کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۱۰۹
تاریخ خبر:

تمسخر اپل توسط سامسونگ به ضرر غول کره‌ای تمام شد

تمسخر اپل توسط سامسونگ به ضرر غول کره‌ای تمام شد

سامسونگ نیز با همان انتقاداتی مواجه است که کاربران نسبت به طراحی اپل مطرح می‌کنند

سامسونگ و اپل 2 برند غالب بازار موبایل هستند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابل‌قبولی به کاربرانشان ارائه می‌دهند. اما گاهی بعد از معرفی محصولاتشان، واکنش‌های جالب و خنده‌داری به یکدیگر دارند. داستان ترول اپل توسط برند کره‌ای نیز موضوعی است که گاهی به ضرر خود سامسونگ تمام می‌شود.

 

اپل اولین برندی بود که شارژرها را از جعبه‌ گوشی‌هایش حذف و به کابل اکتفا کرد. این کار باعث شد سامسونگ اپل را مسخره کند وای کره‌ای‌ها نیز سیاست مشابهی در پیش گرفتند و بعد از مدتی شارژرها را از جعبه گوشی‌های جدیدشان برداشتند. ظاهراً واکنش اخیر سامسونگ به طراحی اپل واچ سری 10 به ضرر خودش تمام شده است.

 

تمسخر اپل توسط سامسونگ

گویا موقعیت‌شناسی نادرست روابط‌عمومی سامسونگ، باعث شد پیام‌های به‌ظاهر جالب کره‌ای‌ها علیه خودشان استفاده شود. شب گذشته، اپل واچ سری ۱۰ با نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر معرفی شد؛ ساعتی که به‌رغم ویژگی‌های نرم‌افزاری قابل‌توجه، تقریباً طراحی قدیمی را حفظ کرده است. «کوئین نلسون»، یوتوبر مشهور حوزه فناوری، با انتشار پستی در پلتفرم ایکس طراحی این ساعت را زیر سؤال برد. اما جالب‌تر از آن واکنش سامسونگ به این پست بود؛ این شرکت موافقت ضمنی خود را با صحبت‌های نلسون مطرح کرد.

1

اما واکنش نلسون همان پاسخی بود که احتمالاً سایر کاربران در سر داشتند. او یادآوری کرد که گوشی‌های سامسونگ نیز روند مشابهی پیش گرفته‌اند و طراحی بسیاری از آن‌ها نسبت به نسل قبلی خود تغییر چندانی نکرده‌اند؛ درنتیجه شرکت‌ها باید سیاست جدیدی در طراحی محصولاتشان اتخاذ کنند و به‌دنبال نوآوری و بهبود مستمر محصولاتشان باشند؛ زیرا ممکن است انتقاداتی که به دیگران می‌کنند، برای خودشان هم صدق کند.

 

 

منبع: دیجیاتو
کدخبر: ۵۶۶۱۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر