-قارچ-لوبیاقرمز-گوجه و بادمجان سرخ شده)

12. خورشت میرزاقاسمی وگن (میرزاقاسمی بدون تخم مرغ)

13. خورشت ترش تره وگن (ترش تره بدون تخم مرغ)

14. خورشت باقالی قاتق وگن (باقالی قاتق بدون تخم مرغ با کره گیاهی) 15

15. گمج کباب وگن (پروتئین فرآوری شده-سس گردو و سبزیجات محلی)

16. بادمجان شکم پر (دو عدد بادمجان پر شده با گردو قیسی وکشمش و سبزیجات معطر سس مخصوص)

17. نازخاتون (130گرم نازخاتون (بادمجان-سیر-سبزی معطر-انار ترش) )

18. سالاد کاسپین وگن (برگ اسفناج-دانه انار یا توت فرنگی-مغزگردو-بادام درختی-سس نوردپینک توفو)

 

سفارش غذای گیاهی در بهترین رستوران وگان رشت

 

در رستوران غذای گیاهی رشت، رستوران رازقی می‌توانید انواع غذاهای خوش طعمی که در بالا لیست کرده ایم را سفارش دهید. پس از ورود به اپلیکیشن در منوی افقی کمی جستجو کنید تا به بخش وگن (گیاهی) برسید. در این بخش می‌توانید انواع غذاهای گفته شده از جمله کدو پلو، لوبیا پلو وگن، فیله تندوری، فیله ترش و انواع دیگر غذاهای گیاهی را مشاهده کنید.

 

تنوع غذایی بسیار بالا است تا هر سلیقه و ذائقه‌ای بتواند غذای دلخواه خود را پیدا کند. با کلیک بر روی گزینه + غذا به سبد خرید شما افزوده می‌شود و پس از پرداخت سفارش شما آماده و ارسال خواهد شد. در رستوران رازقی به صورت حضوری نیز پرسنل منوی وگن را به شما ارائه خواهند داد تا بتوانید در جمع دوستان و خانواده یک غذای کامل و خوش طعم را میل بفرمایید.

 

چرا غذای گیاهی رستوران رازقی را انتخاب کنیم؟

 

رستوران رازقی بهترین رستوران وگان رشت و اولین رستوران تخصصی وگان استان گیلان است. ترکیب تمامی غذاهای وگن و مواد استفاده شده در آن نوشته شده است تا خیال شما از بابت آنچه سفارش می‌دهید راحت باشد. در هیچ یک از محصولات وگن، گوشت قرمز، مرغ یا ماهی استفاده نشده است.

 

افراد ممکن است به دلایل مختلفی سبک گیاه‌خواری را انتخاب کنند. با این حال لازم است مواد گیاهی را مصرف کنید که پروتئین کافی برای بدن شما را تامین کنند. سرآشپزان مجموعه رازقی با سال‌ها تجربه مواد گیاهی مرغوب و درجه یک را انتخاب کرده اند تا پروتیئن گیاهی شما تامین شود.

 

به عنوان مثال در خورش قیمه وگن علاوه بر قارچ و لپه از پروتیئن گیاهی فرآوری شده استفاده می‌شود تا خورشت درصد کاهی از پروتئین و فیبر را داشته باشد. فیبر همواره به هضم راحت‌تر غذا کمک می‌کند و شما پس از خوردن آن احساس سنگنینی نخواهید کرد. اگر قصد دارید پس از صرف غذا در شهر رشت به گشت و گذار بپردازید، منوی وگن (گیاهی) بهترین رستوران وگان رشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

سخن پایانی

 

رستوران رازقی و پیزریا سال‌ها است در زمینه غذای‌های ایران و فست فود فعالیت می‌کنند. با ارائه انواع غذاهای متنوع از جمله وگن مشتریان وفادار زیادی را در طول این سال‌ها پیدا کرده است. می‌توان گفت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه، رازقی بهترین رستوران وگان رشت به شمار می‌آید.

 

تنوع غذایی بالای مجموعه به این منظور است که هر فردی بتواند طبق دائقه خود، غذای دلخواهش را پیدا کرده و در محیطی راحت و زیبا از آن لذت ببرد. امیدواریم در رستوران رازقی، بهترین رستوران وگن گیلان بتوانیم میزبان شما باشیم. برای اطلاعات بیشتر برای رزرو یا سفارش غذا از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

 

  • رازقی اکسپرس: 0133419
  • رستوران رازقی: 01333723322
  • پیزریا رشت: 01333756666
  • پیزریا لاهیجان: 01342237070

 

کدخبر: ۵۵۴۳۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر