کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۲۸۴
تاریخ خبر:

دستگیری ۱۲ جیب‌بر در BRT

دستگیری ۱۲ جیب‌بر در BRT

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۲ جیب‌بر در تهران خبر داد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۲ جیب‌بر در تهران خبر داد. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی هویت ۱۲ متهم زن و مرد را در این زمینه شناسایی و پی بردند که آن‌ها باند تشکیل داده اند. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی هویت و چهره سارقان آن‌ها را در یک عملیات پلیسی در حال پرس زنی در محدوده خیابان‌های شرق تهران دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهمان که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره جیب‌بری در اتوبوس‌های بی‌آرتی و مراکز پر ازدحام اعتراف کردند. سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس‌های بی‌آرتی اعتراف کردند. او افزود: در بازرسی از مخفیگاه مشترک متهمان تعداد رم، فلش، انواع گوشی کشف شد و ۷۰ مال باخته در مواجه حضوری آن‌ها را شناسایی کردند.

 

سردار گودرزی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۷ پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۶۰۲۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر