کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۵۵۹
تاریخ خبر:

آغاز فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور

آغاز فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور

معرفی شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

هفت صبح| شرکت کرمان موتور فروش سه محصولش را از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ از طریق نمایندگان این شرکت آغاز کرد. سه محصول جک جی4، کی‌ام‌سی تی8 و BAC X3pro را از 29 فروردین 1403 از طریق نمایندگان این شرکت به صورت قسطی می‌توانید تهیه کنید. قیمت BAC X3 پرو، 939 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است.

 

همچنین شرایط فروش اقساطی به صورت اقساط 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه و به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است. در هر سه حال، پیش پرداخت اولیه برای بک X3 پرو، حدود 640 میلیون تومان اعلام شده ‌ و بسته طرح انتخابی، مبلغ هر یک از چک‌ها از 45 تا 61 میلیون تومان اعلام شده است. بک ایکس3 پرو، به یک موتور 5/1 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و با جعبه‌دنده CVT همراه است.

 

شرایط فروش دو محصول جک J4 و پیکاپ KMC T8

 

کرمان موتور شرایط فروش دو محصول جک J4 و پیکاپ KMC T8  را اعلام کرد.در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز شد ، قیمت جک J4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و KMC T8 یک میلیارد و 697 میلیون تومان تعیین شده است.

 

شرایط فروش اقساطی به صورت اقساط 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه برای جک j4  در نظر گرفته شده که اقساط آن هر سه ماه یک بار  به صورت چکی پرداخت خواهد شد.کرمان موتور میزان پیش‌پرداخت جک J4 را برای هر سه حالت 18 تا 30 ماهه، 541 میلیون و 400 هزار تومان اعلام کرده است.

 

جک J4 پرفروش‌ترین محصول کرمان موتور در سال 1402 است که با رنگ‌های بدنه سفید، سیاه، خاکستری متالیک، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک و قرمز قابل سفارش است. این خودرو با یک موتور ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی و جعبه دنده CVT در ایران عرضه می‌شود.شرایط فروش  پیکاپ KMC T8 نیز با تنوع 18 تا 36 ماهه در نظر گرفته شده است.  KMC T8 با قیمت یک میلیارد و 697 میلیون تومان در این طرح عرضه می‌شود که پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای آن 847 میلیون تومان است و اقساط در نظر گرفته شده برای آن 149 میلیون تومان برای طرح 18  ماهه و 86 میلیون تومان برای طرح 36 ماهه است.

 

پیکاپ کرمان موتور، سال گذشته توانست پرفروش‌ترین محصول در سگمنت خود در بازار ایران باشد.

 

 

کدخبر: ۵۵۶۵۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر