کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۶۶۸
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| جنجال علیرضا حیدری، خدا خدای گزارشگر تکواندو و مادرشوهر سمج

ویدئوهای پربازدید هفته| جنجال علیرضا حیدری، خدا خدای گزارشگر تکواندو و مادرشوهر سمج

با مادرشوهری که میاد پیش عروس دوماد می‌خوابه چیکار کنیم؟

هفت صبح| این هفته پربازدیدترین ویدئوها المپیکی بودند. بعد از پیروزی ناهید کیانی در مقابل کیمیا علیزاده، زهرا پزشکیان، دختر رئیس‌جمهور به صورت تصویری با کیانی تماس گرفت اما به خاطر اینترنت ضعیت نتوانست با او صحبت کند.

 

علیرضا حیدری، پیشکسوت کشتی در ویژه‌برنامه المپیک به مبارزه کردن علیزاده و کیانی مقابل هم اشاره کرد و گفت: «اون لحظه که این ورزشکاران خانم مسابقه دادن دلم گرفت. برد و باختش مهم نبود ولی یه کسی بی‌پناه میشه، یه کسی دورش این همه آدم هستند، دلم سوخت. به نظرم غربتی که اون آدم تو نگاهش بود، خیلی تاثیرگذار بود و دوست نداشتم که بچه خودمون‌رو این شکلی ببینم. امیدوارم دیگه این اتفاق نیفته و با افتخار در مملکت خودشون ورزش کنن و بدونیم که همه‌شون بچه‌های خودمونن.»

 

کمی بعد مجریان این برنامه با علیرضا حیدری وسط برنامه زنده خداحافظی کردند و خیلی‌ها این خداحافظی را مربوط به صحبت‌های حیدری درباره علیزاده دانستند. با این حال این کشتی‌گیر ویدئویی منتشر کرد و گفت: «به دلیل اینکه رژیم داشتم به خاطر فیتنس، خسته شده بودم و انرژیم افتاده بود. احساس کردم دیگه نمی‌تونم تو برنامه بشینم. من از مجری درخواست کردم که برم. صبح رفتم ورزش، ظهر دیدم یه سری حواشی پیش اومده. ممکنه من یه سری حرفایی زده باشم که به یه سری خوش بیاد و به یه سری بد بیاد، ولی واقعیتش اینه که کسی من‌رو از برنامه بیرون نکرد.»

 

هادی عامل ‌ حین گزارش مقابله امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی، حواسش نبود که میکروفونش بسته نیست و حرف‌هایی درباره افت ورزشی زارع زد: «به خدا من در کشتی اشتباه نمی‌کنم اما امیرحسین نسبت به سال قبل افت کرده. مثل آدمک سه بار بارانداز خورد.»

 

گزارشگری عجیب مجری شبکه ورزش برای رقابت‌های تکواندوی المپیک سوژه فضای مجازی شد. او در لحظات آخر مبارزه آرین سلیمی با تکواندوکار مکزیکی با لحنی کشدار گفت: «وای خدا! وای خدا! چه خوشگل می‌زنه این پسر.» کمی قبل هم درباره هیکل حریف مکزیکی گفته بود: «ببینید اندام‌رو. تو چرا تکواندویی؟ برو کشتی، برو جودو.»

 

هر‌چند وقت یک بار سوالات بامزه‌ای که مخاطبان برنامه تلویزیونی المیرا شریفی‌مقدم از روانشناس برنامه می‌پرسند وایرال می‌شود. این بار یکی از مخاطبان از آقای کارشناس پرسید: «با مادرشوهری که میاد پیش عروس دوماد می‌خوابه چیکار کنیم؟» آقای روانشناس هم گفت: «اومده مراقب بچه‌اش باشه. پسر فوبیا داره می‌ترسه، باید لالایی بگه بخوابه.»

 

کدخبر: ۵۶۴۶۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر