کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۷۸۹
تاریخ خبر:

مادربزرگ و عمویم را به خاطر ارثیه کشتم!

مادربزرگ و عمویم  را به خاطر ارثیه کشتم!

مرد جوان که در جریان درگیری مرتکب دو فقره قتل شده و خود نیز دچار جراحت شده بود بازداشت شد

هفت صبح| ساعت 7 بعدازظهر روز 8 مرداد امسال رسیدگی به قتل زن 65 ساله‌ای با اعلام از سوی ماموران کلانتری خزانه در دستور کار حسین گودرزی بازپرس کشیک قتل پایتخت تهران قرار گرفت.به این ترتیب تیم جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم از دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به موضوع راهی محل وقوع جنایت واقع در طبقه سوم خانه‌ای در محله خزانه شدند.

همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

کشف جسد مادربزرگ

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد زن 65 ساله به نام قمر با اصابت 25 ضربه چاقو به طرز فجیعی در خانه مسکونی خودش به قتل رسیده است.تیم تشخیص هویت بعد از تن پیمایی و بررسی‌های ابتدایی اصابت ضربات کشنده را تائید کرده و سپس جسد با دستور بازپرس جنایی برای انجام معاینات و آزمایش‌های لازم به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.

در همین حال تحقیقات برای روشن شدن راز جنایت کلید خورد و مشخص شد ساعتی قبل از کشف جسد سر و صدای درگیری از خانه مقتول سبب جلب توجه و نگرانی اهالی محل شده بود.بعد از چند دقیقه چند نفر از آشنایان قمر وارد خانه او شده و با پیکر غرق در خون قمر، پسر و نوه‌اش مواجه می‌شوند.

 

این افراد به امید نجات جان مجروحین خیلی سریع موضوع را به اورژانس اطلاع دادند و امدادگران بلافاصله در محل حاضر شدند اما قمر به کام مرگ فرو رفته بود و امدادگران نوه و پسر او را برای انجام اقدامات لازم درمانی جهت معالجه، به بیمارستان منتقل کرده بودند.

 

مرگ عمو

ساعاتی بعد از انتقال عمو و برادرزاده‌اش به بیمارستان عمو نیز به دلیل شدت جراحات وارد شده و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.به این ترتیب شمار مقتولین در پرونده این جنایت به دو نفر رسید و بازپرس جنایی بعد از رسیدگی به قتل زن میانسال به همراه تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران این بار در سردخانه پزشکی قانونی بالای سر جسد پسر 35 ساله قمر به نام فرزین حاضر شدند.

 

بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که این فرد با اصابت سه ضربه چاقو به قتل رسیده است و حالا اولین کسی که هدف تحقیقات جنایی قرار گرفت نوه 22 ساله خانواده به نام پرهام بود که در همان برخورد ابتدایی با ماموران جنایی ارتکاب دو فقره قتل عمدی را گردن گرفت و جزئیات جنایت را تشریح کرد.

 

 اظهارات متهم

پرهام در اولین اعترافات خود ماجرای روز جنایت را اینطور شرح داد:«از مدت‌ها قبل به خاطر موضوع ارثیه پدربزرگم با عمویم اختلاف داشتیم.چندین بار با هم بحث کرده بودیم و همین باعث شده بود که از همدیگر در دلمان تکدر خاطر داشته باشیم و نسبت به هم خشمگین باشیم.»

 

متهم در ادامه گفت:«روز حادثه به خانه مادربزرگم رفتم که می‌دانستم عمویم هم آنجاست. باز هم با هم بحثمان شد و این بار با هم دست به یقه شدیم. وقتی صدایمان بالا رفت مادربزرگم ترسیده بود و می‌خواست کاری کند که زودتر غائله تمام شود.اما من و عمویم به حدی عصبانی شدیم که هر دویمان دست بردار نبودیم.»

 

متهم در ادامه گفت:«هم من و هم عمویم چاقو داشتیم و وقتی کار بالا گرفت هر دو چاقو کشیدیم.مادربزرگم خودش را وسط انداخت تا میانجیگری کند و جلوی ما را بگیرد که به هم ضربه‌ای وارد نکنیم اما در همین بین چندین ضربه چاقو به او اصابت کرد و من و عمویم هم با اصابت ضربات چاقوی همدیگر زخمی شدیم.»

 

بعد از اقرار صریح متهم دستور بازداشت او صادر شد.به این ترتیب بعد از اینکه متهم تحت معالجه و درمان توسط کادر درمان بیمارستان بهبودی کامل پیدا کند، ‌روانه بازداشتگاه شده و رسیدگی به پرونده در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

 

کدخبر: ۵۶۳۷۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر