کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۳۸۴
تاریخ خبر:

«هوش مصنوعی» پرمخاطب‌ترین دوره مهارتی‌ «فیلیمو مدرسه» شد

«هوش مصنوعی» پرمخاطب‌ترین دوره مهارتی‌ «فیلیمو مدرسه» شد

دوره‌های تابستانی این پلتفرم روزانه 450 هزار دقیقه تماشا می‌شوند

هفت صبح| مدیر «فیلیمومدرسه» می‌‌گوید؛ یک ماه و نیم از آغاز دوره‌های تابستانی «فیلیمومدرسه» می‌گذرد و این پلتفرم هر روز بیش از 450 هزار دقیقه تماشا می‌شود‌. میثم حیدری، مدیر مسئول «فیلیمومدرسه» با اشاره به برنامه‌های این پلتفرم کمک آموزشی گفت: از آغاز فعالیت «فیلیمومدرسه» تا امروز همواره به دنبال پیشرفت و تولید ویدئوهای جذاب بودیم. استقبالی که در همین 3 سال از مردم دریافت کردیم، مهر تاییدی بر این ماجراست.

 

حیدری با اشاره به دوره‌های «فیلیمومدرسه» برای فصل تابستان توضیح داد: از سال گذشته فعالیت جدیدی را شروع کردیم که بازدید خوبی گرفت. برای تابستان امسال در ادامه برنامه‌های گذشته، تصمیم گرفتیم دوره‌های مهارتی جذاب‌تر و بیشتری به پلتفرم اضافه کنیم. باتوجه به مباحث مورد علاقه کاربران این پلتفرم و نیاز روز جامعه، موضوع و حوزه‌ دوره‌های جدید تابستانی «فیلیمومدرسه» را انتخاب و پس از مشورت با بهترین مشاوران و مدرسان هر حوزه، اقدام به تولید محتواهای باکیفیت کردیم.

 

او ادامه داد: خوشبختانه‌ از دوره‌ها استقبال زیادی شد و درخواست‌های مکرر از سمت مخاطبان دریافت می‌کردیم که یک گواهی معتبر برای پایان هر دوره‌ در نظر بگیریم. در حال حاضر بیش از 60 دوره آموزشی و مهارتی در «فیلیمومدرسه» ارائه می‌شود اما فقط 9 دوره «زبان کره‌ای مبتدی و پیشرفته»، «کارگاه رباتیک»، «تایپوگرافی فانتزی»، «هوش مصنوعی»، «فیلمسازی با موبایل»، «تدوین؛ نرم افزار پریمیر»، «اسکرچ؛ برنامه‌نویسی تصویری»، «برنامه‌نویسی پایتون» و «سرآشپز» قابلیت صدور مدرک دارند. کاربران این پلتفرم با تهیه اشتراک، می‌توانند به تمام دوره‌ها دسترسی داشته باشند و هرچقدر دوست دارند ویدئو ببینند.

 

حیدری با اشاره به روند دریافت مدرک از این پلتفرم برای علاقه‌مندان خاطر نشان کرد: در حال حاضر دریافت مدرک از «فیلیمومدرسه» به آزمون نیاز ندارد و براساس واچ تایم به مخاطبان مدرک داده می‌شود. او با بیان اینکه دوره‌های «فیلیمومدرسه» روزانه بیش از 450 هزار دقیقه مشاهده می‌شوند، عنوان کرد: بیش از 55 هزار نفر تا امروز دوره‌های «فیلیمومدرسه» را مشاهده کرده‌اند، روزانه 600 الی 700 نفر تماشای برنامه‌ها را شروع می‌کنند و تا امروز 3 هزار و 65 مدرک صادر شده است. «هوش مصنوعی»، «تایپوگرافی» و «فیلمسازی» به ترتیب دوره‌هایی هستند که تا امروز بیشترین مخاطب و بازدید را کسب کرده‌اند. قابل ذکر است؛ «فیلیمومدرسه» برای 405 شهر محروم و دور از مرکز ایران به‌صورت کاملا رایگان در دسترس است.

 

کدخبر: ۵۶۴۳۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر