کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۳۰۴
تاریخ خبر:

دختر جوانی که همراه پاول دورف دستگیر شد کیست؟

دختر جوانی که همراه پاول دورف دستگیر شد کیست؟

پس از انتشار خبر دستگیری پاول دروف مالک تلگرام، تصویری از یک دختر که در سفر به فرانسه همراهش بوده، دست‌به‌دست می‌چرخد

رسانه‌های جمهوری آذربایجان مدعی هستند این دختر جوان جولی واویلووا نام دارد و چون از لحظه دستگیری پاول دورف، در شبکه‌های اجتماعی خود آنلاین نشده ممکن است او نیز توسط پلیس دستگیر شده باشد.

 

کانال‌های تلگرامی روس تایید کرده‌‌اند: هنگام دستگیری «پاول دورف»، بنیان‌گذار و مدیرعامل «تلگرام»، یک دختر جوان همراهش بوده که در جریان سفر به قزاقستان، قرقیزستان و آذربایجان [قبل ورود به فرانسه]، مسیر سیرشان را با لوکیشن عکس و ویدئو پست می‌کرده. در این پست‌ها تصاویر بیرون و داخل جت شخصی دورف مشخص است.

 

جولی واویلووا، 24 ساله، مربی و فعال بازار رمزارز از دبی است. در اینستاگرامش بیش از 20 هزار فالوور دارد، خود را یک گیمر توصیف می‌کند. به چهار زبان انگلیسی، روسی، اسپانیایی و عربی مسلط است. در حالی که ماهیت دقیق رابطه جولی واویلووا با پاول دورف نامشخص است، ظاهر شدن مکرر آنها با هم نشان‌دهنده ارتباط عمیق‌تری است.

 

درباره خانمی‌ که همراه پاول دورف بود؛

ملکه تلگرام یا پرستوی‌ فرانسوی‌ها؟‌

 

 

پست‌های جولی واویلووا در رسانه‌های اجتماعی، از جمله عکس‌هایی با پاول دوروف در پاریس، شایعاتی را در جامعه فعالان رمز‌ارز ایجاد کرده مبنی بر اینکه او ممکن است سهوا یا عمدا به دستگیری پاول دورف کمک کردهباشد. برخی در مورد احتمال دخالت او در دستگیری پاول، با بی‌پروایی صحبت می‌کنند و به تئوری‌هایی مثل اینکه جولی واویلووا «تله عسل» (چیزی شبیه پرستو) است او یا اینکه شاید مامور موساد باشد، دامن می‌زنند.

عکس | افشار تصویر دختری که همراه با پاول دورف دستگیر شد

عکس | افشار تصویر دختری که همراه با پاول دورف دستگیر شد

 

کدخبر: ۵۶۵۳۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر