کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۷۲۴
تاریخ خبر:

پرونده سما جهانباز همچنان فقدانی است

پرونده سما جهانباز همچنان فقدانی است

26 بهمن دختر گمشده در شیراز 23 ساله می‌شود

روزنامه هفت صبح| ‌پرونده فقدان سما جهانباز متولد 26 بهمن 1379 هنوز در دسته فقدانی‌ها قرار دارد و ماجرای گمشدن او در هاله‌ای از ابهام است. از خواهرش سالومه(سیما) جهانباز،  می‌پرسیم از سما چه خبر؟ می‌گوید هیچ خبری نیست جز اینکه 23 ساله می‌شود ما هنوز نمی‌دانیم کجاست!

 

پرونده فقدانی‌ها داستان عجیبی دارد. ناپدید شدن یک باره فردی که دیگر اثری از او پیدا نمی‌شود. همین چند وقت قبل بود که به خانواده سما گفتند جنازه‌ای حوالی قم پیدا شده که طبق سن و نامشخص بودن هویت فرد دی ان ای آن با دی ان ای خانواده سما مورد بررسی قرار گرفت که  خواهر سما اعلام کرد دی ان ای جسد کشف شده با خانواده‌اش فرق دارد. 

 

همه چیز از ساعت ۹ شب ۲۵ تیرماه سال 1401 آغاز شد. خانواده سما جهانباز برای سفر به شیراز و خانه عمه «سما» رفته بودند. قرار بود همان شب یا فردا صبح او به همراه خانواده‌اش به اصفهان برگردند. «سما» ساعت ۷:۲۰ عصر، از منزل عمه‌اش، برای فروش مدال طلایش بیرون می‌رود.

 

دو ساعت بعد، سما به خانواده‌اش خبر می‌دهد که در حال برگشتن به خانه است و 10 دقیقه دیگر می‌رسد. اما پس از آن، گوشی او خاموش می‌شود و دیگر هیچ خبری از «سما» نمی‌شود تا همین امروز. پدر سما در ادامه می‌گوید: «آخرین اطلاعی که از سما داریم ویس (صدای منتشر شده) او به دوستش است.

 

این ویس در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شده و در این ویس که سما برای دوستش ارسال کرده، گفته بود: «فاطی، خیلی احتیاج دارم الان باهات صحبت کنم. یک مشکلی پیش آمده. به من زود زنگ بزن.» قبل از این ویس هم با مادرش تماس گرفته و گفته بود:

 

«یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.» سما مدت‌هاست در خیابان معالی‌آباد شیراز گم شده اما خانواده‌اش همچنان پیگیر پرونده فقدان او هستند. 26 بهمن، سما 23 ساله می‌شود. روزهای سختی بر خانواده سما گذشته حتی کار به جایی رسید که پدر سالخورده سما برای چندمین بار عکس‌های دخترش را به خودش وصل کرد و کنار ارگ کریم خان شیراز رفت و از همه مسئولین درخواست کمک و رسیدگی به پرونده دخترش را کرد. ولی در نهایت چند ساعت بازداشت و بعد هم آزاد شد. به هرحال که معلوم نیست سرنوشت این دختر دانشجو چه شده که کم کم دو سال می‌شود اثری از او نیست. 

 

کدخبر: ۵۵۳۷۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر