کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۱۰۲
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| تهدیدهای آیسان، کل‌کل مبینا و شهربانو و رفتار عجیب خداداد

ویدئوهای پربازدید هفته| تهدیدهای آیسان، کل‌کل مبینا و شهربانو و رفتار عجیب خداداد

این هفته یکی از پرحاشیه‌ترین ویدئوها، مربوط به آیسان اسلامی، بلاگر ساکن آمریکا بود.

هفت صبح| این هفته یکی از پرحاشیه‌ترین ویدئوها، مربوط به آیسان اسلامی، بلاگر ساکن آمریکا بود. او در واکنش به ویدئوی یک دختر ساکن دوبی که گفته بود: «ما دوبی زندگی می‌کنیم. با پول یک شب تفریح، یک هفته میریم سفر» الفاظ نامناسبی را به کار برد. اسلامی در این ویدئو از الفاظ تهدیدآمیز مثل «سر بریدن» استفاده کرد و در قسمتی از این ویدئو گفت: «یه مرد تو خانواده شما نیست بیاد دوبی گیست‌رو بگیره تورو بندازه تو اتاق ببندتت؟»

 

حدودا یک روز بعد آیسان اسلامی به خاطر حجم انتقادات، ویدئوی دیگری منتشر کرد که اینجا الفاظ نامناسبش را حذف کرده‌ایم: «الان که فکر می‌کنم نمی‌دونم این چیه ... بود گفتم. سر ببرین و بگیرین و بزنین و ... من فی‌البداهه صحبت می‌کنم، داغ شدم، جوگیر شدم، حرصم گرفت. پوزش می‌طلبم دست‌بوس تمام بانوان ایران.»

 

کل‌کل بین مبینا نعمت‌زاده و شهربانو منصوریان بر‌سر پزشکی خواندن مدال‌آور المپیک هم مورد توجه قرار گرفت. منصوریان با انتشار ویدئویی گفت: «یه پنج تا طلای جهان دارم، پنج ‌تا طلای آسیا دارم. یه گونی مدال دارم. منم دانشگاه قبول کنید. فقط المپیک ندارم که اونم اگه المپیک بود مطمئن باش مدال می‎‌گرفتم. منم قبول کنید یه دانشگاه برم دندونپزشکی، غلط بکنم دیگه تو ورزش بیام. چهارتا دندون درست کنم باکلاس برم و بیام بهم بگن خانم دکتر. دنیا که غلط نمیشه.»

 

نعمت‌زاده هم در پاسخ گفت: «خیلی از ورزشکارا که رشته‌شون نه در حد المپیکه، نه این موضوع‌ها بهشون مربوط میشه خیلی انتقاد کردن. واقعا آدم ناامید میشه شما خودت ورزشکاری سختی‌های ورزش‌رو کشیدی. وقتی به ورزشکار توهین می‌کنی یک روز هم به شما توهین می‌کنن.» منصوریان بی‌خیال ماجرا نشد و جواب داد: «اینکه ما در چه حدی هستیم یا نیستیم، هر رشته‌ای احترام خودش‌رو داره. فعلا بچه‌ای. خداحافظ شما.»

 

رفتار و صحبت‌های خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه مورد انتقاد قرار گرفت. او در جواب به این سوال هاشم بیک‌زاده که بهترین و بدترین نسل فوتبال ایران کدام است، گفت: بهترین نسل، نسل ما بود. ضعیف‌ترین نسل هم نسل هاشم بیک‌زاده بود. در ادامه بیک‌زاده گفت از حسودی می‌گی. خداداد عزیزی اما با دهانش صدای زشتی درآورد و گفت: «هر نسلی تو توش بودی ... زده بودی بهش.»

 

مریم امیرجلالی هم ویدئویی از خودش در زمان آشپزی منتشر کرد و گفت: «همیشه دوستان و عزیزان به من می‌گن خانم مریم امیرجلالی شما با این سن و سالتون چرا انقدر خوشگلی؟ خدمت‌تون باید عرض کنم که از مرغ ارگانیک استفاده می‌کنم، برنج ایرانی استفاده می‌کنم و روغن حیوانی. شما هم این سه تارو استفاده کنید!»     

 

کدخبر: ۵۶۵۱۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر