کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۹۲
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| نسخه اکبر عبدی برای زندگی مشترک، دیپلم خانواده منصوریان و افتضاح ستار

ویدئوهای پربازدید هفته| نسخه اکبر عبدی برای زندگی مشترک، دیپلم خانواده منصوریان و افتضاح ستار

دوستم شریفی‌نیا خیلی خوب بلده کلاس براش میرم. ایشون دو زن و سه زن و اینارو راهش‌رو بلده

هفت صبح| این هفته سارق معروف خیابان استاد معین که به آرسن لوپن تهران هم مشهور شد، دستگیر شد. ویدیویی از اعتراف او در فضای مجازی بازدید بالایی داشت. او در جمع خبرنگاران گفت: «از رو ناچاری و بدبختی و بی‌پولی رفتم سمت سرقت. همدستم همکلاسیم بود. شغل قبلیم خیاطی بود. نتونستم اجاره خونه‌رو بدم. فیلم‌ها که دراومد ترسیده بودیم. یه مدت دزدی نکردیم موندیم خونه. هشت، 9، 10 صبح می‌رفتم سرقت. گوشی‌ها‌رو دو سه تومن می‌فروختم.»

 

اکبر عبدی در یک مصاحبه در کنار همسرش در پاسخ به این سوال که راز 31 سال زندگی مشترک چه بوده؟ گفت: «به نظر من به خاطر رو راست بودنه. اگر ما غلطی هم کردیم به واسطه شم کارآگاهی که ایشون داشتن غلطه رو شده و گفته ولش کن هر جا بره برمی‌گرده تو لونه‌ش. خانما به نظر من نباید در اینجور شرایط حساسیت نشون بدن و اجازه بدن که... حالا مرده آبروریزی نکنه! هر کاری کرد ... (بوق). که البته دوستم شریفی‌نیا خیلی خوب بلده کلاس براش میرم. ایشون دو زن و سه زن و اینارو راهش‌رو بلده.» بعد هم همسرش گفت: «اکبر پسرعمه منه. 14 سالم بود ازدواج کردم.» عبدی در ادامه تاکید کرد: «آخه کسی به من زن نمی‌داد.» این مصاحبه با واکنش‌های منفی همراه شد.

 

امیر آقایی در وسط اجرای کنسرت نمایش سی‌صد از اسب افتاد و دستش شکست. در ادامه کل‌کل‌های شهربانو منصوریان و مبینا نعمت‌زاده، هادی ساعی هم خودش را وارد این ماجرا کرد و گفت: «بعضی‌ها دوست دارن روی این موج سوار بشن و خودشون رو مطرح بکنن. روی سخنم با کسانی ‌که دارن درس می‌خونن و پشت کنکورن نیست. افرادی این حرف‌ها‌رو می‌زنن که کل سواد خانواده‌شون رو روی هم جمع کنی دیپلم نمیشه. چون می‌شناسم‌شون. اونا مدعی شدن. اول شما ببین تا کلاس چندم درس خوندین بعدا این حرف‌ها‌رو بزنید.»

 

او همچنین در ادامه این مصاحبه به امکان بازگشت کیمیا علیزاده اشاره کرد و گفت: «هیچ مشکلی نداره و صحبت‌ها شده. من خودمم صحبت کردم. همه ایران دوست دارن برگرده. از خانواده خودمون هستش. چه برای ایران بازی کنه چه بازی نکنه. اگر برگرده هم نمی‌تونه از لحاظ قانونی بازی کنه.»

 

کیمیا علیزاده به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت نمی‌خواهد برگردد و احتیاجی به ضمانت کسی ندارد. ستار، خواننده ساکن آمریکا که در کنسرت‌های قبلی خود هم سوژه رسانه‌ها شده بود، باز هم اصرار به برگزاری کنسرت دارد. ویدیویی از آخرین کنسرت او وایرال شده که ترانه‌ای را خارج از نت و اشتباه می‌خواند و وقتی تماشاگران او را تصحیح می‌کنند، می‌گوید: «نمی‌توانم بخوانم!»  

 

کدخبر: ۵۶۵۴۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر