کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۸۹۰
تاریخ خبر:

خدمات هتل لیلیوم کیش برای معلولین

خدمات هتل لیلیوم کیش برای معلولین

سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین بعدهای زندگی ما به شمار می‌آید. تفاوتی نمی‌کند که ما ازنظر جسمی و فکری در سلامت باشیم یا خیر؟

 

رپورتاژ آگهی| سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین بعدهای زندگی ما به شمار می‌آید. تفاوتی نمی‌کند که ما ازنظر جسمی و فکری در سلامت باشیم یا خیر؟ به این دلیل که مسافرت یکی از اصلی‌ترین نیازها در زندگی ماست. افراد با مسافرت رفتن می‌توانند اوقات خوشی را در کنار خانواده تجربه کنند و قدری از زندگی روزمره خود فاصله بگیرند. به همین دلیل تجربه سفر برای هرکسی لذت‌های خاص خود را به همراه دارد. افرادی که ناتوانی جسمی دارند باید خدمات قابل قبولی را دریافت کنند تا مسافرت به آن‌ها بیشتر خوش بگذرد؛ مثلاً مسیرهای رفت‌وآمد برای آن‌ها هموارتر شود تا در طول مسیر خیلی خسته نشوند یا جای بهتری برای اقامت آن‌ها فراهم شود. همچنین وسایل اولیه یا سرویس بهداشتی راحت‌تر و تخت‌خواب طبی برای آن‌ها فراهم شود. این پارامترها به لطف هتل‌های لوکس در ایران تقریباً مهیا شده است. یکی از این هتل‌ها هتل لیلیوم کیش است که تجربه سفر برای افراد معلول را قدری خوشایندتر رقم‌زده است. با ما همراه باشید تا در ادامه درباره خدماتی که این هتل برای مهمان‌های کم‌توان خود در نظر گرفته است و رزرو هتل لیلیوم کیش قدری بیشتر بگوییم.

خدمات رفاهی مناسب برای معلولین در هتل لیلیوم کیش

همان‌طور که می‌دانید افرادی که از توان حرکتی به‌طور کامل بهره نگرفته‌اند قدری رفت‌وآمد در مسیرهای عمومی برایشان دشوار است. یا حتی حضور در یک مجموعه عمومی به دلیل محدودیت‌های که در پیش روی آن ها است آزار دهند است. برای این موضوع توصیه می‌کنیم از هتل لیلیوم کیش یاری بگیرید تا این نیازها قدری بیشتر برطرف شود.

در نظر داشتن خدمات رایگان به معلولین

در نظر داشتن خدمات رایگان به معلولین

اگر یکی از اعضای خانواده شما دچار مشکلات حرکتی است اصلاً نگران نباشید. شما با سفر به کیش می‌توانید اقامت خوشی را در هتل لیلیوم در کنار این شخص تجربه کنید. بر اساس نظرات مهمان‌های که در این هتل حضور داشتند به‌غیراز هزینه اقامت و هزینه صرف غذا کلیه خدماتی که یک فرد معلول به آن نیاز دارد به‌صورت رایگان در اختیار او قرار داده می‌شود. بر اساس تجربیات عنوان‌شده غذای این افراد به‌صورت رایگان و بدون دریافت هزینه بیشتری در داخل هتل‌ها توسط بخش روم سرویس آماده و مهیا می‌شود. تنها نیاز است که هزینه غذا پرداخت شود. یا اینکه در بخش خشک‌شویی خدمات مرتبط به نظافت لباس‌های این افراد به‌صورت رایگان در نظر گرفته‌شده است.

رفت‌وآمد ساده‌تر در هتل لیلیوم

اصلی‌ترین دلیلی که سبب می‌شود تا افراد معلول از رفت‌وآمد در سطح شهر دل‌زده شوند. نبود مسیرهای مناسب برای عبور و مرور آن ها است. به همین خاطر هتل لیلیوم کیش از رمپ‌هایی مخصوص برای عبور و مرور این افراد استفاده کرده است که مسیر رفت‌وآمد برای آن ها هموارتر شود. شما می‌توانید این مهم را در زمان رزرو اتاق با مسئولین هتل در میان بگذارید تا در زمان ورود شما به‌راحتی با استفاده از این رمپ‌ها بتوانید افراد کم‌توان را جابجا کنید و آن ها نیز قطعاً از این توجه احساس رضایت‌مندی بیشتری خواهند داشت.

در نظر داشتن ویلچر برای رفاه حال بهتر مهمان‌های کم‌توان

در نظر داشتن ویلچر برای رفاه حال بهتر مهمان‌های کم‌توان

شاید برخی از افراد شرایط آماده‌سازی ویلچر و همراه بردن آن را با خود در طول سفر نداشته باشند. از همین رو کافی است این افراد را با خودرو شخصی خود تا محل رسیدن به هتل لیلیوم کیش یاری کنید. یا اینکه از خدمات پروازهای که برای این دسته از افراد ویلچر در نظر گرفته‌اند یاری بگیرید. سپس با رسیدن به هتل لیلیوم کیش می‌توانید از ویلچرهای که به‌صورت رایگان در اختیار این قبیل افراد در طول اقامت ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید. شما از این ویلچرها برای حضور در رستوران، کافی‌شاپ، داخل اتاق‌ها و در صورت صلاح‌دید در سطح شهر برای گشت‌وگذار می‌توانید استفاده کنید. پس به‌جای حمل کردن ویلچرهای سنگین در طول مسافرت کافی است هنگام رزرو هتل لیلیوم کیش توضیحاتی را اضافه کنید.

خدمات رفاهی رایگان بخش خانه‌داری

اگر به بخش نظرسنجی مهمان‌های هتل لیلیوم کیش بروید خواهید دید که همه مهمان‌ها به‌غیراز افرادی که بسیار سخت سلیقه هستند از اقامت خود در هتل لیلیوم احساس رضایت‌مندی کافی را داشته‌اند. این امر تنها به دلیل رفتار خوب کارکنان این هتل عنوان‌شده است که سبب شده تا افراد رضایت‌مندی کافی را از تمام مدت اقامت در این هتل داشته باشند. به همین دلیل باید بگویم جایی برای نگرانی شما به جهت همراه شدن با افراد معلول در طول این سفر در هتل لیلیوم نیست. چون کلیه خدمات بخش خانه‌داری و نظافت توسط کادر این مجموعه به‌صورت رایگان در اختیار این افراد قرار داده می‌شود.

کلام آخر در مورد خدمات هتل لیلیوم برای معلولین

همان‌طور که در طول مقاله پیش رو مطالعه کردید افراد معلول برای رفت‌وآمد و یا برداشتن وسیله یا حتی نظافت شخصی خود در طول سفر با مشکل روبه‌رو هستند. یا حتی برای حمل‌ونقل ویلچر خود به مشکل برمی‌خورند. بر همین اساس هتل لیلیوم کیش خدماتی را برای رفاه حال بیشتر آن‌ها در نظر گرفته است. تا تجربه سفر برای این قبیل افراد در هتل کیش با خاطره خوش همراه باشد. شما می‌توانید بعد از رزرو هتل لیلیوم کیش، از بخش خانه‌داری بخواهید که نظافت اتاق را هرروز به‌صورت رایگان انجام دهند. در این هتل خدمات خشک‌شویی به افراد معلول رایگان است. یا اینکه با استفاده از رمپ‌های مخصوص مسیر رفت‌وآمد برای آن ها هموارتر دنبال می‌شود. در نظر داشته باشید که استفاده از ویلچر برای افرادی که قابلیت جابجایی آن در طول سفر را ندارند به وسلیه پروازهای مخصوص و هتل لیلیوم کیش برای رفاه حال مهمان ها در طول سفر در نظر گرفته شده است.

 

کدخبر: ۵۵۸۸۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر