کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۰۰
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته

‌ویدئوهای پربازدید هفته

عروسی پیمان، رقص در کوچه‌های بوشهر و همینطور ستادهای انتخاباتی

روزنامه هفت صبح|  این هفته شبکه‌های اجتماعی پر بود از ویدئوهای مربوط به فستیوال کوچه بوشهر. نه‌تنها در عمارت حاج رئیس که محل برگزاری فستیوال بود یک لحظه صدای ساز و آواز قطع نمی‌شد، بلکه در کوچه‌های بافت قدیمی شهر و بیرون عمارت هم بساط به راه بود. هر‌چند دو سانس پایانی این فستیوال لغو شد و هنوز دلیل مشخصی برای آن اعلام نشده است.

 

یک سری ویدئو هم از رقص و موسیقی در ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس منتشر شد. یکی از این ویدئوها مربوط به یک ستاد انتخاباتی در گیلان است. رقص مردم و آوازخوانی آقای خواننده کم از مراسم عروسی ندارد. ویدئویی مشابه هم از وضعیت ستاد انتخاباتی یک کاندیدای شهر ساری منتشر شده است. یک کاندیدای بابلی هم به دلایلی نامشخص برای مردم به زبان انگلیسی سخنرانی کرده.

 

در یک برنامه تلویزیونی عوامل برنامه به همراه گزارشگر وارد قفس ببری در یکی از باغ‌وحش‌های کرج شدند و ببر هم به یکی از آنها حمله کرد. ساسی مانکن ویدئویی جعلی از لایو با داریوش فرضیایی یا عموپورنگ منتشر کرد که می‌گفت: «داریوش من این دیس ترک تک‌تک اردک‌رو پخش میکنما. الان نمی‌خونم برات.»

 

شهرام ناظری در مراسم رونمایی از آلبوم راز عشق، پشت میکروفون زن مجری برنامه را به باد انتقاد بست و گفت: «ایشون هر چی دلش خواست گفت. پخته‌تر نبود از ایشون؟ من اگه بودم یه آدم پخته‌تر می‌آوردم. کیک تولد آخه؟ اینجا جای کیک تولد نبود.» یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی‌تبار که این روزها در اینستاگرام خیلی فعال است، ویدئویی منتشر کرده که در حال اصلاح موی سر همکار ژاپنی خود ساتوشی فوروکاوا است.

 

همین دیروز ویدئویی سیاه و سفید از مراسم عروسی پیمان قاسم‌خانی منتشر شد. شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور بعد از پایان بازی با پرسپولیس در جواب به سوال‌های خبرنگاران گفت: «اون موقع ‌ آقای کی‌روش را سوال و جوابش کردید که الان آقای قلعه‌نویی‌رو سوال و جواب می‌کنید. از نظر من یه سری‌ها منافع‌شون در خطر بود. آقای کی‌روش هشت سال فوتبال من‌رو نابود کرد یه دونه‌تون حرف زدید؟ همین 360 هم منافعش تو همین بوده

 

. کی‌روش و فردوسی‌پور فوتبال ایران‌رو نابود کردند.» بهاره رهنما هم به سیستان و بلوچستان رفت و چند زندانی مالی را آزاد کرد. ویدئویی از او منتشر شده که با لباس محلی بلوچی دم در زندان به استقبال آنها می‌رود. قبل از این هم ویدئوی دیگری در لباس محلی دیگری منتشر کرد و در حالی که از یک قوری نارنجی برای خود چای‌ می‌ریخت، در وصف زن ایرانی بیشتر از یک دقیقه صحبت کرد. 

 

کدخبر: ۵۵۴۳۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر