کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۴۶۹
تاریخ خبر:

معرفی پنج بازی مشابه برای جایگزین کردن همستر کامبت

معرفی پنج بازی مشابه برای جایگزین کردن همستر کامبت

بازی‌هایی که از آن‌ها تحت عنوان Play to Earn یاد می‌شود و ساختار کلی که دنبال می‌کنند کسب درآمد برای کاربر است

هفت صبح| رضا نوبخت؛  با پیشرفت روزافزون اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جذب مخاطب از سراسر جهان، بازی‌های مختلفی روی کار آمده‌اند. تلگرام از همان ابتدا هم پلتفرم خوبی برای انجام بازی‌های آنلاین و سرگرم‌کننده بود که البته این روزها حال و هوای بازی‌هایش تغییر کرده است. حالا دیگر شما با دوستانتان برای سرگرمی مسابقه نمی‌دهید، بلکه برای کسب درآمد این کار را انجام می‌دهید. این بازی‌ها که به بازی‌های کریپتویی هم معروف هستند، با ترکیبی از سرگرمی، رقابت و جوایز جذاب، ارزش زیادی برای کاربران فراهم می‌کنند.

در این مطلب، به بررسی چند بازی محبوب تلگرامی شبیه به همستر کامبت پرداخته و راهکارها و رازهای کسب سکه و پاداش در آن‌ها را بررسی می‌کنیم. همچنین، نگاهی به آینده این بازی‌ها و احتمالات تبدیل آن‌ها به منابعی برای کسب درآمد خواهیم داشت. بازی‌هایی که از آن‌ها تحت عنوان Play to Earn یاد می‌شود و ساختار کلی که دنبال می‌کنند کسب درآمد برای کاربر است. البته باید به این مسئله توجه داشت که چون این نوع بازی‌ها به ساختار کریپتو مبتنی هستند، تضمین خاصی برای منتهی شدن آنها به درآمد وجود ندارد؛ هرچند احتمال رسیدن به مبالغ قابل‌توجهی همواره وجود دارد اما در طرف مقابل شانس نرسیدن به پول همیشه به میزانی برابر باید جایی ثابت از معادلات شما را به خود اختصاص دهد.

‌تپ سواپ

بازی‌ای که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده و در ابتدا با شعار راه‌اندازی روی بلاک چین سولانا کاربران زیادی را به خود جذب کرد، تپ‌سواپ است. این بازی هم‌اینک بیش از 40میلیون کاربر دارد و نحوه کار با آن، آسان‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. با ورود به ربات تلگرامی TapSwap و زدن دکمه استارت، سکه زرد بزرگی را مشاهده خواهید کرد که قرار است میلیون‌ها بار روی آن ضربه بزنید.

در این بازی شبیه به همستر کامبت هم می‌توانید با انجام یک‌سری وظایف، نظیر پیوستن به کانال تلگرامی، دنبال کردن حساب توئیتری و بازدید از سایت و همچنین دعوت از دوستان خود، سکه پاداش بگیرید. هنوز مشخص نیست که توکن تپ سواپ روی چه بلاک چینی عرضه خواهد شد؛ ولی عده‌ای معتقدند که توسعه‌دهندگان این بازی با اتریوم رایزنی کرده‌اند. در آخرین اخبار، بر اساس نقشه راه قرار است تا قبل از ۱۱تیرماه صرافی‌ها توکن تپ سواپ را لیست کنند و تا آن موقع بهترین کار، جمع‌آوری سکه بیشتر و دعوت از دوستان است.

  یس کوین پیکسلی

سومین بازی محبوب تلگرام و بازی شبیه به همستر کامبت که عده‌ای آن را برادر نات کوین و جانشین قطعی‌اش می‌دانند، یس کوین پیکسلی است. (دو نوع یس داریم که یکی از آن‌ها معتبر نیست) با ورود به ربات این بازی نیازی به ضربه زدن روی صفحه ندارید و فقط باید انگشت خود را روی صفحه بکشید تا سکه‌ها جمع‌آوری شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای کسب سکه فراوان در یس کوین، انجام تسک‌ها و وظایف است.

پیوستن به کانال تلگرامی، دنبال کردن اکانت مربوطه در شبکه ایکس و اتصال کیف پول و دنبال کردن پروژه‌های دیگری مثل دات کوین و کتیزن به شما پاداش‌های خوبی می‌دهند. یکی از نقاط قوت این بازی، خرید ربات خودکار برای جمع کردن سکه است. (در ابتدا کمی گران است). تاریخ احتمالی پایان فاز استخراج یس کوین نامشخص است و این خبر خوبی برای کاربران است؛ چرا که می‌توانند بی‌وقفه سکه رایگان جمع‌آوری کرده و در آینده درآمد دلاری کسب کنند.

‌کتیزن 

پروژه بعدی که می‌توان گفت ابتکار عمل بهتری نسبت به سایر بازی‌ها دارد، کتیزن است. شما در این بازی نیازی به ضربه زدن روی سکه ندارید تا امتیاز کسب کنید؛ بلکه باید گربه تولید کنید و آن‌ها را ارتقا دهید تا تبدیل به حیوانات ارزشمندتری شوند و بدین ترتیب سکه بیشتری دریافت کنید. کتیزن بازی تلگرامی است که خلاقیت به خرج داده و واقعا شبیه به بازی است. پشتوانه کتیزن و یس کوین قدرتمند بوده و می‌توان به آینده آن‌ها امیدوار بود.

با انجام تسک‌ها و وظایف به شما سکه رایگان تعلق می‌گیرد و حین بازی باید حواستان به صفحه باشد؛ زیرا قورباغه، اردک و سگ دوج از راه می‌رسند و به شما هدیه می‌دهند. تاریخ پایان فاز استخراج این بازی به نظر می‌رسد ۱۱ تیر ماه باشد و تا آن موقع می‌توان با خیال راحت گربه‌ها را ترکیب کرد و لول آن‌ها را ارتقا داد. می‌توانید با کتیزن به‌معنای واقعی کلمه از بازی کردن لذت ببرید و احتمالا درآمد دلاری هم کسب کنید.

‌ بلوم 

بلوم بازی شبیه به همستر کامبت نیست اما همان هدف را دارد. این بازی تلگرامی دیگر سروکاری با سکه ندارد؛ اما همچنان در ادامه راه بازی‌های کلیکی توسعه یافته است. در این بازی، کاربر باید روی بلورهای سبز ضربه بزند و امتیاز جمع‌آوری کند. همچنین می‌توانید از طریق مزرعه‌ای که در اختیار دارید در هر ۸ ساعت، به میزان مشخصی کوین دریافت کنید. مثل سایر بازی‌های این فهرست، انجام تسک‌ها و وظایف مشخصی نظیر دعوت ۵نفر از دوستان، عضویت در کانال تلگرام، عضویت در اینستاگرام و یوتیوب و شبکه ایکس پاداش دارد. در آخرین رتبه‌بندی بازی های تلگرامی، بلوم با 10میلیون کاربر در جایگاه ششم ایستاده است.

  میم‌فای 

بازی میم فای، که به گفته برخی منابع قرار است در تابستان امسال وارد مرحله نهایی استخراج شود، یکی از بازی‌های کلیکی محبوب تلگرام است که تاکنون ۱۱میلیون کاربر را به خود جذب کرده. در این بازی، بازیکنان باید روی بدن یک قورباغه جادوگر (شبیه په په اما با ظاهری ترسناک‌تر) ضربه بزنند تا سکه‌ها را جمع‌آوری کنند. علاوه بر این، مشابه دیگر بازی‌های کلیکی، بازیکنان می‌توانند با انجام تسک‌ها و وظایف مشخص، پاداش بگیرند. همچنین کاربران قادر به خرید ربات استخراج خودکار هستند که برای فعال‌سازی به 200هزار سکه نیاز دارد. از بخش بوسترها نیز می‌توانید توانایی‌هایتان را ارتقا داده و میزان و ظرفیت مخزن استخراج خود را افزایش دهید.

 

 

کدخبر: ۵۶۱۴۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر