کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۲۰۰
تاریخ خبر:

پسر ۲۱ساله قربانی علاقه به عشق سابقش شد

پسر 21ساله قربانی علاقه به عشق سابقش شد

کل‌کل اینستاگرامی دو جوان به‌خاطر یک دختر، منجر به درگیری خونین میان آنها شد.

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ‌علیزاده| 21 آبان ماه امسال گزارش درگیری خونین در یکی از پارک‌های محله نظام‌آباد روی میز ماموران کلانتری قرار گرفت. در حالی‌که در این درگیری خونین یک پسر 21ساله به‌شدت مجروح شده بود بلافاصله امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام شده و پسر جوان را به بیمارستان امام حسین منتقل کردند.


در همین حال تلاش ماموران پلیس برای یافتن ردی از ضارب آغاز و مشخص شد تنها کسی که شاهد این درگیری خونین بوده نگهبان پارک است که به محض سر رسیدن به محل درگیری مشاهده می‌کند که یکی از جوانان ضربه‌ای با چاقو به دیگری وارد کرده و از مهلکه می‌گریزد.


جزئیات قتل پسر جوان 
نگهبان پارک هدف تحقیقات قرار گرفت و در اظهارات ابتدایی خود به ماموران پلیس گفت: «ساعت حدود 10شب بود که سروصدای دو جوان را در پارک شنیدم. هوا تاریک بود و در ابتدا متوجه نمی‌شدم که صدا از کدام سمت می‌آید. کمی در پارک گشتم تا بالاخره دو جوان را دیدم که با هم گلاویز شده بودند.

 

ابتدا با آنها فاصله زیادی داشتم و فریاد زدم و گفتم دست از سر هم بردارید اما آنها هیچ اعتنایی نمی‌کردند و مشخص بود که خون جلوی چشم هر دویشان را گرفته و گوششان بدهکار نیست. به سمت آنها حرکت کردم و در همان زمان کوتاه متوجه شدم که صحبت آنها بر سر موضوع ناموسی بود اما مجال اینکه جزئیات ماجرا را بفهمم پیدا نشد.

 

وقتی به آنها نزدیک شدم یکدفعه یکی از آنها چاقویی از کمرش بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به دیگری زد. بعد من سمت او دویدم و جوان ضارب یکدفعه چشمش به من افتاد و پا به فرار گذاشت. همان موقع تعدادی رهگذر هم از راه رسیدند و اورژانس را خبر کردند و جوان مجروح به بیمارستان منتقل شد.»

 

در همین حال تلاش کادر درمان برای نجات جان جوان مجروح به‌نام پاشا آغاز شد اما به دلیل شدت جراحت وارد شده و خونریزی شدید، پاشا به کام مرگ فرو رفت.

 

دستگیری قاتل 
به این ترتیب رسیدگی به موضوع وارد فاز جنایی شده و پرونده در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بازپرس جنایی بلافاصله بعد از اعلام قتل پاشا بالای سر جسد او در سردخانه بیمارستان حاضر شده و دستورات لازم برای طی روال قانونی پرونده را صادر کرد.


مطابق این دستورات جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و دوربین‌های مداربسته موجود در محل جنایت مورد بازبینی قرار گرفت. در حالی که عامل جنایت بعد از ارتکاب به قتل متواری شده بود، تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از او آغاز شد. در نخستین گام از تحقیقات جنایی آخرین تماس‌های مقتول مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که پاشا از مدتی قبل با جوانی به‌نام بهنود مشاجره و درگیری داشته است.


همچنین تحقیقات از دوستان نزدیک پاشا نیز حکایت از درگیری و اختلاف میان پاشا و بهنود داشت. از طرفی بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در محل حادثه تصاویر مبهمی به دست می‌داد که چهره ضبط شده از ضارب شباهت زیادی با بهنود داشت. در حالی که بهنود بعد از قتل پاشا غیبش زده بود، ظن ماموران نسبت به او بیشتر شده و همین کافی بود که او به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفته و نوک پیکان اتهام به سمت او بچرخد.


با ردیابی‌های انجام شده بالاخره رد بهنود در استان بوشهر در حالی زده شد که قصد داشت از مرز آبی از کشور خارج شود. متهم با نیابت قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شده و به تهران بازگردانده شد. او در اولین جلسه بازجویی در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران به اتهام خود اقرار کرد.


در ادامه این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار ما با متهم پرونده را بخوانید.


قتل به‌خاطر یک دختر


چند سال داری؟ 
22 سال.


چند وقت بود که پاشا را می‌شناختی؟ 
ما با هم بچه‌محل بودیم و او را به چهره می‌شناختم چون زیاد همدیگر را می‌دیدیم اما حدود دو سه ماه قبل بود که فهمیدم نامش پاشاست و با هم دشمن شدیم!


چرا با او دشمن شدی؟ 
مدتی قبل با دختری به‌نام نیلا دوست شدم. همان روزهای اول بعد از دوستی‌مان بود که فهمیدم پاشا به او پیام می‌دهد و می‌گوید با من دوست نباشد. نیلا قبلا با پاشا دوست بود اما حالا با من دوست شده بود و دیگر نمی‌خواست به ارتباط قبلی‌اش برگردد.


عکس‌العمل تو چه بود؟ 
من هم برای اینکه پاشا دست بردارد عکس‌های دو‌نفره خودم و نیلا را در اینستاگرام منتشر می‌کردم یا هر جایی می‌رفتم لایو می‌گرفتم تا پاشا ببیند که چقدر به ما خوش می‌گذرد! من از دستش ناراحت بودم که هنوز به نیلا پیام می‌داد برای همین می‌خواستم لجش را در بیاورم.


چرا با هم در پارک درگیر شدید؟ 
چند بار او در اینستاگرام به من بد و بیراه گفت. می‌گفت نباید عکس‌های نیلا را منتشر کنم و من به او می‌گفتم که به تو ربطی ندارد. بالاخره قرار دعوا گذاشتیم و من که فکر می‌کردم شاید از او کتک بخورم برای دفاع از خودم چاقو بردم اما واقعا قصد کشتن او را نداشتم.


بعد از قتل کجا رفتی؟ 
می‌خواستم به کشور دوبی بروم که دستگیر شدم.


 بنابراین گزارش، رسیدگی به این پرونده طی روال قانونی در شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 ویژه امور جنایی تهران ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۵۲۲۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر