کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۲۵۹
تاریخ خبر:

واکنش‌های طنز به کناره‌گیری بایدن؛ تا آخر می‌مونی دیگه؟

واکنش‌های طنز به کناره‌گیری بایدن؛ تا آخر می‌مونی دیگه؟

کناره‌گیری بایدن، ماجرای انصراف یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را دوباره مطرح کرد

رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، به طور رسمی از رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا کناره‌گیری کرد. رفتارهای عجیب و حواس‌پرتی‌های جو بایدن ۸۱ ساله که توانست دونالد ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ شکست دهد، طی ماه‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

 

بایدن حمایت قاطع هیئت‌های انتخاب حزب دموکرات را همراه خود داشت اما بعد از حضور ضعیفش در مناظره اول با دونالد ترامپ، سکوت‌های عجیب و تمام نکردن جمله‌هایش، با موجی از انتقادها از سوی هم‌حزبی‌های خود مواجه شد. منتقدان بایدن معتقد بودند که او با این شرایط توان شکست ترامپ در انتخابات و در صورت پیروزی، توان اداره آمریکا تا سال ۲۰۲۸ را ندارد. بایدن در تمام این مدت، در برابر فشارهایی که به او آورده می‌شد، مقاومت می‌کرد. او معتقد بود تنها کسی است که می‌تواند اجازه ندهد ترامپ بار دیگر رئیس‌جمهور شود. او همچنین گفته بود که نه تنها در انتخابات پیروز می‌شود، بلکه جهان را نیز اداره می‌کند.

 

تا ساعاتی قبل از انتشار بیانیه بایدن نیز، اخبار حاکی از این بود که او می‌ماند. اما در نهایت شب گذشته به وقت ایران، نامزد دموکرات‌ها از انتخابات کنار رفت و از معاون اول خود کامالا هریس حمایت کرد.

 

اصرار بایدن بر ماندن و کناره‌گیری ناگهانی او، واکنش‌های طنزی در میان کاربران ایرانی به خصوص در توئیتر (ایکس) داشت. فعالان مجازی یاد صحبت‌های علیرضا زاکانی در جریان مناظرات انتخاباتی افتادند که می‌گفت تا آخر می‌ماند اما در دقیقه ۹۰، کناره‌گیری کرد.

1

2

34

منبع: فرارو
کدخبر: ۵۶۳۲۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر