کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۵۶۴
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته

ویدئوهای پربازدید هفته

آرنولد و چوپان، ابی و سمیعی و تتلوی «بزرگوار»

روزنامه هفت صبح| این هفته هادی چوپان در رقابت‌های آرنولد کلاسیک قهرمان شد. آرنولد شوارتزنگر، زمانی که چوپان روی صحنه بود، ویدئویی از خودش و قهرمان بدنسازی ایران گرفت و گفت: «به این هیولا نگاه کنید. غیرقابل باوره. فوق‌العاده‌ است.» در انتهای مسابقات هم با یکدگیر گرم گرفتند و گفت‌و‌گو کردند. چوپان به آرنولد گفت: «من وقتی بچه بودم کلی پول خرج می‌کردم که فیلم‌های آرنولد‌رو ببینم.

 

بزرگ‌ترین آرزویم هم این بود که یک روز آرنولد‌رو ببینم و با او عکس بگیرم. امروز با او روی یک استیج هستم و دو‌تامون قهرمان مستر‌المپیا هستیم. خوشحالم که اسطوره آرزوهام بهم جایزه می‌دهد. خیلی خوشحالم که کنار شما ایستادم و افتخار می‌کنم که یک عکس با شما دارم.» آرنولد هم در تعریف از او گفت: «برای پیروزی بزرگت تبریک می‌گویم. تو دیروز و امروز بهترین بودی. بهترین فیگور و عضله‌ را داشتی.»

 

چوپان همچنین برای تبلیغات کوروش کمپانی به روش خودش عذرخواهی کرد: «اون تبلیغاتی که کردم برای جیبم نبود. شغلی که درونشم روزانه هزار برابر تبلیغات کوروش کمپانی می‌شد باشه. با پول یک تبلیغات ساده کسی قهرمان نمیشه. اگه کسی 20 میلیون پولش با تبلیغات من رفته، عذرخواهی می‌کنم. اگر که رنگ مدالم خوشحال‌تون نکرد و این افتخار براتون مفید نبود، من شخصا عذرخواهی می‌کنم. هادی چوپان کسی است که منت هیچ کسی به کولش نیست.»

 

این هفته گروه لیان در برج میلاد کنسرت داشتند و ویدئوی نی‌انبان نواختن لیانا شریفیان، دختر محسن شریفیان در شبکه‌های اجتماعی بازدید بالایی داشت. بعد از اینکه کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان به علت حضور نوازنده زن برای یک شب لغو شد، مردم پشت در سالن سیتی سنتر تجمع و هم‌خوانی کردند. ابی در شهر هانوفر آلمان کنسرت داشت و پروفسور مجید سمیعی را به روی صحنه دعوت کرد. زمانی که سمیعی سعی داشت چند کلمه‌ای حرف بزند، برخی تماشاگران به او اجازه ندادند و او را هو کردند.

 

داریوش اقبالی هم در کنسرت اخیر خود حرف‌هایی بر ضد اپوز‌سیون زد و بدون بردن اسم، رضا پهلوی را خیانتکار خواند: « واژه خائن سنگینه ولی چقدر منافع شخصی باعث شد همه چیز رو بعضی‌ها زیر پا بگذارند.» امیر تتلو این هفته به دادگاه رفت و ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر در واکنش به تصاویر منتشر شده گفت: «آدم ناراحت میشه، غصه می‌خوره که چرا؟ موضوع دادگاه هم که می‌دونید پرونده دخترانی است که توسط ایشون با سرنوشت‌شون بازی شده. جامعه ملتهب شده با این اتفاق و یک جو بدی حاکم شد چون مسیری رو رفته تتلوی بزرگوار و نازنین و هنرمند که قصه‌رو بغرنج کرده در جامعه ما.»       

 

کدخبر: ۵۵۴۵۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر