کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۰۹۷
تاریخ خبر:

بهترین سواحل شمال

بهترین سواحل شمال

رپورتاژ آگهی| اگر قصد اجاره ویلا در شمال برای سفر تابستانی را دارید، توصیه می‌کنیم ویلا شمال را در یکی از شهرهای ساحلی اجاره کنید تا امکان لذت‌بردن از زیبایی‌های دریا در هر ساعت از شبانه‌روز برای شما میسر باشد. شهرهای زیادی در شمال کشور منتهی به دریا هستند که هر کدام جاذبه‌ای دارند و مهم‌ترین آن‌ها دریا و ساحل است؛ اما بعضی شهرها دارای زیباترین و بهترین سواحل هستند که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

ساحل چمخاله

یکی از معروف‌ترین و زیباترین سواحل در استان گیلان، ساحل چمخاله است. این ساحل زیبا که پس از بندر انزلی قرار گرفته‌است، یکی از محبوب‌ترین سواحل در میان سواحل شمالی نیز است که همه‌ساله افراد زیادی برای تفریح در آن به استان گیلان سفر می‌کنند. با اجاره ویلا در شمال و شهرهایی مانند لنگرود، فاصله چندانی تا این ساحل نخواهید داشت. البته ویلا شمال را می‌توانید در دیگر شهرهای گیلان هم رزرو کنید و با یک برنامه‌ریزی مناسب خود را به این ساحل برسانید.

از امکانات این ساحل می‌توان به پیست دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی، زمین فوتبال و ... اشاره کرد. در فاصله نه‌چندان زیاد نسبت به این ساحل، یک رودخانه خروشان هم وجود دارد و منظره جنگل انبوه نیز از ساحل مشخص است. این جنگل‌ها دارای کلبه چوبی هستند که برای تجربه اقامت متفاوت، اجاره کلبه جنگلی گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

ساحل گیسوم

از دیگر سواحل زیبا و آرام در شمال کشور و استان گیلان می‌توان به ساحل گیسوم اشاره کرد. این ساحل در نزدیکی تالش قرار دارد و با اجاره ویلا در شمال و شهر تالش می‌توانید به‌راحتی به آن مراجعه کنید. در این ساحل زیبا، امکانات تفریحی متنوعی مانند جت‌اسکی، شناکردن، قایق‌سواری و ... به مسافران ارائه می‌شود و در کنار آن رستوران‌های متنوع نیز هستند که نیازهای غذایی گردشگران در ساحل را برآورده می‌سازند.

با رفتن به ساحل گیسوم، می‌توانید از جاذبه‌های اطراف آن نیز لذت ببرید. برای مثال، مناطق جنگلی اطراف که انواع کلبه چوبی و کلبه‌های جنگلی برای رزرو در آن‌ها وجود دارد، طبیعتی بکر و زیبا دارند؛ همچنین، آثار تاریخی نزدیک به ساحل مانند اسپی مزگت یا مسجد سفید هم جذابیت‌های این منطقه را دوچندان کرده‌اند.

ساحل انزلی

شهر زیبای بندر انزلی و ساحل فوق‌العاده آن، یکی دیگر از مقاصد خوب شمال برای علاقه‌مندان به دریا و ساحل است. ساحل انزلی که جزو معروف‌ترین سواحل شمالی نیز محسوب می‌شود، دسترسی آسانی دارد و برای تفریح در آن هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اجاره ویلا در انزلی توصیه ما است اگر به این ساحل زیبا علاقه دارید. توصیه دیگر نیز اجاره ویلا انزلی در نزدیکی نوار ساحلی است.

با اقامت در این منطقه، می‌توانید از بازارهای محلی و متنوع آن شامل بازار گیلار، بازار ساحلی و ... دیدن کنید و با بازدید از جاذبه‌هایی مانند کاخ‌موزه نظامی انزلی بیش از پیش با تاریخ کشور آشنا شوید. برای بازدید از تمام دیدنی‌های شهر انزلی، اجاره ویلا انزلی یک اقدام مناسب است. دقت کنید که اجاره ویلا در انزلی شبانه انجام می‌شود و به ازای هر یک شب اقامت باید هزینه‌ای مشخص را پرداخت کنید.

ساحل چپکرود

اگر اجاره ویلا در شمال را در یکی از شهرهای جویبار یا قائم‌شهر انجام دهید، به‌راحتی می‌توانید از سواحل چپکرود هم دیدن کنید. این ساحل زیبا و دیدنی یکی از جاذبه‌های گردشگری و زیبای استان مازندران است که با 18 کیلومتر طول، بلندترین ساحل ایران هم شناخته می‌شود. زیبایی‌های این ساحل تنها به طول آن ختم نمی‌شود و در آن انواع امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هم وجود دارند.

در مسیر این ساحل، جنگلی زیبا هم وجود دارد که در آن انواع آلاچیق و کلبه چوبی برای اقامت کوتاه‌مدت و استراحت مسافران فراهم است. ساحل چپکرود به‌دلیل دسترسی آسان به شهرهای اطراف، یکی از سواحل موردعلاقه گردشگران و مردم محلی است.

ساحل جفرود

با اجاره ویلا انزلی می‌توانید از ساحل زیبای دیگری به نام ساحل جفرود هم دیدن کنید. این ساحل جذاب و زیبا که یکی از بهترین سواحل بندر انزلی محسوب می‌شود، در نزدیکی منطقه آزاد کاسپین قرار دارد؛ درنتیجه، انواع تفریحات آبی از قایق‌سواری گرفته تا جت‌اسکی در آن امکان‌پذیر است.

در این ساحل، دو زمین مخصوص، یکی برای والیبال ساحلی و دیگری برای فوتبال ساحلی وجود دارد؛ همچنین، با اجاره ویلا انزلی در این منطقه به یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده بندر انزلی یعنی آکواریوم انزلی نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید یکی از جذاب‌ترین تونل‌های آکواریومی کشور را از نزدیک مشاهده کنید.

ساحل چابکسر

از دیگر سواحل طولانی و محبوب شمال کشور در استان گیلان می‌توان به ساحل چابکسر اشاره کرد. این ساحل چیزی حدود هفت کیلومتر طول دارد و فرصتی بی‌نظیر برای گردشگران فراهم می‌کند تا از مناظر زیبای اطراف آن شامل کوه، جنگل و دریا لذت ببرند. از دیگر مزایای ساحل چابکسر می‌توان به قرارگرفتن آن در مرز گیلان و مازندران اشاره کرد؛ درنتیجه، مسافر هر کدام از این استان‌ها که باشید، می‌توانید از این ساحل هم دیدن کنید.

در نزدیکی این ساحل، جنگل‌های سرسبز با امکانات رفاهی کامل وجود دارند که در آن‌ها انواع آلاچیق و کلبه چوبی برای اقامت فراهم شده‌اند. توصیه می‌کنیم از این جنگل‌ها هم دیدن کنید و با اجاره کلبه جنگلی، ضمن لذت‌بردن از آب‌وهوای خوب جنگل، از زیبایی‌های آن نیز بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

سواحل شمال کشور بهترین مقصد برای سفر تابستانی هستند. این سواحل تنها به تفریحات آبی ختم نمی‌شوند و انواع امکانات رفاهی مانند آلاچیق برای استراحت، رستوران برای غذا خوردن و ... در آن‌ها وجود دارد. سواحل شمالی محل خوبی برای آشتی با طبیعت نیز هستند؛ زیرا در امتداد بیشتر آن‌ها جنگل، کوهستان و مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای وجود دارند. شما با مراجعه به وب‌سایت شب و اجاره انواع اقامتگاه و ویلا در شمال کشور، می‌توانید از تمام جاذبه‌های شمالی کشور بهره‌مند شوید.

5

 

کدخبر: ۵۶۴۰۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر