کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۳۸۲
تاریخ خبر:

بین پاد و ویپ چه تفاوتی وجود دارد؟ کدام یک بهتر است؟

بین پاد و ویپ چه تفاوتی وجود دارد؟ کدام یک بهتر است؟

رپورتاژ آگهی| با پیشرفت تکنولوژی حتی سیگار هم به صورت الکترونیکی طراحی شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. پاد و ویپ هر دو به عنوان یک نوع سیگار الکترونیکی شناخته می‌شوند که در سرتاسر جهان با استقبال بالایی مواجه هستند. در واقع دستگاه ویپ اسموک یا سیگار الکترونیکی در حالت‌های مختلف ویپ و پاد طراحی شده که هر یک از آنها ویژگی‌های متفاوتی دارند.

قطعاً شما کاربران عزیز به دنبال آن هستید تا بدانید کدام یک از این سیگارهای الکترونیکی مناسب‌تر هستند. برای انتخاب هر یک از این محصولات ابتدا باید به بررسی تفاوت این دو نظیر سطح کیفیت، قابلیت‌ها و حتی قیمت ویپ و پاد بپردازید. در ادامه در رابطه با تفاوت ویپ و پاد توضیحات بیشتری ارائه می‌دهیم؛ پس شما کاربرانی که قصد خرید ویپ یا پاد دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پاد سیستم

پاد و ویپ چه تفاوت‌هایی دارند؟ کدام یک بهتر است؟

قبل از خرید ویپ یا پاد بهتر است بررسی کنید که ویژگی‌های کدام یک از این سیگارهای الکترونیکی می‌تواند بهتر باشد. مانند هر صنعت در دنیای مدرن امروزی قطعاً صنعت سیگار الکترونیکی نیز رو به پیشرفت خواهد بود. با بهره‌مندی از تکنولوژی روز نیز شاهد تولید سیگارهای الکترونیکی جدید با پیشرفت چشمگیر، کارایی بهتر و حتی ظاهری مناسب‌تر هستیم.

تمامی ویژگی‌های خلق شده در هر یک از این دستگاه‌ها باعث می‌شود تا تفاوت‌هایی در این دو به وجود بیاید. شما کاربران عزیزی که قصد خرید دارید، پس ابتدا باید به بررسی تفاوت این دو از نظر تمامی مشخصات حتی از نظر قیمت ویپ و پاد بپردازید. قبل از بررسی تفاوت‌ها نیز باید ابتدا با تعریف این دو سیگار الکترونیکی به صورت جداگانه آشنا شوید.

ویپ چیست؟

قبل از بررسی پاد و ویپ ابتدا در رابطه با ویپ این سیگار الکترونیکی پرطرفدار اطلاعاتی کسب کنید. با پیشرفت تکنولوژی سیگارهای الکترونیکی نیز جایگزین سیگارهای نسل قدیمی شده و البته که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

در واقع به دلیل افزایش آگاهی مردم نسبت به معایب مصرف سیگار و تنباکو، کمتر کسی از این دو ماده مخدر استفاده می‌کند. به دنبال یافتن روشی مناسب برای ترک سیگار در افراد، ویپ اختراع شد. ویپ به عنوان یک سیگار الکترونیکی شامل وسیله دود کننده‌ای است که در داخل آنها مایع خاصی قرار می‌گیرد.

با خرید ویپ بدون شک لحظات لذت بخشی را تجربه می‌کنید و از معایب مصرف سیگار و تنباکو نیز در امان خواهید بود. مایع موجود در داخل ویپ به راحتی به بخار تبدیل می‌شود و شما کاربران عزیز در صورت استنشاق آن همانند مصرف سیگار تجربه لذت بخشی خواهید داشت. قیمت ویپ به پارامترهای متعددی همچون اجزای تشکیل دهنده، برند و حتی سطح کیفیت آن بستگی دارد. افرادی که قصد خرید ویپ دارند می‌توانند از مراکز قابل اعتماد و شناخته شده همچون ویپ ایران اقدام کنند.ویپ

انواع ویپ

به دنبال خرید ویپ، بد نیست با انواع مدل‌های مختلف این محصول جدید نیز آشنایی پیدا کنید. هر یک از این ویپ‌ها از نظر ساختار، برخی قابلیت‌ها و حتی قیمت ویپ با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

سیگار الکترونیکی

تمامی انواع ویپ‌ها با نام سیگار الکترونیکی شناخته می‌شوند؛ اما این مدل شباهت بیشتری به سیگار دارند. معمولا کاربرانی که قصد ترک سیگار را دارند، می‌توانند از این محصول استفاده نمایند.

ویپ قلمی

یکی از منحصر به فردترین مدل‌های ویپ شامل ویب‌های قلمی هستند که در مقایسه با سیگارهای الکترونیکی قابلیت‌های بیشتر و تکامل یافته‌تری دارند و حتی قیمت ویپ قلمی نیز بالاتر است.

ویپ پاد

پاد سیستم یکی از مطرح‌ترین و رایج‌ترین انواع سیگارهای الکترونیکی است که هم اکنون در دسترس تمامی افراد قرار دارد. پس می‌‌توان به این نتیجه رسید که پادها خود نمونه‌ای از انواع ویپ با ویژگی‌های متفاوت از دیگر مدل‌های این سیگار الکترونیکی هستند. مشخصاتی همچون توان مصرفی، میزان بخار تولیدی، قابلیت‌ها و قیمت ویپ باعث شده تا این سیگار الکترونیکی به انواع مختلفی تقسیم شود.

کیت اسکوانکی تنظیم شده

از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین انواع سیگارهای الکترونیکی می‌توان به کیت اسکوانکی تنظیم شده اشاره کرد که هم اکنون در بازار موجود هستند.

ویپ جعبه‌ای

اگر به دنبال یک سیگار الکترونیکی با حجم و ظرفیت بالاتری از مدل‌های دیگر هستید که قدرت بیشتری داشته باشد، می‌توانید مدل‌های جعبه‌ای را انتخاب کنید.

خرید ویپ

تفاوت بین ویپ و پاد

قبل از خرید ویپ و پاد ابتدا به بررسی تفاوت این دو سیگار الکترونیکی بپردازید و در نهایت با در نظر قرار دادن مزایا، معایب و بررسی قیمت ویپ و پاد یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید.

نوع نیکوتین جویس یا مایع

از مهمترین تفاوت‌های بین ویپ و پاد سیستم می‌توان به نوع جویس آنها اشاره داشت. در مدل‌های ویپ معمولاً از جویس مایع با طعم‌های بسیار متفاوت استفاده می‌شود که حتی درصد گلیسیرین گیاهی آنها نیز بیشتر است. این ویژگی‌های منحصر به فرد باعث شده تا هنگام کشیدن ویپ، بخار بیشتری نسبت به پاد تولید شود. در صورتی که مایع دستگاه پاد از نوع سالت مایع است و غلظت بالاتری نسبت به جویس دارد.

ظاهر

یکی از تفاوت‌های مهم این دو سیگار الکترونیکی در ظاهر آنها است که باعث شده هنگام انتخاب افراد به این مسئله توجه کنند. معمولاً مدل‌های ویپ در باکس‌های بزرگ‌تری عرضه می‌شوند که حتی وزن آنها نیز نسبت به پادها بیشتر است. اگر به ظاهر این دو توجه داشته باشید، در بدنه مدل‌های ویپ دکمه‌های تنظیم کننده‌ای وجود دارد که حجم مایع و میزان بخار آن را می‌توانید به راحتی تنظیم کنید.

قیمت

یکی از مهمترین تفاوت‌های ین دو سیگار الکترونیکی در قیمت آنها است که به عنوان فاکتور مهم خرید شناخته می‌شود. قیمت ویپ به دلیل داشتن ابعاد بزرگتر و قدرت بالاتر در مقایسه با پاد بیشتر است و چه بسا اینکه جزو مدل‌های پیشرفته‌تر و با قابلیت‌های بالاتر به شمار می‌رود.

توان مصرفی

حتماً تمامی کاربران هنگام خرید ویپ و پاد سیستم به توان مصرفی آنها توجه می‌کنند و چه بسا اینکه توان مصرفی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو سیگار الکتریکی به شمار می‌رود. در مدل‌های ویپ توان خروجی بالاتر از مدل پاد است. حال در پاد سیستم نمی‌توان توان خروجی را تنظیم کرد؛ اما در صورتی که این قابلیت در دیگر مدل‌ها دیده می‌شود.

قیمت ویپ

خرید ویپ و پاد از ویپ ایران

در این مقاله به بررسی تفاوت ویپ و پاد سیستم اشاره شد و شما کاربران عزیز با ویژگی‌های مختلف این دو همچون نوع جویس، کاربرد، مشخصات ظاهری و حتی امکانات این دو اطلاعاتی کسب کردید. با بررسی کیفیت، قابلیت‌ها و حتی قیمت ویپ و پاد اکنون می‌دانید که کدام یک از مدل‌های انواع سیگار الکترونیکی مناسب شما عزیزان است.

ویپ ایران بزرگترین شرکت ارائه دهنده سیگارهای الکترونیکی، هم اکنون پاسخگوی سوالات و نیازهای شما کاربران عزیز است. با خرید ویپ به عنوان یک جایگزین مناسب برای دخانیات از عوارض مصرف سیگار و تنباکو جلوگیری کنید.

 

کدخبر: ۵۵۸۳۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر