کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۱۳۹
تاریخ خبر:

ژیار صنعت، مرکز خرید بالابرهای آکاردئونی ۲ الی ۱۳ متری

ژیار صنعت، مرکز خرید بالابرهای آکاردئونی 2 الی 13 متری

رپورتاژ آگهی| بالابرهای آکاردئونی یا سیزر لیفت یا بالابر قیچی به عنوان یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع بالابر، کاربرد وسیعی در مشاغل و صنایع گوناگون دارند. علت این کاربری وسیع به نقاط قوت این محصول بر می‌گردد که شامل مواردی از جمله اشغال فضای کم، تحمل وزن بالا و قابلیت حرکت می‌باشد. همچنین تنوع مدل‌های بالابر آکاردئونی و امکان سفارشی سازی آن به شما در خرید بالابر قدرت انتخاب بالایی می‌دهد. برای آشنایی با بالابرهای آکاردئونی و بررسی انواع مدل‌های آن، تا پایان این محتوا با ما همراه باشید.

آشنایی با بالابر آکاردئونی

یکی از رایج‌ترین بالابرها که در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد، بالابر آکاردئونی و یا بالابر قیچی است. از این نوع بالابر، می‌توان برای حمل انواع بار یا انتقال نیرو‌های کار بین طبقات مختلف استفاده کرد.

بالابر آکاردئونی از سه قسمت اصلی شامل سازه، برق و هیدرولیک تشکیل شده است و اساس کاری این ابزار بر پایه همین سه قسمت می‌باشد. بخش سازه به چندین قسمت تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها قیچی‌ها، کفی و شاسی بالابر می‌باشد. بخش هیدرولیک از پاوربک و جک تشکیل شده است و قسمت الکترونیکی بالابر آکاردئونی متشکل از تابلو برق، موتور الکترونیکی و باتری می‌باشد که انرژی را در خود ذخیره می‌کند.

عملکرد صحیح بالابر آکاردئونی در گرو فعالیت درست تمام این قسمت‌ها می‌باشد و اگر بخشی نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد، بالابر قادر نخواهد بود بار قرار داده شده را حمل کند.

همچنین لازم است در نظر داشته باشید بالابرهای آکاردئونی دستی نیز در بازار وجود دارند که برای استفاده از آن‌ها نیازی به جریان برق وجود ندارد. علاوه بر این موارد، بهتر است بدانید بالابرهای آکاردئونی با توجه به اینکه در جهت افقی نیز قابلیت حرکت داشته باشند یا خیر، به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.

مزایای بالابر آکاردئونی

با خرید بالابر قیچی، مزایای این محصول شامل حال شما می‌شود و می‌توانید تا چندین سال از این ابزار باکیفیت نهایت استفاده را ببرید. نقاط قوت بالابرهای آکاردئونی در مقایسه با سایر انواع بالابر به شرح زیر است:

  • این بالابرها امنیت جانی بسیار بالایی دارند، چرا که در ساخت آنها از آهن بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود.
  • قابلیت استفاده در تناژ‌های بالا را دارد که این مزیت به دلیل تمام هیدرولیک بودن بالابر قیچی می‌باشد.
  • کفی یا پلتفرم محصول دارای سکوی کشویی است که کاربری آن را سهولت می‌بخشد.
  • به دلیل قابلیت جمع شدن، در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنیم، فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند.
  • این مدل دارای میکروسوئیچ است و می‌توان حد بالا و حد پایین دامنه حرکتی آن را کنترل کرد.
  • این بالابر در هنگام کار، سر و صدای زیادی ندارد.

انواع بالابرهای آکاردئونی از نظر ارتفاع

انواع بالابرهای آکاردئونی از نظر ارتفاع

با توجه به اینکه خرید بالابر آکاردئونی برای صنایع و مشاغل مختلفی انجام می‌شود، این بالابرها دارای مدل‌های متنوعی هستند تا بتوانند نیاز اصناف مختلف را پاسخگو باشند. در همین راستا بهتر است شما را با مشخصات چند مدل پرفروش از بالابرهای آکاردئونی بر اساس ارتفاع آشنا کنیم:

بالابر 2.5 متری آکاردئونی

کمترین ارتفاع بالابرهای قیچی از حدود 2.5 متر شروع می‌شود که البته ارتفاع مفید این محصول 2 متر و 46 سانتی متر از سطح زمین است. این دستگاه به صورت دستی یا برقی قابل استفاده است و حداکثر 1 تن وزن را تحمل می‌کند. بالابر قیچی 2.5 متری مجهز به چهار جک جانبی است که به حفظ تعادل دستگاه کمک می‌کنند. لازم است بدانید امکان تغییر دستگاه برای ظرفیت‌های مختلف در دسترس است. همچنین امکان سفارشی سازی بالابر 2.5 متری با ابعاد، طراحی و رنگ‌های مختلف برای کارفرما وجود دارد.

بالابر 4 متری آکاردئونی

این دستگاه در حالت حداکثر ارتفاع خود، فاصله 4 متری را از سطح زمین ایجاد می‌کند. البته با جمع کردن قیچی، امکان دسترسی به ارتفاعات پایین‌تر از 4 متر نیز وجود دارد. می‌توان موتور الکترونیکی به بالابر اضافه کرد تا از حالت دستی به حالت برقی تبدیل شود و سهولت استفاده از آن افزایش باید. قیچی بالابرهای آکاردئونی 4 متری قابلیت تعویض دارند. در این نوع از بالابرها شاهد بیشترین تعادل سازه و کمترین میزان لرزش هستیم.

در این مدل، بالابری با وزن 700 کیلوگرم قادر خواهد بود یک تن بار را تا ارتفاع 4 متری بالا ببرد. برای ظرفیت‌های دیگر و وزن‌های پایین‌تر بالابر آکاردئونی، می‌توانید از قابلیت سفارشی سازی این محصول بهره ببرید.

بالابر 11 متری آکاردئونی

برای دسترسی به ارتفاعات بالا، شما نیاز به بالابری خواهید داشت که این ارتفاع را با نهایت امنیت جانی برای شما تامین کند‌. بالابرهای 11 متری این ویژگی را دارند و برای حمل بار یک تنی تا ارتفاع 11 متری نیاز به بالابری با وزن حدودی 1785 کیلوگرم خواهیم داشت. در این نوع بالابر سرعت پایین آمدن و قدرت بالا رفتن دستگاه قابل تنظیم می‌باشد. قابلیت فرود اضطراری برای این دستگاه در نظر گرفته شده است تا در زمان قطع برق، امنیت جانی افرادی که روی آن هستند به خطر نیافتد. این بالابر را می‌توان به صورت ثابت یا به صورت متحرک به اجرا گذاشت که طراحی مدل متحرک آن باید با دقت بسیار بالایی انجام شود.

بالابر آکاردئونی ثابت 5 تنی

برای جابجایی بار‌های سنگین می‌توان خرید بالابر قیچی ثابت 5 تنی را انتخاب کرد که با نهایت دقت، بار و انسان را تا ارتفاع 12 متری جابجا می‌کند. شخصی سازی بالابر پنج تنی به شما اجازه می‌دهد محصولی با ابعاد کفی 1 متر تا 30 متر مربع سفارش دهید. همچنین این محصول از ارتفاع 1 متر تا 12 متر قابل سفارش می‌باشد. بالابر ثابت پنج تنی به وسیله یک ریموت کنترل به صورت از راه دور کنترل می‌شود. وجود چندین جک هیدرولیکی قدرتمند، اجازه کمترین لرزش را در حین انتقال بار به بالابر نمی‌دهد.

کاربرد بالابرهای آکاردئونی

کاربرد بالابرهای آکاردئونی

بالابر سیزری در اصناف و صنایع گوناگون استفاده می‌شوند و کاربری وسیعی برای این ابزار کاربردی تعریف شده است. از آنجایی که این دستگاه قادر است در ارتفاعات مختلف حجم قابل توجهی از بار را حمل و جابجا کند، به همین دلیل امکان استفاده از آن در صنایع مختلفی وجود دارد. در بین انواع کاربرد بالابرهای آکاردئونی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع نفتی، پتروشیمی و پالایشگاه‌ها
  • برای جابجایی خودرو در نمایشگاه‌های ماشین
  • در صنعت ساخت و ساز برای حمل مصالح و نیروی کار
  • صنعت راه سازی به ویژه در بخش خطوط راه آهن
  • انبار‌های لوازم خانگی
  • و...

نکات خرید بالابر آکاردئونی

در هنگام خرید بالابرهای آکاردئونی بهتر است چند نکته مهم را در نظر بگیرید تا در نهایت محصولی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد‌. مهم‌ترین نکات خرید این ابزارها موارد زیر هستند:

  • کیفیت متریال استفاده شده برای ساخت بالابر
  • مقاومت مکانیکی و تحمل وزن بالابر
  • میزان ارتفاع کاری محصول
  • ثابت بودن یا قابلیت حرکت و مشخص کردن نوع چرخ
  • ظرفیت و تناژ بالابر
  • قیچی
  • ابعاد دستگاه
  • ابعاد کفی

سخن پایانی

اکنون که از طریق این محتوا با انواع بالابرهای آکاردئونی آشنا شدید، می‌توانید برای خرید بالابر آکاردئونی اقدام کنید. ژیار صنعت به آدرس اینترنتی https://dockleveler.ir/ با ارائه انواع بالابرهای نفربر، هیدرولیکی و صنعتی، از جمله بالابرهای قیچی یا آکاردئونی در کنار شما عزیزان است.

با استفاده از قابلیت شخصی سازی بالابرهای آکاردئونی از طریق ژیار صنعت، می‌توانید به محصول مدنظر خود دست پیدا کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و آشنایی با تمام مدل‌های بالابر آکاردئونی، با شرکت ژیار صنعت ارتباط برقرار کنید. می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ژیار صنعت در ارتباط باشید.

 

کدخبر: ۵۶۴۱۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر