کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۶۸
تاریخ خبر:

پیام صریح آرنولد به رقبای هادی چوپان

پیام صریح آرنولد به رقبای هادی چوپان

اسطوره بدنسازی جهان روی استیج اوهایوی آمریکا به تعریف و تمجید از هادی چوپان، فوق ستاره پرورش اندام ایران پرداخت.

برای علاقه مندان به بدنسازی آرنولد شوارتزنگر همواره جایگاه خاصی داشته و هنوز هم با وجود سال‌های زیاد از قهرمانی‌های متوالی او در مسترالمپیا، آرنولد یک شخصیت محبوب و پرطرفدار به حساب می آید. اما تعریف و تمجید آرنولد از هادی چوپان می‌تواند یک اتفاق ویژه برای پرورش اندام ایران به شمار برود، اتفاقی که شب گذشته در جریان دور مقدماتی مسابقات آرنولدکلاسیک اوهایو رخ داد.
به نقل از ورزش سه رقابت‌های آرنولد کلاسیک که تحت نظر کمپانی NPC آغاز شده است، با حضور هادی چوپان اهمیت بالاتری پیدا کرده و این اولین حضور چوپان در مسابقات آرنولد کلاسیک است. البته می‌توان به حضور سامسون دائودا، اندرو جک، اکیم ویلیامز، مارسلو جی انجلیس، رافایل براندائو، جاستین رودریگز، جیمز هالینگز هد، محمد شعبان، آنتوان وایلانت، مارسلو دی انجلیس، روبیل ماسکورا و اناتان دلاروسا اشاره کرد که سطح رقابت در این مسابقات را بالا برده است.
نایب قهرمانی در مسترالمپیا تلنگری بود تا هادی چوپان برای اولین بار در سال‌های اخیر تصمیم بگیرد به جز المپیا رویداد دیگری را هم در طول سال تجربه کند. قهرمان ایرانی سال 2022 مسترالمپیا که در غیاب درک لانسفورد، رقیب اصلی خود در مسترالمپیای 2023 در آرنولدکلاسیک اوهایو روی استیج رفت، با آمادگی بدنی خیره کننده خود کار را در همان دور مقدماتی تمام کرد!
سامسون داوودا، ملقب به شیر نیجریه و نفر سوم مسترالمپیای 2023 رقیب اصلی هادی چوپان در آرنولدکلاسیک بود که در دور مقدماتی هم در کنار او مقایسه شد. اما آمادگی بدنی هادی چوپان نه تنها از المپیای 2023 کمتر نبود، بلکه او با ورژنی آماده تر روی استیج رفت و همه را خیره کرد.
اتفاق ویژه اما برای هادی چوپان جایی رخ داد که آرنولد به سبک خاص و منحصر به فرد خود با گوشی‌اش به سمت استیج رفت. این اسطوره بدنسازی جهان در حالی که از آمادگی بدنی چوپان به وجد آمده بود، ویدیو را به شکل سلفی ضبط می‌کرد و هادی را به طرفدارانش نشان می‌داد. او در همین حین گفت: "نگاه کنید به هیولای باورنکردنی"
معمولا آرنولد در مسابقاتی که با نام خودش در سراسر جهان برگزار می‌شود، وقتی از آمادگی بدنی یک ورزشکار شگفت زده می‌شود به این سبک به سمت استیج رفته و ویدیویی سلفی را در حین اجرای فیگور از آن ورزشکار ضبط می‌کند. در آرنولدکلاسیک اوهایو نیز تنها ورزشکاری که توانست آرنولد را مجبور به این کار کند، هادی چوپان بود.
البته این پایان کار نیست و هادی چوپان باید از ساعت 2:30 بامداد روز یکشنبه در فینال آرنولدکلاسیک اوهایو روی استیج برود و رقابت نهایی خود را با سامسون داوودا برگزار کند، اگرچه خیلی از کارشناسان از همین حالا روی قهرمانی گرگ پارسی اطمینان دارند. هادی حالا تنها یک قدم با جایزه 300 هزار دلاری قهرمان دسته اوپن آرنولدکلاسیک فاصله دارد.

منبع: خبر آنلاین
کدخبر: ۵۵۴۳۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر