کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۱۲۴
تاریخ خبر:

دعوای مرگبار خانم خیاط با همسر سابق

دعوای مرگبار خانم خیاط با همسر سابق

درگیری بر سر حضانت فرزند، قتل زن جوان به دست شوهر سابقش را رقم زد

هفت صبح| صبح روز شنبه 30 تیرماه امسال شخصی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و اعلام کرد در خیابان اسلام پناه واقع در بزرگراه رسالت شاهد حمله خونین مرد جوانی به یک خانم بوده است.بلافاصله بعد از این تماس ماموران کلانتری راهی محل حادثه شدند و همچنین بعد از تماس شاهدان ماجرا با مرکز فوریت‌های اورژانس، امدادگران نیز در محل حاضر شدند اما زن جوان جان خود را از دست داده بود.به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تیم جنایی به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی برای رسیدگی به موضوع در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

 

 اظهارات شاهد

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد زن جوان به نام معصومه در مقابل محل کار خود که یک مزون دوخت لباس بود به قتل رسیده است.تحقیقات از همسایه‌ها حکایت از آن داشت که معصومه حدود 10سال قبل از همسرش جدا شده بود.یکی از همسایه‌ها به ماموران گفت:«چند سالی می‌شد که معصومه در این محل کار می‌کرد.او زن آرامی بود و ما می‌دانستیم که خیلی وقت قبل از همسرش جدا شده است.

 

اخیرا چند باری شوهرش را در این حوالی دیده بودیم که با معصومه حرف می‌زد.صبح امروز هم من شوهرش را دیدم که سمت معصومه دوید.جلوی راهروی منتهی به محل کار معصومه با هم درگیر شدند و بعد این مرد از مهلکه گریخت.وقتی خودم را بالای سر زن جوان رساندم او غرق خون بود.»با توجه به اظهارات این شاهد تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد که شوهر سابق معصومه بعد از این حادثه متواری شده است. به این ترتیب نوک پیکان اتهام سمت این مرد فراری رفت.

 

دعوا بر سر حضانت 

تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران در بررسی‌های ابتدایی علت تامه فوت را اصابت ضربات متعدد با جسم تیز و برنده مثل چاقو اعلام کردند.در ادامه جسد برای بررسی‌های دقیق‌تر و انجام آزمایشات لازم با دستور بازپرس جنایی به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.

 

سپس تحقیقات برای روشن شدن راز جنایت آغاز شده و مشخص شد معصومه 10سال از همسرش جدا شده بود.بعد از جدایی حضانت دو فرزندش به شوهرش سپرده شده بود.دختر او اکنون 23 سال و پسرش 18 سال دارد.دختر که همچنان نزد پدرش زندگی می‌کند از چند سال بعد از جدایی پدر و مادرش به سن بالای 18 رسید و بنابراین دیگر مشمول قانون حضانت نمی‌شد.

 

به همین خاطر دختر جوان در حالی که هنوز ساکن منزل پدری‌اش بود به مادر خود هم سر می‌زد و حتی گاهی در کارهای خیاطی او را یاری می‌داد.تا اینکه چند وقت قبل زمانی که پسر خانواده نیز به سن 18 سال رسید تصمیم به ترک خانه پدرش گرفته و برای ادامه زندگی نزد مادرش برگشته بود.

 

مطابق اطلاعاتی که به دست ماموران جنایی رسید، ‌شوهر سابق معصومه از تصمیم فرزند مشترکشان به حدی ناراحت و پریشان شده بود که تمام تلاشش را برای منصرف کردن پسرش می‌کرد اما موفق نشد.وقتی او در بازگرداندن پسرش ناکام ماند و نتوانست با صحبت کردن با فرزندش باعث تغییر رویه او شود،‌این بار تصمیم گرفت با همسر سابق خود صحبت کند و از این طریق به هدف خود مبنی بر بازگرداندن فرزندش دست پیدا کند.

 

اما بگومگوهای او با معصومه نیز برای رسیدن به این هدف موثر واقع نشده و به همین خاطر این موضوع برای زن جوان و شوهر سابقش تبدیل به تنش و درگیری مرگبار شد.بنابراین گزارش رسیدگی به این موضوع برای روشن شدن ابعاد پنهان در دستور کار تیم جنایی قرار دارد.همچنین تلاش کارآگاهان برای دستگیری تنها مظنون پرونده نیز ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۶۳۱۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر