کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۶۶۵
تاریخ خبر:

هیوندای ۲۰۱۸ ‌بازار ایران هم‌قیمت ‌‌لکسوس ۲۰۲۴ ‌

هیوندای ۲۰۱۸ ‌بازار ایران هم‌قیمت ‌‌لکسوس ۲۰۲۴ ‌

لکسوس بی‌سروصدا از مدل جدید LM۵۰۰h L رونمایی کرد

لکسوس بی‌سروصدا از مدل جدید LM۵۰۰h L رونمایی کرده که یک نسخه مجلل شش نفره از مینی ون این شرکت است.

‌ لکسوس LM۵۰۰h L که در حال حاضر در ژاپن موجود است، بعد از مدل چهار صندلی LM۵۰۰h Executive جای می‌گیرد و وعده یک سواری راحت را برای تمام سرنشینان می‌دهد. بااین‌حال، ردیف دوم بخش مناسبی است؛ چرا که صندلی‌های برقی شش جهته با گرم‌کن و سردکن و امکاناتی دیگر وجود دارند.

لکسس5

صندلی‌های ردیف دوم دارای دو نوع ماده ضربه‌گیر و لاستیک ضد لرزش هستند. صندلی‌ها علاوه بر ارائه یک حس راحت و آرامش‌بخش، دارای کنترلرهای لمسی قابل جابجایی هستند که می‌توانند مجموعه‌ای از تنظیمات خودرو را تنظیم کنند. صندلی‌ها همچنین دارای یک جا لیوانی، قفسه مجله و یک میز جمع شونده هستند که در زیردستی پنهان شده است.

لکسس3

قابلیت Rear Climate Concierge به‌طور خودکار سیستم کنترل آب و هوا، موقعیت صندلی، آفتاب‌گیرها و نور داخلی را برای جلوه بهینه تنظیم می‌کند.

‌ امکانات رفاهی به همین جا ختم نمی‌شود، چرا که سرنشینان ردیف دوم به سقف شیشه‌ای و کنسول بالای سر دسترسی دارند که دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی جمع‌شونده است. صندلی‌های ردیف سوم هم حس راحتی و باکیفیت بودن را ارائه می‌دهند.

لکسس2

صندلی‌های جلو دارای سردکن، گرم‌کن، نمایشگرها و سیستم صوتی Mark Levinson با ۲۱ بلندگو هستند. مشتریان همچنین تزئینات چوبی با الگوی شاه‌ماهی و رینگ‌های ۱۷ یا ۱۹ اینچی را دریافت خواهند کرد.

لکسس اصلی

نیروی تولیدی توسط یک موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربو هیبریدی به هر چهارچرخ می‌رسد. قیمت لکسوس LM۵۰۰h L از ۹۵,۷۲۷ دلار، معادل ۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان شروع می‌شود. قیمت نسخه چهار صندلی به ۳۱,۹۰۵ دلار، معادل یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کاهش می‌یابد.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۵۹۶۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر