کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۴۲۱
تاریخ خبر:

دسیسه لس‌آنجلسی‌ها در دوبی

دسیسه لس‌آنجلسی‌ها در دوبی

ماجرای سنگ‌اندازی لس‌آنجلسی‌ها برای فستیوال خوانندگان داخلی هتل ورساچه چیست؟

روزنامه هفت صبح| قبل از شروع ماه رمضان، قرار است یک جشن نوروزی مجلل در یکی از هتل‌های گرانقیمت دبی برگزار شود و چهار خواننده ایرانی از جمله ناصر زینلی، فرزاد فرزین، محسن شریفیان و محمد بحرانی به روی صحنه بروند. کنسرتی گروهی با سرو خاویار و آتش بازی که هزینه راه یافتن به آن به 64 میلیون تومان هم می‌رسد.

 

هنوز بلیت فروشی این رویداد به صورت عمومی آغاز نشده و خود خوانندگان در صفحات شخصی خود درباره این اجرا حرفی نزده‌اند اما یک سری از کنسرت‌گذاران لس‌آنجلسی تخریب و سنگ‌اندازی را شروع کرده‌اند. دلیلش چیست؟ اینطور که یک منبع آگاه به هفت صبح می‌گوید رقابت. یکی از مدیربرنامه‌های این چهار خواننده که برای دوری از حاشیه‌ها و حمله‌های بیشتر ترجیح داده ناشناس بماند، به هفت صبح در این باره توضیحاتی داده است.

 

از طرفی محل برگزاری این رویداد هم جالب توجه است؛ هتل پالازو ورساچه که مدیرش ایرانی است و پیش از این هم میزبان افراد مشهوری مثل دوناتلا ورساچه، جنیفر لوپز، فیفتی سنت، تونی براکستون و شاهرخ خان بوده است. 

 

از یک هفته پیش یک گروه برگزار کننده رویداد در دبی به اسم آوید هیلدا با انتشار یک تیزر اعلام کرد که قرار است به مناسبت سال نو و چهارشنبه سوری، جشنی نوروزی در رستوران انیگمای پالازو ورساچه برگزار کند. آوید هیلدا پیش از این هم در همین هتل به مناسبت شب یلدا رویدادی با حضور علی زند وکیلی برپا کرده بود و با استقبال خوب ایرانیان ساکن و خارج امارات روبه‌رو شده بود.

 

هنوز خبر این فستیوال نوروزی از طریق خوانندگان اصلی آن اعلام نشده بود که یکی از رسانه‌های فعال در حوزه موسیقی اعلام کرد برخی چهره‌های سرشناس موسیقی لس‌آنجلسی در تکاپویی عجیب در حال تخریب این رویداد هستند و قصد سنگ اندازی دارند. اسمی از این خوانندگان برده نشد اما گفته می‌شود ادعاهای مطرح شده از سوی این عوامل در برخی از رسانه‌های عربی هم بازتاب داشته است.

 

یکی از مدیربرنامه‌های این خوانندگان در گفت‌و‌گو با هفت صبح این ماجرا را تائید می‌کند و می‌گوید: «گروهی از برگزار کنندگان کنسرت‌های خوانندگان لس‌آنجلسی که ترجیح می‌دهم برای بزرگتر نشدن ماجرا به اسم آن‌ها اشاره نکنم، در فضای مجازی گفته‌اند این‌ها همگی با یک شرکت کلاهبرداری دستشان در یک کاسه است و خواننده‌های این جشن به «یک سری کثافتکاری» کمک می‌کنند.»

 

او در ادامه دلیل مطرح کردن این ادعاها را اینطور تعریف می‌کند: «این برنامه با تمام مجوزهای داخلی از جمله وزارت ارشاد برگزار می‌شود و بانک ملی هم یکی از اسپانسرهای این رویداد است. من شنیده‌ام که این خوانندگان لس‌آنجلسی دوست داشتند در این رویداد حضور داشته باشند اما با این درخواست آن‌ها موافقت نشده و از ورود آن‌ها جلوگیری شده است.

 

برگزار کننده این ایونت قصد دارد تا به برگزاری اجراهای این چنینی در همکاری با ایران ادامه دهد به همین دلیل درخواست این افراد را رد کرده است. حالا یک سری افراد شروع به درست کردن حاشیه کرده‌اند اما نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.» به گفته این منبع آگاه رئیس بانک ملی و سفیر ایران در امارات هم در این رویداد حضور دارند. ساعت رولکس و بیمارستان ایرانیان هم از دیگر اسپانسرهای این ایونت هستند.

 

او در ادامه توضیح می‌دهد که حتی با یکی از برگزارکنندگان کنسرت‌های خوانندگان لس‌آنجلسی که دست به حاشیه سازی زده تماس گرفته و جویای این ادعاهای مبهم شده است: «با یکی از رابطان یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی که در حال حاضر در ایران است تماس گرفتم. گفتم شما می‌گویید این کار به هموطن‌های ما آسیب می‌زند. شما با ارائه سند و مدرک بگویید مشکل این رویداد کجاست که اگر به هموطنان آسیبی وارد می‌شود جلوی این برنامه را بگیرم. با این حال او گفت که فقط مدارک را به مقامات قضایی ارائه می‌دهد و بهتر است خودمان تحقیق کنیم.

 

اینطور به نظر می‌رسد که تمام این ماجراها دروغ است و فقط به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.» طبق توضیحات این مدیر برنامه استعلام برگزارکنندگان این رویداد از مراجع قضایی گرفته شده و هیچ مشکلی در وزارت ارشاد هم نداشته است.  مجوز این رویداد دو روز گذشته صادر شده است و به زودی به صورت گسترده‌تر جزئیات فروش بلیت اعلام می‌شود. به دلیل محدودیت ظرفیت مهمانان این جشن 90 درصد بلیت فروشی از طریق کانترهای بلیت فروشی فیزیکی و تنها ده درصد آن از طریق فروش آنلاین انجام خواهد شد. 

 

  به طراحی شخص شخیص خانم ورساچه 

منصور معماریان که خود یکی از سرآشپزهای معروف و دارای ستاره میشلن است، مدیریت این هتل را برعهده دارد. اخیرا هم به همراه سرآشپز استرالیایی گری مهگان در این هتل رویدادی غذایی برگزار کرده بود و هر نفر برای ورود به این رویداد و صرف غذا باید دوهزار درهم پرداخت می‌کرد.

 

این اقامتگاه مجلل و لوکس با اسپا و چندین رستوران و بار به برگزاری رویدادهای تفریحی و مراسمات مجلل در دبی معروف است و سلبریتی‌های زیادی در آن رفت و آمد داشته‌اند. افرادی مثل جنیفر لوپز، فیفتی سنت، تونی براکستون و شاهرخ خان، پاریس هیلتون، اسنوپ داگ، بارها در این هتل دیده شده‌اند. همچنین دوناتلا ورساچه، صاحب برند مشهور و لوکس ورساچه این هتل را شخصا طراحی کرده است. هزینه یک شب ماندن در سوئیت‌های مجلل این هتل به بیش از 73 میلیون هم می‌رسد.  

 

جشن نوروزی ایرانی‌ها در این هتل احتمالا 18 اسفند باشد چرا که طبق مصوبه‌های جدید امارات در ماه رمضان اجازه برگزاری هیچ گونه کنسرت داده نمی‌شود. قیمت بلیت‌ها از 14 میلیون شروع شده و به 64 میلیون هم می‌رسد. میزهای ده نفره برای میهمانان در نظر گرفته شده و در کل 380 نفر شانس حضور در این برنامه را خواهند داشت. قیمت میزهای سه ردیف اول برای هر نفر 4هزار درهم امارات است که می‌شود رقمی بیش از 64 میلیون تومان.

 

دو ردیف بعدی 2500 درهم یا حدودا 40 میلیون تومان هزینه دارد و ردیف‌های آخر باید نفری 900 درهم یا 14 میلیون و 400 هزار تومان بپردازند. شش تا هفت غروب مراسم آتش بازی همراه با دی‌جی به راه است، بعد از آن شام سرو می‌شود، یک ساعت ناصر زینلی اجرا می‌کند، یک ساعت هم محسن شریفیان و محمد بحرانی با یکدیگر به روی صحنه می‌روند و در آخر فرزاد فرزین صحنه را به دست می‌گیرد. در ضمن تاکید شده است که از همه میهمانان با خاویار کینگ پذیرایی می‌شود و برندگان قرعه کشی با هدایای نفیس به خانه می‌روند.

 

کدخبر: ۵۵۴۴۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر