کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۷۴۹
تاریخ خبر:

سه خودروی محبوب با شرایط فروش خاص

سه خودروی محبوب با شرایط فروش خاص

ماشین‌های کرمان ‌موتور که برای بازار شب عید آمده‌اند، چه شرایطی دارند؟

روزنامه هفت صبح| ‌بازار شب عید خودروی امسال شرایط عجیبی را از سر می‌گذراند؛ دلار به یکباره گران و ارزان شد. در شرایطی که هرکسی به فکر تهیه یا ارتقای وسیله نقلیه خود برای سفرهای نوروزی بود، دست نگه داشت تا ببیند به اصطلاح آن طرف سال چه اتفاقی رخ خواهد داد. در این شرایط کرمان‌موتور که جزو خودروسازان موفق بخش خصوصی محسوب می‌شود، وارد شد و سه محصول پرطرفدار اقتصادی خود را با شرایط ویژه برای فروش گذاشت؛ به طوری که تحویل آن 90 روزه باشد.

 

یک فروش اقساطی که خیال مشتری هم راحت باشد. اگر طبق گفته‌ها ماشین‌ها آن طرف سال گران شدند لااقل متقاضی خودروی خود را خریداری کرده باشد و منتظر تحویل در 1403 بماند.همان 90 روزی که در آگهی فروش اقساطی کرمان موتور هم ذکر شده است. اما این شرایط ویژه و ماشین‌هایی که برای فروش اقساطی آمده‌اند چه مشخصاتی دارند؟ در این طرح فروش، خودروها با مدل ۱۴۰۳ و در ۹۰ روز کاری تحویل داده می‌شود. فروش اقساطی خودروهای KMC X۵، KMCT۸ و JAC J۴ از سوی شرکت کرمان‌موتور آغاز شده است.

 

در طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور، عرضه این سه خودرو از ۲۰ اسفندماه جاری در نمایندگی‌های کرمان‌موتور در سراسر کشور کلید خورده ‌ که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.در طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور، خودروها با مدل ۱۴۰۳ و در ۹۰ روز کاری تحویل داده می‌شود. بنا بر این اعلام، متقاضیان برای خرید خودرو می‌توانند به نمایندگی‌های کرمان‌موتور مراجعه کنند.

 

حالا ما برای شما مشخصات ماشین‌هایی که در این طرح فروش ویژه قرار دارند و قیمت‌ها و شرایط‌شان را شرح می‌دهیم تا با دست باز بتوانید انتخاب کنید. در ‌ روزگاری که خرید ماشین با قیمت‌های نجومی تقریبا تبدیل به رویا شده است، خرید اقساطی یکی از راه‌هایی است که رویای ماشین‌دار شدن را تحقق می‌بخشد. زمانی دور شرایط اقساطی برای خودروسازان دولتی هم وجود داشت ولی فعلا بخش خصوصی این ماجرا را به خوبی برعهده گرفته و متقاضیان هم استقبال می‌کنند.

 

کی‌ام‌سی ایکس 5؛ ماشین جدید و پُر آپشن

مهرماه امسال بود که کرمان موتور، مشخصات شاسی‌بلند شهری جدید خود را منتشر کرد. این شاسی‌بلند شهری به خانواده جک S5 تعلق دارد اما از لحاظ فرم چهره، نمای عقب و به ویژه طراحی داخلی، بسیار مدرن و جذاب‌تر به نظر می‌رسد و به یکی از محصولات پرفروش کرمان موتور تبدیل شد. ماشین کی‌‌ام‌‌سی X5 از یک موتور 1/5 لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت TGDi قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دریافت می‌کند.

سارا

این میزان گشتاور از دور موتور ۱۸۰۰ دور در دقیقه در دسترس است و می‌تواند شتاب اولیه مهیجی برای کاربران این خودرو به ارمغان بیاورد. ضمنا موتور کی‌‌ام‌‌سی x5 به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT نیروی خود را به چرخ‌های جلو می‌رساند. خودرو KMC X۵ با قیمت یک‌میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه و پیش‌پرداخت ۸۰۰ میلیون‌ تومانی در طرح اخیر قابل خرید است.

 

جک جی 4، سدان اقتصادی پرطرفدار

جک جی 4 برای کسانی که یک خودرو با قیمت اقتصادی و ایمنی مناسب می‌خواهند، طراحی شده و اتفاقا کرمان‌موتور هر بار در پی بهتر کردن این سدان پرطرفدار خود است. جک J۴ یک سدان اقتصادی و با دوام با گیربکس اتوماتیک است که استهلاک کم، کابین جادار، امکانات ایمنی و رفاهی مناسب و سواری راحتی دارد و اقتصادی‌ترین سدان اتوماتیک مونتاژی و همچنین یکی از اقتصادی‌ترین خودروهای اتوماتیک موجود در بازار ایران محسوب می‌شود.

جی

این خودرو از ابتدای عرضه تا به امروز دو بار به‌روزرسانی شده که یک بار رینگ‌های آن تغییر کرده و سیستم مالتی‌مدیا به آن افزوده شده و بار دوم سیستم کنترل پایداری الکترونیکی به‌همراه چراغ روشنایی در روز به‌این خودرو اضافه شده و دیزاین نشانگرهای پشت فرمان نیز تغییر کرده است. خودرو JAC J۴ در این طرح با قیمت مصوب ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون ‌تومانی و اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه خواهد شد.

 

کی‌ام‌سی تی 8؛ آفرودی قدرتمند

کی‌ام‌سی تی 8، آفرودی اقتصادی کرمان موتور محسوب می‌شود. موتور ۲۰۰۰ سی‌سی با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر در کنار گیربکس دنده‌ای ۶ ‌سرعته، شتاب اولیه مناسبی را رقم می‌زند. پیکاپ T۸ علاوه‌بر امکان استفاده در شهر برای سفرهای بین شهری و خارج از جاده نیز قابل استفاده است.از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به دو دیفرانسیل سه‌حالته با قفل برقی، زاویه ورود ۳۰ درجه،‌ حجم باک ۷۶ لیتر و کنترل ایستایی در سربالایی اشاره کرد.

کی ام سی تی 8 کرمان موتور
وجود سیستم‌های ایمنی در T۸ برای راننده و سرنشینان امنیت خاطر بیشتری را فراهم می‌کند.همچنین وجود سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC) راننده را از استفاده مداوم ترمز دستی در جاده‌ها و ترافیک‌های کوهستانی بی‌نیاز می‌کند. در ظاهر این پیکاپ حجیم، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، دی‌لایت و اتولایت و چراغ‌های جلوی زنون و چراغ‌های عقب LED خودنمایی می‌کند. پیکاپ KMC T۸ با قیمت یک‌ میلیارد و ۶۶۵ میلیون عرضه خواهد شد. اقساط این خودرو نیز از ۱۸ تا ۳۰ ماه با پیش‌پرداخت ۹۶۵ میلیون‌تومانی در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۴۷۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر