کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۴۷۳
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که شاید حتی اسم برخی از آنها را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشرشده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Destiny 2 Final Shape

سازنده: Bungie

متوسط امتیاز: 90

Gallery 1

بالاخره دومین قسمت از مجموعه بازی Destiny به آخر خط رسید و جدیدترین بسته قابل دانلود آن با نام The Final Shape عرضه شد که با استقبال خوبی از سوی گیمرها همراه شده. این شوتر اول شخص آنلاین حالا به انتهای چرخه حیات خود رسیده و البته این کار را با بالاترین کیفیت ممکن انجام داده.

 

Blockbuster Inc

سازنده: Super Sly Fox

متوسط امتیاز: 80

Gallery 2

در روزهایی که مدیریت هر چیزی در بازی‌های ویدیویی ممکن شده، جای خالی یک استودیو فیلم‌سازی احساس می‌شد که به لطف Blockbuster Inc به آن رسیدیم. در این بازی شما بایستی یک استودیو فیلمسازی در هالیوود را از ابتدا ساخته و در ادامه آن را تبدیل به یکی از مهم‌ترین تولیدکننده‌های سینما کنید.

 

Save Me

سازنده: Higame Global

متوسط امتیاز: 100 هزار

Gallery 3

طراحی پازل‌های منطقی، شاید از هر کاری در طراحی یک بازی ماجراجویی، سخت‌تر باشد. با این حال سازندگان Save Me به سراغ این چالش بزرگ رفته و می‌توان گفت تا حدودی در انجام آن موفق بوده‌اند. اثری که شما در موقعیت‌هایی آشنا با زندگی واقعی قرار داده و این وظیفه را برعهده گیمر قرار می‌دهد که با سرعت بیشتری از این موقعیت‌ها خارج شود.

 

Alan Wake 2 Night Springs

سازنده: Remedy

متوسط امتیاز: 86

Gallery 4

چند ماه بعد از عرضه اولیه Alan Wake 2، حالا شاهد انتشار اولین بسته قابل دانلود این اثر هستیم. ساخته تحسین‌شده استودیو رمدی که حالا میزبان داستانی متفاوت با شخصیت‌هایی جدید است. شخصیت‌هایی هرچند در گذشته با آنها آشنا شده بودیم اما هیچ‌گاه به شکل قابل بازی در اختیار گیمر قرار نگرفته بودند.

 

Arcane Merge

سازنده: Aliens L.L.C

متوسط امتیاز: 50 هزار

Gallery 5

برای مدتی طولانی است که بازی‌های مچ‌تری با استقبال خوبی روبه‌رو می‌شوند. بازی‌هایی که در جریان آنها باید المان‌های شبیه به یکدیگر را در کنار هم قرار داده و آنها را حذف کنید. البته این تنها پایه اولیه چنین بازی‌هایی است و معمولا جوایز به دست آمده از هر مرحله آنها در قالب یک وظیفه دیگر پیش رویتان قرار می‌گیرد. در Arcane Merge این وظیفه ساخت روستایی جادویی است.

 

کدخبر: ۵۶۱۴۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر