کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۶۶۲
تاریخ خبر:

درگیری مرگبار در باغ پرندگان فقط به خاطر ‌چپ چپ نگاه کردن!

درگیری مرگبار در باغ پرندگان فقط به خاطر ‌چپ چپ نگاه کردن!

یک گروه پنج یا شش نفره با یک گروه سه نفره درگیر شدند

یکی از جوانان دستگیر شده به خاطر درگیری مرگباری که در باغ پرندگان رخ داده بود، با اعتراف به قتل دلیل آن را چپ چپ نگاه کردن مقتول اعلام کرد.

‌متهمی که به انجام قتل اعتراف کرده ۱۹ سال دارد و در ساعات پایانی ۲۵ شهریور ماه تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این متهم و دوستانش زمانی تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفتند که کادر حراست باغ پرندگان تهران موضوع درگیری خونین در این پارک تفریحی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند و به این ترتیب نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری به محل اعزام شد.

در بررسی اولیه مشخص شد جوان مجروح شده جان خود را از دست داده است. پس از آن بود که صادق صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی که در زمان وقوع قتل مسئولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت حدود ساعت هشت و نیم شب ۲۵ اردیبهشت ماه در جریان موضوع قرار گرفت.

بازپرس جنایی پس از صدور دستورات لازم راهی محل شد تا تحقیقات جنایی را تحت نظر بگیرد. این در حالی بود که ماموران کلانتری که در بوستان پرندگان حضور داشتند، در بررسی اولیه و بررسی اظهارات شاهدان پی بردند درگیری بین دو گروه از جوانان که برای تفریح به آنجا رفته بودند، رخ داده است.

شاهدان گفتند یک گروه پنج یا شش نفره با یک گروه سه نفره درگیر شدند و دلیل شروع درگیری هم این بود که یکی از آن سه نفر به یکی از افراد گروه دیگر پس‌گردنی زده بود. به همین دلیل دو گروه با هم درگیر شدند و در نهایت فردی که پس‌گردنی زده بود با چاقو مجروح شد. جوان مجروح نیز قبل از رسیدن به اورژانس جان خود را از دست داد.

بررسی‌های بعدی و بازبینی دوربین‌های مداربسته حکایت از آن داشت که متهمان پس از درگیری خونین سوار یک خودرو پرشیا شده‌ و از صحنه درگیری گریخته‌اند.

بازپرس جنایی دستور توقیف خودرو را صادر کرد و در نهایت متهمان فراری در حالی که خیلی از باغ پرندگان دور نشده بودند، دستگیر شدند.

متهمان روز بعد از حادثه برای تحقیقات اولیه به دادسرای جنایی برده شدند و پس از آن پرونده دو نفر از آنها که کمتر از ۱۸ سال داشتند، برای ادامه رسیدگی به دادسرای اطفال ارجاع شد.

در ادامه روند رسیدگی، جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات لازم انجام شود.

با گذشت حدود دو هفته از درگیری مرگبار، یکی از جوانان دستگیر شده که ۱۹ سال دارد به زدن ضربه مرگبار اعتراف کرد و در بازجویی‌ها گفت: ماجرا از چپ چپ نگاه کردن شروع شد و بعد درگیر شدیم. آن موقع که دستگیر شدیم ترسیده بودم اما الان که چند روزی از ماجرا گذشته راستش را می‌گویم.

با اعترافات این جوان که کارگر مبل‌سازی است تحقیقات وارد مرحله جدیدی شده است.

 

منبع: اعتماد آنلاین
کدخبر: ۵۵۹۶۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر