کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۲۶۵
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| کنایه صمدی به فردوسی‌پور، آزمایش پاکی بنیامین و عبارت بامزه «یاد چه گاری؟»

 ویدئوهای پربازدید هفته| کنایه صمدی به فردوسی‌پور، آزمایش پاکی بنیامین و عبارت بامزه «یاد چه گاری؟»

آقای فردوسی‌پور فعلا مهمان زن بیاورند! مهمان زن را هم با یک آقا دعوت می‌کنند

هفت صبح| این هفته ویدئویی از برخورد ماموران با دو دختر نوجوان منتشر شد. این ویدئو که فیلم دوربین مداربسته خیابان وطن‌پور شمالی تهران است، نشان می‌دهد این دو دختر پشت یک پست برق قایم می‌شوند اما ماشین طرح نور از راه می‌رسد و ماموران این دو را به داخل ون می‌کشانند. این ویدئو بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است.

 

ویدئوی دوم این هفته مربوط می‌شود به سقوط کارمند شهرداری منطقه 18 تهران در چاه آسانسور. از فیلم منتشر شده دوربین مداربسته ساختمان شهرداری مشخص است که همکار این خانم وقتی در آسانسور بسته می‌شود، با یک کلاسور، سعی می‌کند که آسانسور را نگه دارد. اما کابین آسانسور به بالا می‌رود و وقتی در آسانسور باز می‌شود کابینی وجود نداشته است. در این لحظه این کارمند شهرداری متوجه نبود کابین نشده و به داخل چاه آسانسور سقوط می‌کند.

 

همچنین برای چندمین بار ویدئویی از شرایط رضا رویگری منتشر شد. خانه‌اش بهم ریخته است، به تنهایی زندگی می‌کند و می‌گوید همسرش رفته و مونس تنهایی‌هایش یک عروسک است. بعد از این ویدئو آقای رویگری ویدئویی از خود منتشر کرد و گفت: «هر چند وقت یک بار با این کلیپ‌هایی که می‌ذارن از من، مزاحم شما می‌شم. یک کلیپی از من منتشر شده که بعضی چیزاش واقعی نیست. من گدا نیستم. من خیلی داشتم، حالا ندارم البته.»

 

آزاده صمدی در گفت‌وگو با هوشنگ گلمکانی در پاسخ به این سوال که برای اجرا به برنامه 360 می‌رود یا نه؟ به عادل فردوسی‌پور کنایه‌ای زد و گفت: «آقای فردوسی‌پور فعلا مهمان زن بیاورند! مهمان زن را هم با یک آقا دعوت می‌کنند.»

 

فریدون جیرانی هم با یک سوال نیما شعبان‌نژاد را با خاک یکسان کرد: «تو در کلن به‌دنیا آمدی، مادر باسواد، روشنفکر و نقاشی داشتی و در خانواده روشنفکر بزرگ شدی، کارگردانی تئاتر خوندی، بازیگر باغ‌وحش شیشه‌ای بودی. تو این شوها چیکار می‌کنی با این سابقه؟»

 

در این بین ویدئوهای عجیبی هم از بنیامین بهادری منتشر می‌شود. یک نمونه‌اش ویدئوی «فاتح شدم» است. وسط یکی از کوچه‌های شمال شهر تهران راه می‌رود و می‌خواند: «فاتح شدم، بله! فاتح شدم و زنده‌باد 678! صادره از بخش پنج، ساکن ایران.» حالا اخیرا در یک مصاحبه خانم خبرنگار به او گفته بعضی‌ها می‌گویند بنیامین مواد می‌زند. بهادری هم در جواب گفته هر کس چنین ادعایی داره بیاد بریم با هم آزمایش بدیم.

 

علیرضا امیرقاسمی هم با سیاوش قمیشی مصاحبه‌ای داشته که بعضی قسمت‌های آن مورد توجه قرار گرفته. امیرقاسمی از قمیشی می‌پرسد عکس با مردم می‌گیری؟ می‌گوید اصلا. عکس یعنی چی؟ بعد امیرقاسمی جواب می‌دهد: «یادگاریه!» قمیشی هم با چهره‌ای بی‌تفاوت می‌گوید: «یاد چه گاری؟»

 

کدخبر: ۵۶۴۲۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر