کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۸۴۸
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| گلایه‌های خانم جاور، خبر تلخ شروین و پرستو صالحیِ پشیمان

ویدئوهای پربازدید هفته| گلایه‌های خانم جاور، خبر تلخ شروین و پرستو صالحیِ پشیمان

الهام چرخنده بار دیگر روی آنتن زنده به خاطر تهمت‌هایی که به او زده شده، گریه کرد

هفت صبح| این هفته در حاشیه برگزاری مسابقات المپیک، انتقادات زیادی به لباس ساده و سفید کاروان ایران شد. مثلا المیرا شریفی‌مقدم در تلویزیون به کنایه گفت: «تیم ایران که رو کشتی اومد انگار تیم پزشکی المپیک اومده. یکی خورد زمین دویید سمت تیم ایران فکر کرد اینا پرستارا و پزشکان.» مهسا جاور، قایقران تیم روئینگ، در واکنش به همه انتقادات ویدئویی منتشر کرد و گفت:

 

«چرا انقدر بی‌فرهنگی بین‌مون عادی شده. چی شده که مسخره کردن انقدر خنده داره؟ از کی تاحالا به خودمون این اجازه‌رو میدیم؟ ما چهل تا ورزشکاریم که سهمیه المپیک‌رو گرفتیم. باور کنید ما زندگی‌مون‌رو گذاشتیم اومدیم. اگه تو هم از اون آدم‌ها هستی به خود این اجازه‌رو نده چون ما خیلی با هم فرق داریم.»

 

ژیلا صادقی هم در دفاع از این طراحی لباس گفت: «کاشکی می‌تونستیم نگاه‌مون‌رو تغییر بدیم. من وقتی این لباس‌رو دیدم، با اینکه کار خودم طراحی لباس هست، اولین چیزی که نظرم‌رو جلب کرد رنگش بود. مدلش سلیقه‌ای بود و خیلی من‌رو راضی نکرد اما رنگش‌رو دوست داشتم. حس کردم می‌تونه حامل پیام صلح جهانی باشه. برای دیده شدن در سوشال مدیا راه‌های بهتری هم وجود داره. آی مردم قضاوت چیزی خوبی نیست. آی مردم هیس...»

 

شروین حاجی‌پور ویدئویی سه دقیقه‌ای در اینستاگرام خود منتشر کرد و خبر داد به زودی باید خود را به زندان معرفی کند. خلاصه‌ای از حرف‌های او را اینجا می‌خوانید: «سلام رفقا. خیلی‌هاتون می‌دونید دلیلی که کم‌کار بودم این مدت، حکم بدوی بوده که برای من اومده، سه سال و هشت ماه حبس برای آهنگ «برای». به من ابلاغ شده که باید تا چند روز دیگه خودم‌رو به زندان معرفی کنم. برام سواله که چطوری من باید اعتراض می‌کردم؟ مگه مسالمت‌آمیزتر از «برای» میشه؟ توی حکم تجدید نظر اومده که ممنوع‌الخروجی من برداشته شده. اگه منظوری دارید از برداشتن این حکم، باید بگم که من واقعا قرار نیست حالا حالاها ایران‌رو ترک کنم. پدرم درگیر یک بیماریه و من عاشق اینجام.»

 

الهام چرخنده بار دیگر روی آنتن زنده به خاطر تهمت‌هایی که به او زده شده، گریه کرد. با این حال گفت این اشک‌های حال خوبه، حالم حال کربلاست.

 

و در آخر پرستو صالحی که در جریان اعتراضات سال 1401 از ایران رفته بود، در ویدئویی اعلام کرد که از مهاجرت پشیمان است و با خانه سینما برای بازگشت به ایران نامه‌نگاری کرده: «نمی‌دونم چه اتفاقی میفته و چه برخوردی خواهد شد. مادر من در شرایطی قرار داره که آوردنش به یک کشور دیگه اشتباه بزرگی بود. امیدوارم من رو ببخشه. یکی از پلاتین پاهاش عمر مفیدش‌رو کرده و من شرایط اقتصادیم طوری نیست که بتونم به نحو احسن از پس هزینه‌هاش بر بیام.»  

 

کدخبر: ۵۶۳۸۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر