کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۷۳۷
تاریخ خبر:

بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی غرب تهران کجاست؟ معرفی ۶ مرکز + اطلاعات تماس تعمیر لباسشویی غرب تهران

بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی غرب تهران کجاست؟ معرفی 6 مرکز + اطلاعات تماس تعمیر لباسشویی غرب تهران

رپورتاژ آگهی| خرابی ماشین لباسشویی امری است که هر زمانی ممکن است پیش بیاید و تنها می توان با سرویس و نگهداری صحیح آن را به تعویق انداخت. اما اینکه در هنگام خرابی ماشین لباسشویی به کدام تعمیرکار یا نمایندگی مراجعه کنیم، سوالی است که ممکن است برای هر فردی به وجود آید.

در صورتی که در غرب تهران ساکن هستید، بهتر است تا با بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی غرب تهران ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی غرب تهران

یک تعمیرکار یا نمایندگی خوب در تعمیر لباسشویی غرب تهران باید با تمامی قطعات و سیستم ماشین‌های لباسشویی آشنایی داشته باشد تا بتواند مشکل دستگاه را به بهترین شکل برطرف کند.

1- سلام تعمیر

به جرات می‌توان گفت که مجموعه سلام تعمیر یکی از برترین نمایندگی های تعمیر لباسشویی غرب تهران به شمار می رود که سابقه بالایی در امر سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی دارد و همواره رضایت کاربران خود را به دست آورده است. سلام تعمیر مهم‌ترین هدف خود را تعمیر انواع ماشین لباسشویی با دقت بالا می‌داند و به همین جهت می‌توان از آن به عنوان یک گزینه برتر تعمیر لباسشویی در تهران کرد.

سلام تعمیر

" مهم‌ترین مزیت این مرکز نسبت به سایر موارد فعال در چنین حوزه‌ای را می‌توان تعیین هزینه مناسب برای خدمات مختلف دانست. اگر از جمله افرادی هستید که به دلیل نداشتن بودجه لازم تاکنون نسبت به تعمیر لباسشویی خود اقدام نکرده‌اند، سلام تعمیر گزینه‌ای عالی برای شما به شمار می‌رود "

یکی از ویژگی‌های مهم در SalamRepair تضمین خدمات انجام شده است که خیال شما را از بابت عدم وقوع مجدد ایرادات فنی راحت می‌کند. این مجموعه بیش از 25 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اعم از ماشین لباسشویی دارد.

اطلاعات تماس

  • تلفن: ۰۲۱۹۱۰۱۱۱۵۰
  • آدرس سایت: https://salamrepair.com

2- تعمیرچی

یکی از خدمات تخصصی تیم تعمیرچی در غرب تهران، سرویس و تعمیر لباسشویی در غرب تهران بوده که باعث دسترسی آسان شهروندان تهران به خصوص شهروندان غرب تهران شده است. این تیم تخصصی با اعزام سریع تعمیرکار حرفه‌ای به محل موردنظر در کمتر از یک ساعت پس از تماس کاربر، جزو بهترین نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی در غرب تهران به شمار می‌رود. این مجموعه تعمیر قطعات را در اولویت قرار می‌دهد و در صورت لزوم به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال به همراه ضمانت نامه کارکرد استفاده می‌کند. برای مثال اگر لرزش ماشین لباسشویی شما بیش از حد است میتوانید با متخصصان این مجموعه ارتباط بگیرید.

پشتیبانی قوی یکی دیگر از خدمات مهم تیم Tamirchiii برای کاربران است که حتی پس از پایان خدمات و رفع کامل مشکلات دستگاه ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید که این مجموعه برای اولین سفارش تعمیر ماشین لباسشویی نیز 20 درصد تخفیف در نظر گرفته است. شرکت تعمیرچی بیش از 15 سال سابقه تعمیر لباسشویی و سایر لوازم الکتریکی آشپزخانه را در تهران دارد و جزو مراکز برجسته و شناخته شده در تهران محسوب می‌شود.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: tamirchi.org
  • شمارۀ تلفن: ۰۹۳۵۱۴۵۶۰۷۱
  • نشانی: کرج، خیابان آبان، خیابان شبیری

3- پشتیبان سرویس

یکی دیگر از بهترین نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی غرب تهران مجموعه پشتیبان سرویس است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی و با تکیه بر تکنسین‌های مجرب، تخصصی ترین تعمیرات ماشین لباسشویی را به شما ارائه می‌دهند. از مزایای خدمات پشتیبان سرویس می‌توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی و ارائه ضمانت 6 ماهه خدمات اشاره کرد. همچنین تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران دارای 3 ماه گارانتی با صدور اشتراک است.

تیم Poshtiban Service کانال‌های ارتباطی قوی و متعددی جهت تسهیل دسترسی مشتریان به واحد خدمات پس از فروش دارد که از آن جمله می‌توان به تلفن، گفتگوی آنلاین، تلگرام و ایمیل اشاره کرد.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: poshtibanservice.com
  • شمارۀ تلفن: 44859017-021
  • نشانی: تهران، خیابان ایران

4-هوم سرویز

مجموعه هوم سرویز یکی دیگر از بهترین نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی غرب تهران بوده که مورد استقبال زیادی در غرب تهران قرار گرفته است. از جمله خدمات Home Servize می‌توان به تعمیر ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی، تعمیرات ماشین ماشین لباسشویی دوقلو، سطلی و در از جلو، تعمیر برد ماشین لباسشویی و غیره اشاره کرد. هوم سرویز یکی از مراکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ هم هست

به‌منظور یافتن علت لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ هنگام خشک کن و تعیین یک راهکار مناسب برای این موضوع باید به سراغ یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی در تهران بروید.

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرکاران هوم سرویز باعث می‌شود تا ایرادات سطحی و یا جدی دستگاه شما رفع شود و دیگر نیازی به تعمیرات اساسی آن نداشته باشید. مجموعه هوم سرویز یکی از بزرگترین پلتفرم‌های خدمات در محل در کشور به شمار می‌رود

اطلاعات تماس

  • آدرس وبسایت: homeservize.com
  • شماره تلفن: 09213179057
  • آدرس: تهران - بلوار کشاورز - جنب خیابان 16 آذر - پلاک 78

5- دکتر تعمیرکار

تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران یکی از خدمات اصلی و تخصصی تیم مجموعه دکتر تعمیرکار است که این موضوع باعث شده تا شهروندان غرب تهران دسترسی آسانی به خدمات تخصصی و حرفه‌ای در محل داشته باشند. تیم حرفه‌ای دکتر تعمیرکار شعب متعددی را در سراسر نقاط و محله‌های تهران در اختیار دارد و می‌تواند تکنسین‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل موردنظر اعزام کند تا آن‌ها به رفع ایرادات دستگاهتان بپردازند. مجموعه دکتر تعمیرکار در این راستا کیفیت بالایی را در خدمات تعمیرات خود ارائه می‌دهد و همواره به دنبال آموزش بیشتر تکنسین‌ها و مهندسین خود متناسب با تجهیزات و پیشرفت‌های روز دنیاست.

دکتر تعمیرکار

تیم دکتر تعمیرکار انواع برندهای ایرانی و خارجی را پشتیبانی می‌کند و با بیش از 15 سال سابقه در امر سرویس و تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی به صورت مستقل از نمایندگی‌ها در خدمت مشتریان است. بیش از 500 تعمیرکار مجاز با تحصیلات آکادمیک در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: drtamirkar.com
  • شمارۀ تلفن: ۰۹۱۲۴۶۰۱۲۶۱
  • نشانی: خیابان شریعتی پل صدر خیابان ستار کشانی کوچۀ غلامرضا کشانی پ۷

6- سرویس برتر

یکی دیگر از مجموعه‌های ارائه‌دهنده بهترین تعمیر لباسشویی غرب تهران مجموعه سرویس برتر است. این مجموعه از برترین تکنسین‌ها و متخصصین در امر تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی بهره می‌برد و در کمتر از 1 ساعت پس از ثبت درخواست به مشکل لباسشویی شما رسیدگی می‌کند. تیم سرویس برتر به واسطه اطمینان از تخصص تکنسین ها و همچنین استفاده از قطعات اصل، کلیه خدمات و سرویس ماشین لباسشویی‌ها را با گارانتی 6 تا 12 ماهه به شما ارائه می‌دهد.

مجموعه سرویس برتر با داشتن 30 سال سابقه درخشان در امر تعمیرات انواع لوازم خانگی اعم از ماشین لباسشویی، بیش از 30 هزار مشترک در تمامی مناطق تهران دارد

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: servicebartar.com
  • شمارۀ تلفن: ۰۲۱۶۶۵۵۱۰۷۳
  • آدرس حضوری: ستارخان، خیابان شادمهر

سخن پایانی

در هنگام انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی غرب تهران حتما به خدمات نمایندگی در شهر تهران توجه داشته باشید. یک نمایندگی تعمیر لباسشویی در غرب تهران باید پشتیبانی قوی در غرب تهران داشته باشد و به صورت شبانه‌روزی بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت موردنظر و بررسی نظرات سایر مشتریان آن، از خدمات نمایندگی مطمئن شوید.

برای انتخاب بهترین نمایندگی لباسشویی در غرب شهر تهران می‌توانید با سلام تعمیر ارتباط برقرار کنید. این مجموعه با داشتن متخصصین مجرب در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی، می‌تواند ماشین لباسشویی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کند.

 

کدخبر: ۵۵۵۷۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر