کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۱۷۰
تاریخ خبر:

سه کشته و ۲۴ مصدوم در پی انحراف و واژگونی هفت خودرو

سه کشته و ۲۴ مصدوم در پی انحراف و واژگونی هفت خودرو

انحراف و واژگونی هفت خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان سه کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشت

«افشین دریانبرد» شامگاه (جمعه ۲ شهریورماه) در گفت‌ و گو با خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: در این مدت ۶ نفر در محور ارتباطی خرمشهر به اهواز، چهار نفر در محور آبادان به اهواز و ۱۴ نفر نیز در محور ارتباطی آبادان به بندر ماهشهر مصدوم شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان، افزود: در این حوادث ترافیکی ۲ نفر در محور ارتباطی خرمشهر به اهواز و یک نفر در جاده آبادان به اهواز جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه ۱۶ کد آمبولانس برای حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در جنوب غرب خوزستان به ماموریت اعزام شدند، تصریح کرد: پنج مصدوم با درخواست شخصی و با توجه به مساعد بودن وضعیت جسمانی در محل حادثه ترخیص شدند.

دریانبرد خطاب به زائران اربعین حسینی در بازگشت، گفت: زائران اربعین در هنگام بازگشت حداقل ۲ ساعت استراحت کنند و بعد در مسیر رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائرانی که با خودروهای شخصی خود برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به مرزهای استان مراجعه کرده اند در هنگام بازگشت و قبل از حرکت در مواکبی که در پایانه‌های مرزی مستقر است استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۵۱۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر