کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۲۴۳
تاریخ خبر:

بازداشت ۱۰ شرور تبعه کشور همسایه به دلیل قمه‌کشی تهران

بازداشت ۱۰ شرور تبعه کشور همسایه به دلیل قمه‌کشی تهران

۱۰ شرور تبعه یکی از کشورهای همسایه شرقی که با استفاده از قمه ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، بازداشت شدند

رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیر ۱۰ شرور تبعه یکی از کشورهای همسایه شرقی که با استفاده از قمه قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد. سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت گفت: چندی پیش مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با دریافت خبری از قدرت نمایی تعداد از اتباع کشور افغانستان در محدوده خیابان شریعتی تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که متهمان با استفاده از قمه، نظم عمومی را بر همه زده و پس از شرارات محل را ترک کرده و متواری شده‌اند. در رصدهای اطلاعاتی هویت هر ۱۰ شرور و مخفیگاه آنان در شهرستان قرچک مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای مربوطه برای انجام عملیات انجام شد.

 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هر ۱۰ فرد شرور در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی ایجاد رعب و وحشت و قمه‌کشی اعتراف کردند.

 

به گفته دوستی برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان از سوی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در حال انجام است.

 

منبع: مهر
کدخبر: ۵۶۳۲۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر