کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۱۴۴
تاریخ خبر:

داستانِ بزرگ‌ترین ‌مرکز ‌مولتی‌برند‌ خودرویی

داستانِ بزرگ‌ترین ‌مرکز ‌مولتی‌برند‌ خودرویی

در شهرک اتومبیل گودرزی، بازدید از نمایندگی برندهای مختلف تا کارواش و تست درایو را تجربه کنید.

روزنامه هفت صبح| شهرکی حدود 10 هکتار در کیلومتر 20 جاده قدیم کرج که یکی از مراکز مولتی برند خودرویی در کشور است. شهرک اتومبیل گودرزی یکی از بزرگ‌ترین مراکز خودرویی کشور است‌‌. این مجموعه که توسط برادران گودرزی در سال 1374 تاسیس شد، نمایندگی رسمی 10 شرکت خودروسازی و موتورسیکلت در ایران را دارد. شهرک اتومبیل گودرزی خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به فروش خودرو، تعمیرات، معاینه فنی، کارواش و آپشن اشاره کرد.
68637695-a8c1-4544-85bb-2b40f49b49d4


خدمات فروش خودرو 
شهرک اتومبیل گودرزی طیف گسترده‌ای از خودروهای داخلی و وارداتی را در معرض فروش دارد. این مجموعه همچنین امکان تست درایو خودروها را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند با اطمینان خاطر خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

e8e1f742-abf0-4f0f-80e4-c68ee753d30c
خدمات تعمیرات خودرو 
شهرک اتومبیل گودرزی دارای 4 نمایندگی خدمات پس از فروش رسمی شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور و مدیران خودرو است. این نمایندگی‌ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات و امکانات، خدمات تعمیرات خودرو را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهند.


خدمات کارواش خودرو 
شهرک اتومبیل گودرزی دارای چندین کارواش مجهز است که خدمات کارواش خودرو را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند.


خدمات معاینه فنی خودرو 
شهرک اتومبیل گودرزی دارای یک مرکز معاینه فنی رسمی است که توسط شهرداری تهران تایید شده ‌. این مرکز امکان دریافت معاینه فنی خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.


خدمات آپشن و دیتیلینگ خودرو 
شهرک اتومبیل گودرزی خدمات آپشن و دیتیلینگ خودرو را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب انواع آپشن‌ها مانند شیشه دودی، مانیتور، کف‌پایی و روکش صندلی و همچنین خدمات دیتیلینگ مانند سرامیک بدنه، پولیش و لیسه است.شهرک اتومبیل گودرزی یک مرکز جامع خدمات خودرویی است که طیف گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با بهره‌گیری از کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته، خدماتی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

e2a3f3cd-cf79-4714-9fa1-b721290ca6fc
خدمات تست درایو قبل از خرید 
شهرک اتومبیل گودرزی که مجتمع اصلی آن در کیلومتر  20 جاده فتح (شهید متوسلیان) یا همان جاده قدیم کرج واقع ‌شده و چند نمایندگی دیگر نیز در تهران و کرج دارد، نماینده رسمی شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو برای دو برند MVM و Fownix، بهمن موتور و آمیکو  است


و همچنین نمایندگی رسمی شرکت نیرو موتور را نیز به‌عنوان نماینده فروش محصولات Yamaha و TVS دارد. فضای بزرگی در این مجموعه برای تست درایو تمامی محصولات فراهم‌ شده تا مشتریان بتوانند برای انتخاب خودروی مورد نظرشان ابتدا با آن خودرو در یک فضای مناسب و بزرگ رانندگی ‌ و بعد از مقایسه محصولات مورد نظر با یکدیگر برای خرید آن اقدام کنند.
d7eb9622-6d75-45b6-9386-18ee92680e7f


تحویل در منزل 
مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی 5 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت نیرو موتور در تهران و کرج دارد. این نمایندگی‌ها علاوه بر فراهم آوردن امکان تست درایو قبل از خرید، خدمت ارسال رایگان موتورسیکلت به آدرس مشتری به صورت رایگان و دریافت کوئیک سرویس در محل را نیز برای خریداران فراهم آورده است.


تعویض خودروی کارکرده با صفرکیلومتر 
در این شهرک اتومبیل یک واحد مجزا با عنوان خریدوفروش خودروی کارکرده وجود دارد که تمامی خودروهای داخلی و وارداتی را ابتدا کارشناسی کرده و بعد از تعیین قیمت و تایید مشتری آن خودرو را خریداری کرده و به مشتری این امکان را می‌دهد تا یک خودروی صفرکیلومتر را خریداری کند.

b400fb33-15cc-4964-a9ef-1744b5c41636

درصورتی‌که مشتریان بخواهند از محصولات مدیران‌خودرو خرید کنند، شرایط فروش اقساطی بر اساس ضوابط و قوانین شرکت مادر برای آنها برقرار می‌شود ولی اگر محصول انتخابی‌شان خارج از محصولات مدیران‌خودرو باشد باید مابه‌التفاوت مبلغ خودروی دست‌دوم و خودروی صفرکیلومتر را پرداخت کنند و خودروی جدید خود را تحویل بگیرند.

 

شهرک اتومبیل گودرزی در نمایشگاه خودروی شهر آفتاب (اتواکسپوی تهران) حضوری فعال و گستره دارد. درباره خدمات و فعالیت‌های این مولتی‌برند خوشنام به غرفه این برند در نمایشگاه خودرو از تاریخ دهم تا پانزدهم بهمن به نمایشگاه شهر آفتاب مراجعه کنید. 

 

کدخبر: ۵۵۳۱۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر