کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۲۶۵
تاریخ خبر:

ماجرای مرگ ایلیا گولم بدنسازی که به‌ تانک بلاروسی معروف بود

ماجرای مرگ ایلیا گولم بدنسازی که به‌ تانک بلاروسی معروف بود

او به طور معمول هفت وعده غذایی در روز داشت و کالری مورد نیاز برای کار در باشگاه را جمع‌آوری می‌کرد

هفت صبح|  ایلیا گولم بدنسازی که با خوردن ۷ وعده غذا در روز لقب تانک بلاروسی و هیولای بدنسازی جهان را به خود اختصاص داده بود، روز پنجشنبه در سن ۳۶ سالگی جانش را از دست داد. برخی معتقدند مرگ گولم به دلیل ناراحتی قلبی بوده که این ورزشکار در چند سال آخر عمر با آن دست و پنجه نرم می‌کرده و بعضی نیز رژیم غذایی پرکالری و داروها و پروتئین‌های بدنسازی که او مصرف می‌کرد را علت مرگش می‌دانند.

 

او به طور معمول هفت وعده غذایی در روز داشت و کالری مورد نیاز برای کار در باشگاه را جمع‌آوری می‌کرد. روز گولم از ساعت ۸ صبح با خوردن ۳۰۰ گرم جو دوسر برای صبحانه شروع می‌شد. او سپس اولین ناهار خود را در ساعت ۱۱ که شامل ۱۰۸ تکه سوشی که مجموعا حاوی ۱۶۰۰ گرم برنج و ۸۰۰ گرم ماهی آزاد بود ‌ می‌خورد. در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر ناهار بعدی خود را می‌خورد: ۱۳۰۰ گرم گوشت گاو و سپس کرپ و بستنی.

 

وعده غذایی بعدی گولم ساعت ۳:۴۰ بعد از ظهر بود‌ و یک کاسه ماکارونی تازه همراه با برنج و زیتون می‌خورد. ۷۰ دقیقه بعد ماکارونی بیشتری می‌خورد و ۳۰۰ گرم از آن را با ۲۰۰ گرم پنیر ترکیب می‌کرد. در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر، ۱۳۰۰ گرم گوشت گاو به همراه ۷۰۰ گرم پنیر کوتاژ یا ریکوتا می‌خورد. او سپس وعده‌های غذایی روزانه خود را در ساعت ۹:۱۵ شب با خوردن ۱۴ پنکیک آغشته به شربت افرا به پایان می‌رساند. ‌

 

منبع: گتی ایمیجز
کدخبر: ۵۶۶۲۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر