کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۷۵۸
تاریخ خبر:

آشنایی با بهترین تلفن ابری؛ بررسی ویژگی های متمایز

آشنایی با بهترین تلفن ابری؛ بررسی ویژگی های متمایز

رپورتاژ آگهی| با استفاده از تلفن ابری بدون نیاز به هیچ‌گونه کابل و سیم‌کشی و فقط از طریق بستر اینترنت می‌توان ارتباطی موثر و دوطرفه با مشتریان خود داشته باشید.

 

بررسی ویژگی‌های بهترین تلفن ویپ

تلفن ابری یا VoIP که مخفف عبارت Voice over Internet Protocol بوده به معنی انتقال محتوای صوتی از طریق اینترنت است. با استفاده از تلفن ابری بدون نیاز به هیچ‌گونه کابل و سیم‌کشی و فقط از طریق بستر اینترنت می‌توان ارتباطی موثر و دوطرفه با مشتریان خود داشته باشید. یکی از ویژگی‌هایی که تلفن ابری خوب را متمایز می‌کند نیاز نداشتن به سخت‌افزارهای جانبی است. در این مطلب به بررسی ویژگی‌هایی که بهترین تلفن ابری باید داشته باشد می‌پردازیم.

امکان برقراری تماس با تمامی شهرهای ایران؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن ابری

با خرید مناسب‌ترین تلفن ابری می‌توانید هم‌زمان چندین تماس ورودی و خروجی داشته باشید. تلفن ابری امکان راه‌اندازی دفترهای مجازی را فراهم کرده است زیرا خط ابری، خطوط تلفن دایورتی هستند. در نتیجه  می‌توانید از تمام شهرهای ایران در قالب یک شرکت با مشتریان خود در تماس باشید. همچنین امکان خرید پیش شماره‌های شهرهای مختلفی مانند مشهد، تهران و سایر شهرها برای تلفن ثابت مجازی بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی فعلی‌تان از سایر ویژگی‌های برترین تلفن ابری است.

تلفن ابری با برقراری تماس در بستر Cloud یا فضای ابری فعالیت می‌کند و نیازی به سیم‌کشی‌های مخابراتی ندارد. همچنین بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی‌تان می‌توانید به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت خط تلفن ابری کنید. به‌علاوه امکان برقراری تماس از هر نقطه از کشور، برقراری هم‌زمان تماس دوطرفه نیز از ویژگی‌های بهترین تلفن ویپ است. 

آشنایی با بهترین تلفن ابری؛ بررسی ویژگی های متمایز

امکان تماس با تمامی شهرهای ایران؛ یکی از بهترین ویژگی‌های تلفن voip

مدیریت و کنترل تماس‌ها؛ خصوصیت کاربردی بهترین تلفن ویپ

یکی از ویژگی‌‌های تلفن ابری ذخیره کردن و امکان ضبط تماس‌های صوتی ورودی و خروجی است. پنل بهترین یکی از بهترین ویژگی‌های تلفن ابری امکان مدیریت تماس‌ها و ارائه گزارش‌های پیشرفته به شما است. با داشتن پنل مدیریتی بهترین تلفن ابری همه چیز در اختیار و کنترل شماست؛ چرا که امکان مشاهده دقیق تماس‌ها، فعالیت اپراتورها و اطلاعات مشتریان را برای شما فراهم می‌کند. به‌علاوه، با خرید خط تلفن ابری می‌توانید از هر دستگاهی که به اینترنت متصل است به صندوق پستی صوتی خط ابری‌تان دسترسی داشته باشید. 

کاهش هزینه‌های کسب‌وکار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلفن ابری است

کاهش هزینه‌های سازمان یا کسب‌وکار شما از سایر ویژگی‌های بهترین تلفن ویپ است؛ زیرا برای خرید خطوط تلفن ابری نیازی به داشتن دفتر کار به‌صورت فیزیکی ندارید. همچنین تلفن ویپ یا ابری با داشتن قابلیت ضبط تماس‌ها، ذخیره داده‌ها و ارائه ریز گزارشات تماس‌های ورودی و خروجی، نیاز به استفاده از نیروی کار انسانی را کمتر می‌کند. به‌علاوه امکان برقرار کردن تماس‌های بین‌المللی به‌صورت نسبتا رایگان (فقط با هزینه اینترنت) از ویژگی‌های برترین تلفن ابری است؛ چرا که با داشتن خط‌های سنتی مخابراتی باید هزینه بسیاری برای تماس‌های بین‌المللی بپردازید.

برقراری تماس ورودی و خروجی به‌صورت هم‌زمان؛ خصوصیت بهترین تلفن ویپ

در بسیاری از شرکت‌ها سرویس تلفن ابری که به مشتری ارائه می‌دهند فقط قابلیت برقراری تماس ورودی را دارد؛ درصورتی‌که بهترین تلفن ویپ امکان برقراری تماس ورودی و خروجی را به‌طورهم‌زمان ایجاد می‌کند. به‌علاوه برقراری تماس خروجی بدون نیاز به اینترنت از سایر ویژگی‌های بهترین تلفن voip است. تلفن ویپ با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمت مناسبی که دارد، انتخابی بهینه و کاربردی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

کیفیت صدا بالا و نداشتن اختلال در تماس‌ها؛ ویژگی خاص تلفن voip

داشتن کیفیت صدای بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلفن ویپ مناسب است. تلفن‌های ابری برخلاف تلفن‌های سنتی اختلالات نویزی و قطع و وصلی‌ ندارند. درنتیجه با فراهم کردن اینترنت پرسرعت به‌راحتی تلفن ابری را جایگزین تلفن‌های سنتی کنید. به‌علاوه داشتن منشی تلفنی برای خوش‌آمدگویی به مشتریان و انتقال تماس آن‌ها به بخش‌های دیگر از ویژگی‌های تلفن ابری است.

آشنایی با بهترین تلفن ابری؛ بررسی ویژگی های متمایز

کیفیت صدای بالا؛ ویژگی منحصربه‌فرد تلفن ابری

تنظیم شیفت‌های کاری از ویژگی‌های برتر تلفن ابری است

در سیستم تلفن امکان ثبت چندین شماره از جمله شماره موبایل وجود دارد؛ در نتیجه می‌توان هنگام اتمام شیفت کاری تماس‌ها را به شماره شخصی‌تان دایورت کنید. انتقال تماس به موبایل شخصی باعث می‌شود در هر مکانی که هستید به تماس‌های ورودی پاسخ دهید؛ نتیجه اینکه فعالیت شما محدود به حضور در دفتر کار یا شرکت نخواهد بود. همچنین تلفن ابری امنیت بالایی برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی کاربران فراهم می‌کند؛ زیرا در تلفن ابری داده‌ها رمزگذاری شده و در سرور ذخیره می‌شوند در نتیجه در برابر هک شدن آسیب‌پذیر نیستند.

بررسی نکات مهم برای انتخاب تلفن ابری

سیستم‌های تلفن ابری مختلف، ویژگی‌ها و مزایای متفاوتی دارند که شما می‌توانید برحسب اولویت و نیازهایتان بهترین تلفن ویپ را خریداری کنید. در ادامه نکات مهمی که باید هنگام انتخاب تلفن ویپ به آن توجه کنید را برای شما آورده‌ایم:

  •  بهترین تلفن ویپ را از شرکتی خریداری کنید که پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته دارد.
  • در انتخاب بهترین تلفن ویپ، امنیت و حفظ اطلاعات مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در نتیجه خط ابری را از شرکتی تهیه کنید که حریم خصوصی مشتری را حفظ می‌کند.

ارسال و دریافت پیامک از طریق پنل‌های پیامکی از ویژگی‌های بهترین سرویس ارائه‌دهنده تلفن ابری است.

خرید تلفن ابری؛ بهترین انتخاب برای تعامل با مشتریان

خرید تلفن ابری علاوه‌بر اینکه هزینه‌های جانبی کسب‌وکار شما را کاهش می‌دهد، راهی موثر برای تعامل با مشتریان در هر زمان و موقعیت مکانی است. با خرید خط ابری و پیش شماره‎‌های شهرهای مختلف کشور در هر موقعیت مکانی که هستید تماس‌های ورودی هم‌زمان را با کیفیت صدای بالا و بدون اختلالات نویزی دریافت کنید. برای خرید تلفن ابری و همچنین خط تلفن ثابت مجازی به سایت‌های معتبری مانند فراز اس ام اس مراجعه کنید.

 

کدخبر: ۵۵۸۷۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر