کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۹۱۶
تاریخ خبر:

حرکت رضا رشیدپور برای پیدا کردن سما ‌‌جهانباز دختر ناپدیدشده اصفهانی

حرکت رضا رشیدپور برای پیدا کردن سما ‌‌جهانباز دختر ناپدیدشده اصفهانی

سما سیمیران جهانباز دو سال پیش در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شد

تیرماه سال ۱۴۰۱ دختر ۲۲ساله‌‌ اصفهانی به نام سما سیمیران جهانباز در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شد. قریب به دو سال از این واقعه‌ی تلخ می‌گذرد و هریک از اهالی رسانه و فعالان مدنی به نوعی سعی می‌کنند تا با انتشار مطلبی با خانواده‌ی سما همدردی کنند، در همین راستا با مطلبی از آقای رضا رشیدپور مجری توانمند و دوست داشتنی مواجه شدم که اهالی رسانه را دعوت به ایجاد موج رسانه‌ای در این خصوص کرده بود.

‌۲۵تیرماه سال ۱۴۰۱ دختر ۲۲ساله‌ی اصفهانی به نام سما سیمیران جهانباز در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شد.

‌قریب به دو سال از این واقعه‌ی تلخ می‌گذرد و هریک از اهالی رسانه و فعالان مدنی به نوعی سعی می‌کنند تا با انتشار مطلبی با خانواده‌ی سما همدردی کنند، در همین راستا با مطلبی از آقای رضا رشیدپور مجری توانمند و دوست داشتنی مواجه شدیم که اهالی رسانه را دعوت به ایجاد موج رسانه‌ای در این خصوص کرده بود.

قریب به دوسال از مفقودی سما می‌گذرد وعلیرغم تلاش مسئولان پلیسی و قضایی شهر شیراز و سرعت عمل نهادهای ذیربط در پیگیری موضوع و طرح فرضیه ربوده شدن این دختر در آن مقطع زمانی، اما تقارن زمانی اعتراضات ۱۴۰۱ با این اتفاق سبب شد تا خبر مفقودی سما در فضای رسانه بازتاب کمتری داشته باشد.

پدر سما در گفتگوی اخیر ‌خود گفته است: باور میکنید چند روز قبل وقتی از پزشکی قانونی قم با ما تماس گرفتند تا برای تشخیص هویت یک جسد سوخته به آنجا برویم در طول راه آرزو می کردیم این جسد متعلق به سما باشد؟

التماس می کنم اگر امکان دارد این پرونده به تهران فرستاده شود تا با این کار به نتیجه درست حتی به قیمت مرگ دخترم برسیم و یک خانواده را از این داغ بزرگ و چشم انتظاری نجات دهید.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۵۹۹۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر