کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۵۳۱
تاریخ خبر:

ماجرای درگیری با عزاداران شهید ابراهیم رئیسی در لندن

ماجرای درگیری با عزاداران شهید ابراهیم رئیسی در لندن

یک نفر دستگیر و چهار نفر زخمی شده‌اند

روز جمعه چهارم خرداد ماه، در خیابان "آلپرتون لِین"، در ویمبلی لندن بین گروهی از افراد ضدانقلاب و عزاداران شهید ابراهیم رئیسی درگیری صورت گرفت. پلیس لندن بعد از دریافت گزارش به ماجرا ورود کرد و ویدیوهایی هم از این درگیری‌ منتشر شد. به گزارش پلیس لندن در جریان این درگیری چهار نفر زخمی و یک نفر از عزاداران دستگیر شده است.

روزنامه ایران ماجرا را این‌گونه روایت کرده است: «همزمان با برگزاری این مجلس گرامیداشت، شماری از افراد وابسته به گروه‌های ضدایرانی و طرفداران سازمان منافقین نیز با هدف برهم زدن مراسم، در مقابل مرکز دیوان‌الکفیل جمع شده و به شهدای خدمت و برگزارکنندگان این مراسم اهانت و فحاشی کردند که در نتیجه میان عزاداران و اوباش درگیری صورت گرفت.

در پی این اتفاق، عناصر هتاک پروژه نخ نما شده مظلوم‌نمایی را در پیش گرفتند و با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شدند که در این درگیری کتک خورده‌اند.

در یکی از این موارد، یک حساب کاربری وابسته به ضدانقلاب با انتشار تصویری از عناصر هتاک نوشت: «باور نکردنی! سرپرستار بیمارستان ایلینگ بعد از اینکه تماس‌های خیلی زیادی را دریافت کرد، شاکی شده و می‌خواهد بهار را دیسچارچ(ترخیص) کرده و از ادامه درمان جلوگیری کند»؛ این پروژه مظلوم‌نمایی می‌توانست موفقیت‌آمیز باشد اگر جریان رسانه‌ای وابسته به ضدانقلاب به این واقعیت دقت می‌کرد که اساساً در هیچ کشوری از دنیا و البته انگلیس، پرستار و سرپرستار نمی‌تواند بدون نظر پزشک، تصمیم به ترخیص یا عدم ترخیص بیمار بگیرد. نکته‌ای که کاربران فضای مجازی به آن تصریح کردند و این سناریو را تکراری و فاقد اعتبار خواندند. خصوصاً آنکه به اعتراف این افراد، پلیس انگلیس نیز حمایت از این اوباش را رد کرده است!» 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۹۵۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر