کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۲۰۱
تاریخ خبر:

کرج میزبان نمایندگی‌ مولتی برند خودرویی پایتخت

کرج میزبان نمایندگی‌ مولتی برند خودرویی پایتخت

مانور ماشین‌های خودروسازی ایلیا و تیگارد موتور در نمایندگی‌های گودرزی

روزنامه هفت صبح| شهرک اتومبیل گودرزی به عنوان بزرگترین مرکز مولتی برند خودرویی پایتخت، این بار برای کرجی‌ها خبرهای خوبی آورده است.به‌تازگی خبر از نهایی شدن قرارداد مجموعه گودرزی با شرکت‌های خودروسازی ایلیا و تیگارد موتور عنوان شده است.

عکس گزارش اصلی

حالا خبر خوش برای شهروندان تهران و کرج این است که شهرک اتومبیل گودرزی با شرکت‌های خودرویی تیگارد موتور و خودروسازی ایلیا نیز به صورت رسمی، قرار‌داد نمایندگی امضا کرده و شهرک اتومبیل گودرزی در زمینه برندهای تیگارد موتور و خودروسازی ایلیا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

کد نمایندگی شهرک اتومبیل گودرزی برای شرکت تیگارد موتور‌، کد 1115 تهران است.همچنین نمایندگی خودروسازی ایلیا مجموعه اتومبیل گودرزی، به زودی در کرج، خیابان داریوش راه‌اندازی می‌شود.کسری شیروانی، مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی پیش از این اعلام کرده بود؛ در سال 1403 نمایندگی خدمات پس از فروش برای هر دو نمایندگی تیگارد موتور و خودروسازی ایلیا افتتاح خواهد شد تا خیال مشتریان از بابت خدمات پس از فروش هم راحت باشد.

 

گفته می‌شود این مجموعه (شهرک اتومبیل گودرزی) در تلاش است تا ظرف چند روز آینده، نمایندگی خودروسازی ایلیا در کرج را ‌راه‌اندازی کند و تا قبل از ایام نوروز 1403 افتتاحیه این نمایندگی جدید شهرک اتومبیل گودرزی برگزار شود. همچنین نمایندگی خودروسازی ایلیا از مجموعه اتومبیل گودرزی، به زودی در کرج، خیابان داریوش راه‌اندازی می‌شود.

 

نمایندگی تیگارد موتور در دفتر مرکزی مجموعه نمایندگی‌های گودرزی واقع در تهران، کیلومتر ۲۰ جاده قدیم قم (فتح) افتتاح شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به آدرس @goodarzi_car_city مراجعه کنید.شهرک گودرزی، بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی و موتوری مولتی برند کشور به حساب می‌آید که جهت فروش و خدمات پس از فروش خودرو و موتورسیکلت فعالیت می‌کند.

 

این مجموعه به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی مجهز است و خدمات متنوع، از سرویس‌های دوره‌ای گرفته تا تعمیرات اساسی مثل تعمیر یا تعویض موتور، شاسی، گیربکس و ... را ارائه می‌دهد. اما منتظر چه ماشین‌هایی از خودروسازی ایلیا و تیگارد موتور در نمایندگی‌های‌شان باشیم.

 

نمایندگی گودرزی خودروسازی ایلیا در واقع نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش را در استان البرز دارد و قرار است یک شوروم اختصاصی برای ایلیاموتور تعبیه شود و تمام محصولات خودروسازی ایلیا چه قدیمی، جدید و حتی وارداتی‌ها نیز در این شوروم اختصاصی به نمایش دربیایند.

 

‌ماشین‌های خودروسازی ایلیا

‌خودرو VGV U75 پلاس
کراس‌اوور جدید خودروسازی ایلیا وی‌جی‌وی U75 پلاس است. ماشینی که حتما به شوروم اختصاصی ایلیاموتور به نمایندگی گودرزی خواهد رفت. شرکت خودروسازی ایلیا، در نمایشگاه خودروی مشهد 1402، برای نخستین‌بار از کراس‌اوور جدیدش را با نام U75 PLUS رونمایی کرد. این خودرو، محصولی از برند VGV است که از زیرمجموعه‌های شرکت سینوتراک محسوب می‌شود و وظیفه تولید خودروهای سبک سینوتراک را برعهده دارد.

1

کراس‌اوور U75 پلاس، با موتور 2 لیتری توربو و شتاب 8 ثانیه به کشورمان آمده و همین موضوع، می‌تواند برگ برنده آن در میان رقبایش باشد. نسخه وارداتی این خودرو، با ظرفیت 7 سرنشین، تحویل خریداران می‌شود. کراس‌اوور U75 پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی، قهوه‌ای، آبی اقیانوسی و نوک مدادی فروخته می‌شود. تریم داخلی خودرو نیز در سه رنگ‌بندی قرمز، کرمی و قهوه‌ای قابل سفارش است. 


دایون Y7

شرکت خودروسازی ایلیا در ابتدا با معرفی محصول دایون Y5 به لیست خودروسازان کشور پیوست. دایون Y5 از یک موتور 2 لیتری توربو بهره می‌برد که 202 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. اما دیری نگذشت که این شرکت با معرفی نسخه جدید این خودرو با نام دایون Y7 سطح رقابت را بالاتر برد.
58803_IMG_7317

نسخه جدید این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل شاسی مستقل از یک موتور 2/4 لیتری توربو بهره می‌برد که 215 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و امکانات رفاهی آن نیز مدرن‌تر شده است. دایون در هر دو مدل یعنی Y7و Y5 از جمله خودروهای خودروسازی ایلیا است که در شوروم نمایندگی گودرزی در استان البرز به نمایش درخواهد آمد. نمایندگی محصولات خودروسازی ایلیا هم در خیابان داریوش شهر کرج قرار دارد.


خانواده تیگارد موتور

تیگارد ایکس 35 و تیگارد L7 پلاس نیز از محصولات تیگارد موتور است که در نمایندگی تیگاردموتور گودرزی به نمایش در خواهد آمد. شوروم تعبیه‌شده برای محصولات تیگارد موتور در محل شهرک واقع در کیلومتر 20 جاده قدیم کرج(فتح) قرار دارد. تیگارد ایکس 35 از یک موتور 1/5 لیتری توربو با توان خروجی 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد
4

و انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT صورت می‌گیرد.  همچنین پیکاپ تازه‌وارد به بازار که برای نخستین بار در اتواکسپو تهران به نمایش عمومی درآمد جدیدترین محصول تیگارد موتور است. پیکاپ L7 یک خودرو دو دیفرانسیل با برند مادر ZX Auto است که برادر وسطی کاپرا و G9 به‌حساب می‌آید. این ماشین‌‌ها را در نمایندگی گودرزی از نزدیک می‌توانید تست و بررسی کنید.


داستان بزرگ‌ترین مولتی برند خودرویی پایتخت

شهرک اتومبیل گودرزی یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین مراکز خدمات خودرویی است که تجربه‌ای بیش از 20 ساله داشته و از زمان افتتاح تاکنون با توجه به نیازها و تقاضای مشتریان خود، خدمات خود را به‌روزرسانی و گسترش داده است.شهرک اتومبیل گودرزی در کیلومتر 20 جاده قدیم کرج واقع شده و دارای دسترسی آسان از طریق بزرگراه‌های تهران، کرج و سایر شهرهای همجوار است.


مساحت این شهرک اتومبیل بیش از 10 هزار متر مربع است و دارای بیش از 500 نفر کارکنان مجرب و متخصص است.یکی از مهم‌ترین خدماتی که شهرک اتومبیل گودرزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، بخش فروش خودروهای مختلف است.

 

این شهرک اتومبیل دارای نمایندگی‌های فروش ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور، مدیران خودرو، تیگارد موتور، خودروسازی ایلیا، آمیکو، نیرو موتور و … است که انواع خودروهای سواری، کار و تجاری، موتورسیکلت، وارداتی و داخلی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی‌ها، از مشخصات فنی، قیمت، شرایط فروش و تحویل خودروهای مورد نظر خود اطلاع پیدا کنند و با مشاوران فروش مذاکره کنند.

 

همچنین، در صورت خرید خودرو، رفت و آمد مشتری و حمل خودرو تا درب منزل مشتری به‌صورت رایگان به مشتریان ارائه خواهد شد.یکی دیگر از خدماتی که شهرک اتومبیل گودرزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، امکان تست درایو خودروهای مختلف است.


شهرک اتومبیل گودرزی به دلیل وسعت زیاد، دارای یک مسیر برای تست درایو است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به آن، خودروهای مورد علاقه خود را تست کنند و از کیفیت، رانندگی، امکانات و ایمنی آنها مطمئن شوند. این امکان به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیم بهتری برای خرید خودرو بگیرند و از خرید خود راضی باشند.

 

 

کدخبر: ۵۵۴۲۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر