کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۷۵۱
تاریخ خبر:

‌خوشنام قدیمی به سامانه فروش می‌رود

‌خوشنام قدیمی به سامانه فروش می‌رود

سراتوهای وارداتی دو لیتری با کوشاخودرو عرضه می‌شوند

روزنامه هفت صبح| اگر جمله «محبو‌ب‌ترین خودروهای ایرانیان» را در اینترنت جست‌وجو کنید بدون شک همیشه سراتو در این لیست قرار دارد. چه زمانی که وارد می‌شد ‌ یا وقتی مونتاژ شد. از آن دسته ماشین‌های قدیمی وارداتی کره‌ای‌ که همیشه مورد علاقه سراتوبازها بوده است.

100

در نمایشگاه خودروی شهرآفتاب امسال برای اولین بار بعد سال‌ها که واردات خودرو بسته بود و ورود کره‌ای‌ها ممنوع، دوباره چشم بازدیدکنندگان به جمال وزین این خودرو روشن شد. سراتو جی‌تی لاین در غرفه کوشاخودرو برای اولین بار به نمایش درآمد.

 

اگرچه بسیاری می‌گویند این خودروها آپشن‌های چندانی ندارند ولی این ایراد به شرکت‌های واردکننده نیست چرا‌که آنها هم مجبورند باتوجه به سقف واردات که 20 هزار دلار است، خودرو وارد کنند. حالا طبق اعلام کوشاخودرو قرار است روز چهارشنبه 25 بهمن ماه سراتو جی‌تی لاین با حجم موتور 2 لیتر در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

 

البته کوشاخودرو جزو شرکت‌های خوش‌قول در زمینه تحویل ماشین‌های وارداتی خود بوده است. جزو اولین واردکنندگان که بعد از باز شدن واردات در دوره جدید، کیا سلتوس و مدل‌های دیگر کیا را وارد کرد و اتفاقا سلتوس، سونت و کی 5 را نیز به مشتریان تحویل داده است. حالا مشخصات سراتو جی‌تی لاین را بررسی می‌کنیم که امروز قرار است در سامانه عرضه شود. سدانی که چهره‌ای اسپرت و جذاب دارد.

 

طراحی سراتو GT لاین 
نسل جدید سراتو مخصوصا در لباس GT لاین طراحی به شدت جذاب، مدرن و کمی خشن و در عین حال اسپرت پیدا کرده و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای بازار ایران باشد بالاخص که نشان کیا سابقه بسیار خوبی در بازار ایران داشته و همواره محصولات این نشان در بازار ایران با استقبال روبه‌رو شدند.

200

سبک طراحی سراتو بسیار جذاب و جوان‌پسندانه است و انتظارات را از این خودروی محبوب برآورده می‌کند. در نمای جلو شاهد چراغ‌های کشیده هستیم که چهره اسپرت و زیبایی را به این خودرو داده و استفاده از طرح تایگر نوز در بخش جلو‌پنجره طراحی خوب این بخش را تکمیل کرده است. از طرفی استفاده از خطوط قرمز در سری GT لاین سراتو بر جذابیت‌های این خودرو افزوده است.

 

مشخصات فنی سراتو GT لاین 
کیا سراتو GT لاین در بخش فنی از یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که این پیشرانه می‌تواند مجموعا ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال دهد. این خودرو در بخش سیستم تعلیق نیز عملکرد مناسبی دارد و در محور جلو از سیستم مک‌فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می‌برد.

 

کابین و امکانات 
اما طراحی داخل کابین این خودرو به جذابیت طراحی بیرونی این خودرو و سبک طراحی داخل کابین بسیار ملایم‌تر و ساده‌تر از طراحی بدنه این خودرو است. شاید در داخل کابین این خودرو، مانند بسیاری خودرو‌های چینی، آپشن و امکانات و متریال عجیب و غریبی نبینیم ولی کیفیت ساخت خودرو‌های کره‌ای را به راحتی می‌توان در آن مشاهده کرد.

 

نسخه‌‌های فول‌آپشن این خودرو امکانات بسیار خوب و مناسبی دارد اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های ارزی، نسخه‌ای که وارد ایران می‌شود امکانات بسیار کمتری نسبت به نسخه‌های فول‌آپشن کیا سراتو دارد.

 

از جمله امکانات نسخه وارداتی نسل جدید کیا سراتو می‌توان به؛ ۲ کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سانروف، آینه‌های تاشو برقی، سنسور نور، حالت‌های رانندگی، کروز کنترل، اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای و… اشاره کرد.

 

کدخبر: ۵۵۳۷۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر