کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۷۵۵
تاریخ خبر:

تحولی در صنعت سمعک: معرفی جدیدترین مدل‌ها و تکنولوژی‌های ۲۰۲۴

تحولی در صنعت سمعک: معرفی جدیدترین مدل‌ها و تکنولوژی‌های 2024

در دنیای امروزی که فناوری با سرعتی سرسام‌آور در حال پیشرفت است، صنعت سمعک‌ها نیز با تحولات شگفت‌انگیزی مواجه شده که زندگی افراد دارای مشکلات شنوایی را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است. سمعک‌های جدید با ویژگی‌های بی‌نظیری مانند مقاومت در برابر آب، اتصال آسان به گوشی‌های هوشمند و تنظیمات پیشرفته و مدرن، وارد بازار شده‌اند. این نوآوری‌ها نه تنها کیفیت صدا را بهبود می‌بخشند، بلکه استفاده از سمعک را برای کاربران راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

رپورتاژ آگهی| در این مقاله، به بررسی جدیدترین مدل‌های سمعک در سال 2024 می‌پردازیم و شما را با تکنولوژی‌هایی آشنا می‌کنیم که مرزهای جدیدی در حوزه‌ی کمک‌های شنوایی ایجاد کرده‌اند. این تحولات چگونه زندگی روزمره و ارتباطات شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

جدیدترین مدل‌های سمعک در سال 2024

در این بخش برخی از جدیدترین مدل‌های سمعک که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند و کیفیت بسیار خوبی دارند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

سمعک Oticon Real

یکی از بهترین برندهای جهان در زمینه تولید سمعک اتیکن به شمار می‌رود. فناوری پیشرفته سمعک‌های این شرکت و کیفیت بالای صدای آن منجر شده تا در سراسر جهان با استقبال خوبی روبه‌رو شود. سمعک Oticon Real به یک شبکه عصبی عمیق به نام DNN مجهز است که با استفاده از 12 میلیون صدای واقعی آموزش‌داده‌شده است.

 میکروفون بسیار باکیفیت و قوی این سمعک منجر شده تا به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که دچار کم‌شنوایی شدید و عمیق هستند، تبدیل شود. صدای طبیعی این سمعک شنیدن اصوات گوناگون را برای شما لذت‌بخش می‌کند. Oticon Real به دو شکل پشت‌گوشی یا BTE و RIC در بازار وجود دارد.

 

سمعک Lyric فوناک

سمعک لیریک فوناک علی‌رغم دیگر سمعک‌های ITE کاملاً نامرئی است. سمعک‌های داخل گوش به سه شکل مختلف وجود دارند که شامل درون کانال ITC، کاملاً درون کانال CIC و نامرئی یا ITE می‌شود. در بین مدل‌های فوناک، سمعک Lyric از جمله نمونه‌های کاملاً نامرئی به شمار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های مهم و کلیدی سمعک لیریک این است که می‌توانید برای زمان طولانی از آن استفاده نمایید. به همین خاطر لازم نیست مدام به خاطر شارژکردن دستگاه یا تعویض باتری‌های آن نگرانی داشته باشید. لیریک فوناک جزو جدیدترین مدل‌های سمعک در سال 2024 محسوب می‌شود.

PhonakHearingAid

 

سمعک Signia Styletto X

طراحی این سمعک بسیار کاربردی و شیک است. طراحی باریک سمعک منجر شده تا علاوه بر ظرافت و زیبایی چندان مشخص نباشد. کیفیت صدای پخش شده از این سمعک بسیار بالاست. Signia Styletto X از ویژگی‌هایی مانند اتصال بلوتوث برخوردار است که منجر به پخش مستقیم صدا از طریق دستگاه‌های مختلف می‌گردد. استحکام بالای محصول و همچنین باتری قابل‌شارژ، آن را به یکی از گزینه‌های اصلی خرید در بازار تبدیل کرده است.

سمعک Bose SoundControl

افرادی که به دنبال سمعکی هستند که بتوان آن را از طریق اپلیکیشن موبایل تنظیم کرد نباید Bose SoundControl را از دست بدهند. قابلیت پخش مستقیم صدا از طریق دستگاه‌های گوناگون و اتصال بلوتوث نیز در این دستگاه فراهم شده است. صداهای تولید شده توسط این سمعک بسیار باکیفیت‌اند و همین موضوع استفاده از آن‌ها را بسیار راحت کرده است.

 

samakeshragh

سمعک Widex Moment

قدرت پردازش سمعک‌های ویدکس بسیار بالاست به همین خاطر یکی از برندهای موردعلاقه نوازندگان تبدیل شده است. هر چه قدرت پردازش سمعک بیشتر باشد، کیفیت صدای تولید شده نیز افزایش می‌یابد. سمعک ویدکس از فناوری ZeroDelay برای پردازش صداها در 0.5 میلی‌ثانیه استفاده می‌کند. اگر قصد مقایسه چند سمعک در این رنج را دارید باید بگوییم که سرعت پردازش سمعک‌های باکیفیت چیزی حدود 5 تا 8 میلی‌ثانیه است. در نتیجه صدای تولید شده نرم و روان خواهد بود.

 افرادی که از این سمعک‌ها استفاده می‌کنند، قادرند کوچک‌ترین صداها را به طور کاملاً شفاف بشنوند. از سایر ویژگی‌های مهم این سمعک می‌توان به امکاناتی مانند بلوتوث، تماس از هندزفری برای افرادی که آیفون دارند و همچنین برنامه بسیار پرکاربرد «سمعک مرا پیدا کن» اشاره نمود.

سمعک ویدکس در زمره جدیدترین مدل‌های سمعک در سال 2024 قرار می‌گیرد. برای انتخاب هر یک از سبک‌های BTE، RIC و ITE 9 مدل وجود دارد. در نمونه‌های BTE و RIC رنگ‌های بسیار زیبایی مانند فیروزه‌ای مدیترانه‌ای، قرمز و صورتی دیده می‌شود.

HearingAid

Signia Styletto AX

سیگنیا نیز یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید سمعک به شمار می‌رود. این برند در حوزه تولید نمونه‌های پشت‌گوشی یا BTE یکی از بهترین‌ها بوده است. سمعک Styletto AX برای پردازش نویزها و جداسازی صداها و نویزها از Augmented Experience (AX) Signia بهره می‌برد.

باوجود این فناوری شما می‌توانید صداهای پیرامون خود را بسیار بهتر بشنوید. از دیگر ویژگی‌های پرکاربرد این محصول می‌توان Own Voice Processing را نام برد که منجر به تقویت صدا هنگام صحبت‌کردن می‌شود.

فناوری Auto EchoShield در این سمعک باعث ایجاد صداهای بسیار شفاف و تمیز می‌شود. همچنین نمایشگر eWind نیز با کاهش صداهای باد منجر به تقویت صداهای گفتار می‌گردد. این سمعک بین 16 تا 46 کانال پردازش صدا را پوشش می‌دهد و دارای 5 سطح گوناگون در عملکرد‌های خود است. سمعک Styletto AX امکان اتصال از طریق بلوتوث را نیز برای کاربران ایفون و اندروید فراهم کرده است، اما تنها کابران آیفون قادر به استفاده از قابلیت تماس بدون هندزفری هستند.با توجه به اینکه قیمت این مدل از سمعک ها بصورت جهانی در حال تغییر میباشد میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سمعک به سایت های معتبر در این حوزه مراجعه نمایید.

سمعک Starkey Genesis AI

هنگامی که قرار است از سمعک‌های سفارشی که به قالب‌گیری نیاز دارند، صحبت کنیم نام برند استارگی می‌درخشد. به همین دلیل نباید از انتخاب Genesis AI به عنوان بهترین سمعک قابل‌تنظیم تعجب نمایید. این سمعک در 8 مدل گوناگون به کاربران ارائه می‌شود و از این حیث بسیار متنوع است. به همین خاطر مشکلی برای انتخاب سبک مناسب وجود نخواهد داشت. Genesis AI از جدیدترین مدل‌های سمعک در سال 2024 محسوب می‌گردد که تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است.

برای خرید سمعک در ابتدا باید نیازهای خود را تعیین نمایید. ضدآب بودن سمعک، محیطی که قرار است از آن استفاده کنید یا امکاناتی همچون بلوتوث را باید مدنظر قرار دهید. پس از بررسی تکنولوژی‌ها و ویژگی‌هایی که سمعک دارد، برای خرید آن اقدام نمایید.

اگر چند مدل مختلف را مدنظر دارید، می‌توانید با بررسی هر یک از آن‌ها عملکردشان را بسنجید و نزدیک‌ترین گزینه به نیازهای خود را انتخاب نمایید. پس از خرید سمعک از درستی تنظیمات آن اطمینان حاصل نمایید تا در حین استفاده مشکلی رخ ندهد. اگر درباره سمعک سؤالی دارید، می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید کارشناسان و پزشکان ما در سمعک اشراق آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در زمینه تمامی مشکلات شنوایی میباشند کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه نمائید samakeshragh.com.

کدخبر: ۵۶۱۷۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر