کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۷۱۳
تاریخ خبر:

معرفی سه هواپز هوشمند با کمتر از پنج میلیون تومان

معرفی سه هواپز هوشمند با کمتر از پنج میلیون تومان

اگر دنبال هواپز با بودجه زیر پنج میلیون تومان هستید، سه مدل مختلف را بررسی کرده‌ایم

هفت صبح|  سالم‌خوری مُد این روزهاست. بعضی‌ها که دنبال رژیم‌های غذایی سالم هستند و دوست دارند غذای بدون روغن و چربی بخورند، دستگاه‌هایی می‌خرند که هم غذا پختن در آن راحت باشد و هم یک غذای سالم و بدون کالری تحویل بدهد. به‌همین دلیل، هواپزهای امروزی، بهترین گزینه برای پخت غذاهای سالم و فوری هستند. آن‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که هوای داغ را با سرعت زیاد درون محفظه به گردش در می‌آورند و غذا را با کمترین میزان چربی آماده می‌کنند؛ اگر دنبال هواپز با بودجه زیر پنج میلیون تومان هستید، سه مدل مختلف را بررسی کرده‌ایم.

 

بخوانید: بررسی و مقایسه سه تلویزیون با کمتر از ۲۰میلیون تومان

 

1-هواپز او ای او مدل k505w

هواپز شیائومی دستگاهی چندکاره با قابلیت‌های ویژه است. این دستگاه فقط هواپز و سرخ‌کن بدون روغن نیست و با آن می‌توانید، میوه خشک کنید، ‌ماست درست کنید و ... . ابعاد این دستگاه به شکلی طراحی شده که روی کابینت آشپزخانه جای زیادی اشغال نکند. وزن این محصول هم زیر چهارکیلوگرم است تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. سبد سرخ‌کن این دستگاه، دارای روکش نچسب دولایه PTFE است که در برابر سایش مقاوم است و باعث می‌شود غذا به آن نچسبد.

یک copy

این دستگاه شیائومی، غذا را با هوای گرم‌شده (دمای بین 40 تا 200درجه سانتی‌گراد) به حالت سرخ‌شده بدون روغن آماده می‌کند. این سرخ‌کن دو نوع سرعت دارد. چرخش موتور کُند، 1800دور در دقیقه و چرخش موتور سریع، 2600دور در دقیقه. با این دستگاه علاوه‌بر سرخ‌کردن در دمای بالا می‌توانید انواع گوشت و سبزیجات را بپزید و میوه‌ها را در دمای پایین خشک کنید.

قیمت: سه ‌میلیون و 50هزار تومان

 

2-هواپز زوله له مدل ZA004

هواپز مدل زوله دارای پنل لمسی و صفحه نمایش LED است تا استفاده و کنترل دستگاه برای کاربر آسان باشد. این دستگاه با قدرت 1430وات به سرعت گرم می‌شود و از آنجا که این گرم‌کردن کاملا به صورت یکنواخت و 360درجه انجام می‌شود، مواد غذایی بدون اینکه بسوزند، سریع آماده می‌شوند؛ چون این محصول مجهز به لوله حرارتی از جنس منیزیم و فولاد ضدزنگ با آستانه تحمل دمای بالاست.

دو  copy

مخزن داخلی سرخ‌کن این دستگاه از جنس نچسب است و پوسته پوسته نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های این دستگاه این است که بدون روغن، چیپس و مرغ سوخاری را آماده می‌کند. این هواپز دارای مخزن 4/5 لیتری است و  برای یک خانواده پرجمعیت کفایت می‌کند. این سرخ‌کن بدون روغن فقط سه‌کیلو و 700گرم وزن دارد و با توجه به ابعاد کوچک خود فضای چندانی را اشغال نمی‌کند.

قیمت: سه‌ میلیون و 200هزار تومان

 

3-هواپز لایدستو مدل Smart Air Fryer 5L

سرخ‌کردن سیب‌زمینی برای بعضی‌ها خیلی سخت است؛ یا روغن زیاد می‌شود یا روغن‌کم باعث چسبیدن سیب‌زمینی می‌شود ولی با این دستگاه، سیب‌زمینی به راحتی و بدون روغن سرخ می‌شود؛ البته درست‌کردن سیب‌زمینی تنها قابلیت این دستگاه نیست؛ چون گریل‌کردن انواع گوشت، ماهی، مرغ، میگو و خشک‌کردن انواع میوه مانند لیمو، سیب و‌... از دیگر ویژگی های این محصول است.

سه copy

هواپز لایدستو مدل Smart Air Fryer 5L دارای کلید چرخشی تنظیم دما و زمان، با هشت حالت طبخ برنامه‌ریزی شده است. این هواپز نمایشگر لمسی OLED هم دارد. ماهیتابه و سبد سرخ‌کن این محصول آلومینیومی، با لایه تفلون نچسب است و به راحتی می‌توانید اجزای آن را جدا کنید و در ماشین ظرفشویی بشویید. یکی دیگر از مزایای جالب این دستگاه هوشمند، قابلیت یادآوری برگرداندن غذا هنگام پخت است. 

قیمت: پنج میلیون تومان

 

 

کدخبر: ۵۶۴۷۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    به نظرم باید برنامه ای نوشت هوا پز و سرخ کن با هم باشند الان نسل مولتی کار مثل مبل تخت خواب شو یا برس سشوار باید در لحظه زندگی کرد زندگی رو سهل بگیر واقعا چه قدر خوبه این دورانی مجبور نیستیم 24پای گاز باشیم اغذیه کنسروی خیلی خوبه