کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۶۶۷
تاریخ خبر:

دوشنبه آشنایی‌، سه‌شنبه جدایی

دوشنبه آشنایی‌، سه‌شنبه جدایی

امروز تکلیف ریاست مجلس مشخص خواهد شد

هفت صبح| ۱- به نظر می‌رسد تب و تاب گروه‌هایی از اصولگرایان رادیکال در مجلس برای دستیابی به ریاست مجلس و گزینه‌هایی مثل نبویان و متکی  و ذوالنور، ‌باتحولات دیروز و پیام‌های ردوبدل شده به مانع برخورده و شانس  دکتر قالیباف برای  ریاست  مجلس تقویت شد.  حدس ما که این گونه است.  حرف‌های غضنفرآبادی که در سایت نگار صفحه دو بازتاب داده شده نشانه‌ای از این اتفاق است. به هرحال هرچقدر دیروز روز مصافحه و آشنایی‌های روز اول مجلس بود امروز شاید روز فاصله  و جدایی باشد و خط کشی میان طیف های مختلف اصولگرایان .

 

۲- تیم والیبال ایران هرچند در بامداد دوشنبه سه بر دو به آرژانتین باخت و به جایگاه قعر جدول سقوط کرد اما بعد از مدت‌ها نشانه‌هایی امیدوار کننده از جنگندگی و اعتماد به نفس را به نمایش گذاشت. مشکل اصلی این تیم فقدان پاسورهایی در قدوقواره اسپکرهای تیم است. عدم حضور سعید معروف ضربه‌ای خرد کننده بر این تیم وارد کرده است و دو پاسور جانشین یعنی وادی و کریمی در لحظات حساس اشتباهات کمر شکنی را انجام می‌دهند. با این حال از بازی تیم  ایران مقابل آرژانتین راضی هستیم.

 

۳- بعد از صحبت‌های فرماندار نیشابور، ‌حرف‌های جناب مروی متولی آستان قدس رضوی  در مورد رئیس جمهور منتشر شد که البته حاوی محبت ایشان به جناب رئیسی است و در عین حال روی آنتن زنده حاوی روایت خاصی از امری ماورایی  است . از  همه عجیب‌تر یک مجری برنامه کودکان است که در تلاش برای بخشیدن روحیه ای معنوی به یک برنامه در بازتاب فقدان رئیس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد ،‌ یک نیمه روایت را از زبان حضرت رضا نقل می کند که البته جنبه نمادین دارد اما به هرحال اعتماد به نفس مجری در نقل قول از حضرت جالب توجه است . کلا مجریان تلویزیون  به شدت با اعتماد به نفس وارد حوزه‌هایی می‌شوند که درکش برای ما به عنوان بیننده‌های عادی کار سختی است.

 

۴- عجیب است.  یکشنبه شب و در حمله اسرائیلی‌ها به اردوگاه رفح 45 فلسطینی شامل 22 کودک و زن کشته شده‌اند. مگر می شود؟‌ این حجم از وحشیگری  تا به حال قفل بوده است .

 

۵- دیروز نام وزیر محترم نیرو را در صفحه دو اردکانیان نوشته بودیم که خب محرابیان است و نویسنده گزارش اعضای دولت روحانی و رئیسی را کمی با هم مخلوط کرده بود‌.

 

کدخبر: ۵۵۹۶۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر